![]() |
ice age2
jaaaaaa het is eindelijk zover :D
woensdag komt ie uit :D wie wil er met mij mee naar ice age :D |
me, pick me!! Ik hoop wel dat hij ongeveer net zo leuk is als 1!! Die is echt superlachen
|
Waarom moeten ze overal een vervolg op maken?
|
Ja dat is waar, maar als hij leuk is heb ik er geen problemen mee!
|
Shrek 2 was toch ook geniaal?
beter nog dan de 1e (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ach ja. Meer van hetzelfde denk ik.
Mamoet - doet sarcastisch Luiaard - stinkt Tijger - zeurt Zwakzinnige eekhoorn - doet zwakzinnig Uiteraard ga ik hierheen (y) |
http://www.apple.com/trailers/fox/ice_age_2/
De trailer + teaser, zooo grappig!! Was bang dat deel 2 veel minder zou zijn dan de eerste, maar wat ik tot nu toe heb gezien is erg leuk :) |
Oke, Ice Age is grappig en leuk. Maar het wordt wel een beetje overgewaardeerd vind ik. Ben bang dat ie gaat tegenvallen (n)
|
Citaat:
Ik ben er nogal tegen dat van alles een vervolg gemaakt moet worden. Mijn ervaring is dat ze nooit deel één weten te overtreffen. De uitzondering bevestigt de regel. |
Citaat:
Empire strikes back ... mogelijk. Temple of Doom ... HAHAHA :D Terminator 2 ... uiteraard niet. Toy Story 2 ... Fuck that shit. For a few dollars more ...Niet echt een sequel, maar wel overtreffender ( je weet wel, de trap overtreft ) Bride of Frankenstein ... Arguably ! Aliens... Fuck that shit ! :p Nee, geen overtreffende trap. EDIT: BAMBI 2 : Fucking bambi's moederverkrachter ! ETC ETC CONCLUSIE: FUCK ICE AGE 2. ICE AGE 1 was al dikke shit. |
ice age 1 is geen dikke shit, het is GEWELDIG
|
Citaat:
|
ik vond ice age 1 al niet leuk (n)
|
Ik heb gisteren deel 1 voor het eerst (helemaal) gezien. Dat was wel leuk.:)
Citaat:
|
Ik ga hem wel kijken, waarschijnlijk in de bios of bij iemand thuis onder het genot van veel bier.
|
Jaaa, die ga ik zekers zien :) (y) !!
Deel 1 vond ik geweldig :D . |
de eerste recensies zijn voornamelijk negatief :(
|
issie al downloadable :p
|
Ice Age 1 was zo'n kutfilm. Het is dat we opgesloten in een bioscoop op een schip zaten anders waren we duidelijk weggelopen.
|
Citaat:
|
ik vind ice age 2 beter en leuker dan ice age 1!!!
|
omg hij is leuk!!!!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze vervolgen waren zoveel beter dan hun voorganger. Nouja, over Toy Story valt nog te twisten. |
ik vond ice age 1 helemaal niet zo geweldig :confused: en 2 heb ik nog niet gezien, die zie ik nog wel eens want ik kan hem gratis zien. dusja.
|
Met uitzondering van het eekhoornachtige schepsel, vond ik één al flink zuigen. Wat een saai en voorspelbaar verhaal. :s
|
Zaterdag gezien, en ik vind hem echt onwijs leuk :)
|
Citaat:
Terminator 2 is like 500 ker beter dan T1 :confused: |
Hij is leuk! Vind m zelfs iets grappiger dan deel 1!
|
Citaat:
|
Leuk!!! :D:D Leuker dan deel 1 vind ik, nu hoeven ze al die personages niet te introduceren. Ze kunnen gelijk beginnen met de grapjes. ;)
jaaa, ik vond hem echt (y) :cool: |
Gisteren gezien.
Er zitten een paar momenten in waar ik goed heb kunnen lachen maar over het algemeen worden grappen geforceerd en is hij volgens mijn mening een beetje flauw. Iets waar m'n vrienden het niet mee eens waren. |
Overbodig.
Citaat:
Shrek was aardig en Shrek 2 was minder dan dat. |
Shrek 2 was een stuk beter dan deel 1.
|
Ik vond 'm goed (y)
|
Citaat:
|
Ik vond 'm beter dan Ice Age 1, veel grappiger.
Die eekhoorn was gewoon machtig. |
eekhoorn <3
|
Spoiler
:D :cool: (y) |
Ik vond Ice Age 2 wel echt leuk, al merkte ik wel dat in Ice Age 2 meer gedaan is om de mensen te laten lachen dan in deel 1. Maar toch vond ik het leuk bedacht en leuk uitgevoerd.
@ Dukko: die scene was inderdaad wel erg lollig. :D |
god wat viel die film tegen zeg! ik had er zo veel meer van verwacht.. en dan late ze die eekhoorn die de eerste paar keer nog wel leuk is zo vaak terug kome dat het echt een uitgemolke concept is.. en het verhaal sloeg ook nergens op.. ze moete van de ene kant van de vallei naar de andere kant 'woehoe' :S en dan nog de mense in de zaal die helemaal dubbel ligge om beesjes die steeds van bove naar benede vallen.. joh de grap was er echt al wel af.. kortom .. geen ice age II meer voor mij
|
Ik heb IceAge1 nooit gezien eigenlijk, gister wel naar 2 geweest. Ik vond het eigenlijk wel grappig. :)
|
:p
|
Ben net terug van de bioscoop, was echt tof, zaten zeker weer leuke momenten in :)
|
Leuke film. De twee broertjes van de vrouwtjesmammoet waren ook erg leuk :)
|
Cute :) Vooral dat eekhoorntje.
|
Jaa, leuk (Y) Heb om sommige stukjes echt hard moeten lachen. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |