![]() |
Schaam je je over bepaalde gedragingen van jezelf van vroeger?
;) Ik soms wel ja, al was ik nooit erg extreem gekleed of zo.,
|
ach ik had ooit Nike Air Max :o
|
Nou ja, te lelijke kleren en het usual pubergedrag, haha
|
Onbewust puberaal gedrag idd.
|
Citaat:
|
heb zo mijn uitspattingen gehad..
puberaal vooral :) |
dat heb ik verdrongen ofzo
|
Ik was een lopende schande. ;)
Ohnee. Ik was een trendzetter. Ik ben nu pas een schande. :( |
Mwa. Meer dingen die ik nu nooit meer zou doen maar toen niet zo heel fout waren voor je leeftijd. Behalve dan die eene tuinbroek die ik had in de brugklas :o
|
Jah zeker, vooral me alto periode (n) (n)
niet meer aan terugdenken. |
Mijn standaardemotie is schaamte :)
|
Op mijn (speciale) basisschool was ik wel erg ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
klinkt herkenbaar.. je haalt zojuist iets op dat ik weg gestopt heb ;) een knal oranje korte tuinbroek :eek: |
Ik deed ontzettend veel dingen die ik nu beschamend vind, maar daar schaam ik me niet voor :o
|
Ik schaam me nog voor de dingen die ik gisteren deed.
|
Ik dacht dat ik op Onzin zat. :|
Maar, nee. Niet echt. |
Nee, ik lach er alleen maar om. :)
|
Citaat:
|
Naïviteit, domme dingen erg tof vinden (bepaalde films / muziek), domme kleding dragen, me dom gedragen.
Dus ja, best wel, ja. |
Citaat:
|
ik had altijd de meest foute kleurencombinaties aan (nu nog, maar nu laat ik het overkomen alsof ik hip ben en de rest gewoon out) en ik was een echte streber en was er nog trots op ook. Ik deed altijd mee aan het dictee in de stad en nog meer van die kutwedstrijden waarop ik iedereen kon laten zien hoe intelligent ik wel was. Oh en ik was een kreng, een echte bitch. Op reünies wordt me dat verweten.
Oh god, ik schaam me dood. :| |
Citaat:
|
Nee hoor:)
Ik ben gewoon zo, dat heb ik geaccepteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, eigenlijk niet. Hoort er allemaal bij :)
|
Ik deed mee aan playbackshows op mijn basisschool. In de brugklas werd ik woedend als ik bij nerds in een groepje werd ingedeeld want dat was 'dooooom' en bovendien liet ik ze mijn boeken dragen. :o
|
Ik maakte stomme opmerkingen vroeger. Nu nog, maar nu vind ik het niet erg meer.
|
Ik was erg rebels en opstandig. ;(
|
Ach ja;)
|
Citaat:
|
Hallo Paka;)
|
Neen
|
Citaat:
|
Ja. :)
|
ja echt, ik was laatst mijn oude post aan het terug lezen. volledig fout en : op dese manier geschreve :rolleyes:
ik kon gewoon helemaal niet met kritiek omgaan, en had geen eigen mening. maar ik was dan ook nog maar een piepklein meiske. maar nu gaat het gelukkig goed :) |
Vroeger was ik echt een satanistisch rotkind. :o
|
ok
omg dit is echt te erg Ik had uuh 2,5 jaar geleden ofzo een gesprek met een jongen en ik had het opgeslagen. En dit was mijn MSN naam: Solliej Ik Ben So Vlieft!!! Laph Ya Whoesj {*** Sit In De Sjit!!! Fuck It Gapies Wille Meer..} zegt: :|:|:| kkdat is toch niet normaal meer :(:( ik ga huilen, zo erg schaam ik me ok doei. WAAR IS DE HUILHUILHUILSMILEY ALS JE HEM NODIG HEBT?! |
Citaat:
|
:D (n)
|
Verkeerde kleuren en kleding combinaties. Me vreemde gedrag :| Ehm en nog een heleboel dingen :p Een gouden jas die ik had :p in de brugklas. Me vriendin heeft het er af en toe nog over :p OMG :o
|
Vroeger stopte ik altijd m'n t-shirt in m'n broek, maar das dan ook wel een heeele tijd terug :o
|
Ja, dat ik vier jaar geleden m'n broekspijpen veel te hoog oprolde.
En een keer dat ik in zo'n felblauw G-sus shirt met een felblauwe G-sus driekwartsbroek naar school ging. :D |
In de brugklas droeg ik giletjes :eek: en wortelbroeken (met smal toelopende pijpen dus) van Ter Stal en had ik gezondheidsschoenen :o
|
Ja, voor mijn schandalige gedrag.
|
ik ook al voor mn brugklas periode.. :D
|
Citaat:
|
Ach ja, ik weet me nu nog steeds niet echt te kleden, maar nu ben ik van het altoowe af.
Het dieptepunt: M'n haar is 2 weken blauw geweest. Nooit meer. En natuurlijk al de streepjes sokken en blije knotjes in mn haar enzo. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |