![]() |
Phonebooth
Vanavoooooond :cool:. Heb nog niet gezien, maar schijnt echt goede film te zijn
|
Jah zeker, heel intrigerend. Ik heb tijden geleden gezien, toen ik nog een klein en lief jongetje was (klein in ieder geval), maar hij heeft wel indruk op me gemaakt:)
|
ik heb m op tv gezien, k vonnum moooooiii vooral als op het einde...
oh nee laat maar, dan bederf k de pret :cool: |
Ontzettend ongeloofwaardig (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, paar jaar terug gezien en vond hem toen zeer goed. Wil hem wel nog een keer zien eigenlijk.
|
Ik vond m wel vet, vooral omdat het de hele film zich op een locatie afspeelt.
|
Lijkt me hele mooie film! Ga vanvond dan ook zeker kijken:).
|
Ik ga hem opnemen, ben erg benieuwd.
|
Ik vond hem erg matig. Het is natuurlijk fantastisch om te zien dat een het grootste deel van de film op locatie is gemaakt, daarvoor verdiend ie al veel credit. Maar ik vind hem zoals eerder gezegd te ongeloofwaardig en te langdradig ondanks dat de film maar 80 min duurt.
|
Citaat:
|
Ik heb 'm een tijd geleden gezien. Toffe film.
|
Dan ga ik hem maar weer eens kijken vanavond:)
|
Vond hem tof, alleen jammer dat ze
Spoiler
|
ik vond het een hele goede ,boeiende film.
paar jaar terug in de bios gezien en toevallig pas nog gehuurd. |
Het was wel een aardige film met goed spel. Het heeft me prima kunnen boeien (y)
|
Citaat:
|
Ik ga 'm vanavond kijken denk ik. :)
|
Citaat:
|
Vond het wel een toffe film :cool: (y) !! De spanning die gecreëerd werd op zo'n simpele wijze, vind ik erg goed en origineel.
|
Ik vond het een erg intense film. :o
|
Viel me niet tegen.
|
dope film ja (y)
|
Het einde was balen :o.
De rest vond ik wel tof. Maar het einde was jammer. |
vette film ja,
wel leuke film avond btw, na deze film gelijk the godfather op sbs6 :D |
Citaat:
edit: Citaat:
ja precies :P |
Citaat:
|
Citaat:
edit: oh, dat was al gezegd :) |
Citaat:
MAAR onrealistische films kunnen ongetwijfeld zeer realistisch overkomen zolang je je kan inleven of verplaatsen in de overgebrachte wereld. Als een fictie-wereld zo goed vertaald wordt ga je je niet zorgen maken dat dit allemaal niet kan in onze, lieve wereld; goede voorbeelden zijn bijvoorbeeld: een aantal Studio Ghibli films zoals Spirited Away, My neighbour Totoro of zélfs de originele Star wars ( versimpelde voorbeelden voor de massa filmkijker). You buy it. Je accepteert het. En ik kan de 'PHONE BOOTH' -wereld niet accepteren. ps: dit is moeilijker uit te leggen dan je denkt. :p |
Wat ik er van heb gezien vond ik vet, ben helaas in slaap gevallen dus heb t einde gemist (n)
|
Vond het wel een toffe film :)
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Maar afgezien daarvan heb je wel een punt om over na te denken inderdaad qua casting in het algemeen. |
^^
Spoiler misschien :s Ik vond het een geweldige film! Colin ziet er misschien uit alsof hij het enkel van zijn uiterlijk moeten hebben, maar in deze film acteert ie echt heel goed (y) Het blijft raar om Katie Holmes in een film te zien, ik blijf haar gewoon als Joey zien :o |
weet niet zeker of dit ook onder spoilers moet..
Spoiler
|
Citaat:
|
Een hele goede film. Eerst wilde ik hem in de bios zien maar niemand ging mee dus heb ik het maar gelaten. Toen ik gisteravond zag dat ie nu al op TV kwam ben ik meteen gaan kijken.
Raar maar ik vond de prestaties van Kiefer Sutherland eerlijk gezegd beter dan die van Colin Farrel. |
Citaat:
En zo oud is die film toch niet? Hoe dan ook, een complete vreemde had ik betere casting gevonden. :) |
Citaat:
|
geweldige film :o
that's all i have to say :P |
Citaat:
Spoiler
|
Ik vond Phonebooth ook een hele goede film! Heb hem gisteren voor de tweede keer gezien :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hele mooie film (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: