![]() |
Complimenten en U
Krijg jij vaak complimenten van mensen? Mensen die je kent? Van vreemde mensen op straat? Wanneer kreeg je voor het laatst een complimentje?
En wat doe je? Doet het je niets of word je verlegen? Hihi. Nou, ik kreeg dus vandaag een compliment van iemand die naast me zat in de wachtruimte bij de dokter. Mijn haar zat zo leuk, terwijl ik het niet eens gedaan had. Ik verloor die ochtend mijn vertrouwen in de mens. |
Ik heb laatste van twee vreemde mensen in de trein gehoord dat ze mijn tas zo leuk vonden. Het is opzich een goeie ijsbreker ik zeg dan Oh dankjewel en dan gaan we oppervlakkig kletsen en de tijd gaat dan een stuk sneller (y)
|
Citaat:
|
ja.
|
ohja in the hood in rotterdam krijg ik vaak complimenten van 14 jarige pubers die de hele dag op straat hangen
|
ik werd gister derek roestvrijstaal genoemd.
|
kinky
|
cees boot.
|
uiteraard :)
|
leuk haar.
|
:mad: :mad: :mad: nee :mad: :mad: :mad:
:) |
hmm nee.
|
Broedah je hebt toch OOIT wel eens een compliment gehad? :eek:
|
Van het euroland meisje in tiel dat mn tas zo gaaf was. Dan probeer ik iets aardigs terug te zeggen, maar ze kwam dus uit Tiel.
|
Citaat:
|
red. vaak over mijn kleding, JOECHEI
en als ik uitga maarja dan is er alcohol in het spel vd andere partij :) |
redactie?
|
mensen zeggen altijd
OHH WAT HEB JIJ EEN COOL SHIRT als ik mijn ol skool hippy volkswagenbus tshirt aan heb. en dat breekt ook wel het ijs en dan kun je lekker praatje maken en gratis bier scoren (y) |
Ik krijg soms complimenten op straat van vieze mannetjes. Vandaag was ik het slachtoffer van een noeste neger in trainingspak. :).
|
ik krijg altijd stomme complimentjes die niet gemeend zijn of complimentjes van wildvreemden en de laatste twee weken natuurlijk veel over m'n haar. vandaag zei een streetwise negerzoen tegen mij en m'n vriendin dat we er schattig uitzagen.
normaliter bedank ik altijd na een complimentje, of ik word erg verlegen want complimentjes zijn niet echt m'n ding denk ik. |
Citaat:
Ik heb 8-jarige jongetjes in de straat die zeggen dat ik een lekker wijf ben met lekkere billen. Jong geleerd oud gedaan he. :s |
ik werd de hele dag schoonheid genoemd door een volwassen man in een overseaz broek :(.
|
Ik word altijd maar een beetje aangestaard :) :)
|
ik kreeg gister een complimentje dat ik een mooie kleur haar had (Y) :cool:
|
Ik krijg wel vaak complimentjes over mn haar, omdat dat elke week anders is enzo, en dat vinden sommige mensen wel gaaf (y)
Oja, en er is zo'n jongeman en als 'ie bezopen is zegt 'ie altijd wel 100 keer dat ik er zo mooi uitzie :) |
Een kennis zei tegen me: Ruben ge zijt zo dik geworden!
Nu ga ik er voor zorgen dat hij binnen de week uit de jongerenvereniging ligt :) Voor de rest krijg ik vaak te horen: Ow je lippen zien er niet uit Je lippen zijn zo kapot Ruben ben je een slang? je bent helemaal aan het vervellen! neen, positieve complimenten krijg ik tegenwoordig niet meer :) |
ik krijg wel vaak complimenten over mn haar, mn handen en ook wel mn kleding (Y)
|
Citaat:
|
|
Ik krijg niet zo heel vaak complimenten, en als ik ze krijg is dat meestal van mensen die ik ken. Vind t wel altijd leuk om te krijgen en afhankelijk van de sfeer zeg ik: 'dankjewel! :)' of 'ja dat weet ik wel'. Ik vind complimentjes geven ook altijd wel leuk alleen niet aan vreemden ofzo.
|
Citaat:
|
ik krijg wel eens complimenten over mn kleding en soms over mn haar. zelf geef ik ook wel es complimenten aan vrienden of vage vrienden, maar niet aan vreemden, maar als ik dronken ben en ik zie iemand met gave schoenen of haar ofzo dan doe ik het wel en dat is best wel stom eigenlijk.
|
Mensen vinden mijn krullen vaak leuk (y)
En ik hoef er niet eens wat mee te doen 's ochtends |
Ik heb gister nog een psychologische analyse gekregen van m'n baas en collega, die was wel heel complimenteus; lief en eerlijk, verlegen maar toch wel heel stoer. Mannelijke kanten maar vreselijk vrouwelijk. En volgens hun schuilt er een heleboel achter me wat ik niet laat zien op m'n werk.
Goh, ik werk ook in een restaurant.. :) |
'wat ben jij zelfstandig voor je leeftijd' van een oude taart op een verjaardag die aanstalten maakte om in mijn wangen te knijpen. Gelukkig kon ik haar net op tijd ontwijken :mad:
|
"Gary! jij bent echt lekker!" schreeuwen de meisjes op straat zodra ik mijn hoofd vertoon.
|
Ik krijg weinig complimenten, nou en :p .
|
Citaat:
wel veel spiermassa enzow, maar het belangrijkste is dat ik het niet zo erg vind dankzij goede opvolging van fitnessinstructrice, dietist en psycholoog! *kijkt fier* Ik ga naar het schijnt wel eeuwig een Kcal teller blijven :( |
jezus christus
ik krijg af en toe een complimentje over mn haar of mn ogen en of ik daar verlegen van word hangt af van wie het compliment komt |
ik krijg alleen complimenten over mn haar en heel soms over kledij.
oh en veel mensen zeggen de laatste weken dat ik er echt gelukkig uitzie. altijd leuk om te horen als het zo is (y) |
De stoffenhandelaar zei iets van wat een mooie meisjes etc.
en toen zei ik ja zou ik ook zeggen als je ons iets aan wil smeren :) |
Een vriend van mijn vriend zei tegen mijn vriend dat als hij een vriendin had dat hij wel aan partnerruil wilde doen :eek: :rolleyes:
|
Oh op school werd me verteld dat ik er goed uitzag <3
|
Iemand zei gisteren dat ie verliefd was op mijn borsten. JEUJ.
Verder zei mijn oma altijd 'deerne wat ha'j toch mooi haor' Dat vind ik wel aardig. Nu is ze bijna blind dus kan ze et niet meer zeggen. |
Ik weet nooit goed wat je daarop terug moet zeggen :confused:
|
Nee dat heb ik ook idd :confused: ..Dan wil ik vaak wat aardigs terug zeggen maar dan weet ik niks :confused: :confused: .
|
Een vriend van mij zei dat een andere jongen weer over mij had gezegd:' Oooh dat is echt een super leuke meid!!' ik viel bijna van de bank af.. :s Complimentjes dringen nooit zo goed door bij mij.. Had meer zoiets van erm; 1 april? :p
|
ik krijg heel veel complimenten van enge mannetjes, af en toe eens een gemeende over m'n haar of m'n ogen of m'n lach. en ik hoor wel eens dat ik een mooi vrouwelijk figuur heb, maar meestal is dat omdat ze niet willen dat ik me dik voel.
|
dat ik een cutie ben :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |