![]() |
Bultje op schaamlip? Soa?
Ik heb een bultje op mijn schaamlip. Achteraan. Het is wit. Ik weet niet wat het is.. Wat kan het zijn? :bloos: :bloos:
Ik en mijn vriend zijn allebei soa-vrij (we waren voor elkaar allebei de eerste).. Dus het kan geen soa zijn. Toch vind ik het raar dat het er zit... :s :| Iemand enig idee wat het kán zijn? :( GVD** |
Ja het is een SOA. Waarschijnlijk wordt de betreffende schaamlip geamputeerd.
Sterkte. :rolleyes: |
Dan heeft je vriend met een ander liggen rotzooien. Het spijt me, maar dat moet het zijn.
|
Ingegroeid haartje, puistje, enz.
|
Ook als je elkaars eerste bent, kun je een soa hebben...
|
zal wel gewoon een puistje zijn.
is vast over een paar dagen weg,vooral niet teveel aan gaan zitten. |
Puistjes kunnen overal zitten in de puberteit:P
|
Citaat:
|
Paddestoelen@!@!!!!@@!
|
Citaat:
|
je geilt wel op mij he?
|
Citaat:
Of toch maar niet :o Dank je feestelijk. |
Citaat:
ik ben hier de macho man |
Citaat:
|
Citaat:
je weet me te vinden du geile puffel |
Kan deze forummer niet gebanned worden ofzo?
|
nee
|
Volgens mij zijn het gewoon dikke puisten meid (y) Lkkr laten zitten en een man het uit laten zuigen. Ik ebnijd nu al de persoon die dit goddelijke klusje mag klaren :cool:
|
puist? ja kan
ik denk eerder aan een ontstoken haarzakje :) |
ik heb daar ook wel eens een puistje gehad, dat was heel pijnlijk... Na 2 dagen ging hij open en was het over...
|
gewoon een talgkliertje denk ik.
volgens mij volkomen normaal. tenzij het pijn doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Herpes kan je bovendien ook van orale seks krijgen, ik weet niet of ts dat meetelt bij het 'elkaars eerste'. Er zijn 2 herpes simplex virussen, herpes simplex 1 zit meestal bij je mond en neus en veroorzaakt de koortslip, herpes simplex 2 zit meestal rond je genitalien en veroorzaakt daar jeukende blaasjes als je weerstand minder is. Maar het kan gebeuren dat herpes 2 aanslaat bij je mond en neus, of dat herpes 1 aanslaat bij je genitaliën, en zo kun je ene soa krijgen van een koortslip of andersom. Je bent wel alleen besmettelijk op het moment dat je een blaasje of een wondje van een blaasje hebt. Er zijn ook herpesvirussen die geen herpes simplex zijn, zoals waterpokken, maar die kunnen geen genitale herpes veroorzaken. En ik heb daar morgen tentamen over :p. |
knaag je welis op je schaamlip?
|
wat een domme reacties zeg :S er vraagt een meisje iets serieus en gelijk (met uitzonderingen daargelaten) vdomme en nergens opslaande reacties! wat doe je hier op het forum dan. Forumbaas ff ingrijpen mss ;)
Ik denk GVD** dat je ff moet afwachten, tkan gewoon een puistje zijn wacht een paar dagen en alst niet weggaat ff naar de dokter gaan, en je hoeft je niet te schamen hoor. sterkte. |
Citaat:
Nou is die kans natuurlijk erg klein (en je krijgt dan geen bultjes), maar het was meer even een algemene opmerking ;) Hoe dan ook, kan het zijn dat je vriend misschien een schimmelinfectie had? Ik zou even naar de huisarts gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik erger me altijd zo aan jouw reply's. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |