![]() |
Player
Wat is volgens de vrouwen de juiste definitie van een Player?
Wanneer ben je volgens jouw een player? Let me know./ :) |
Als je veel spelletjes speelt.
En het is jou. |
Wie heeft ooit weleens iets dergelijks megemaakt als een player heel dicht tegen je of naast je :)
Of andere ervaringen? |
als je genoegen neemt met sletjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dr zat gister een player heel dicht tegen me aan me in de bus. volgens mij was ie homo
|
Een 'player kan betekenen:
Audiospeler (software). Mediaspeler, software die audio en video kan afspelen. MP3-speler, een apparaat dat audio kan afspelen. volgens wikipedia. |
DAMN, KRIJG IK HIER OOIT NOG EEN REACTIE VAN VROUWEN :mad:
|
had dan gevraagd, wat is volgens de vrouwen onder ons de definitie van een player :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
players zijn trieste jongens die geen echte dames kunnen krijgen. van die gladde jongens die zichzelf helemaal geweldig vinden en waar alleen breezermeisjes op vallen... zoiets, ik moet ze niet
|
Hm, de definitie is toch veel simpeler; gewoon een jongen/meisje dat de indruk geeft dat hij/zij iets met je wil, maar vervolgens helemaal geen rekening houdt met je gevoelens en bijvoorbeeld doodleuk verder aanslet.
Beetje vreemd idee dat je alleen mannelijke players zou kunnen hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
zit trouwens op een slotje te wachten, foute deelforum, geen discussie waarde, nononderwerp en (logische) vervelende reacties |
Ik verwacht vrouwelijke ervaringen met players..
Zitten hier werkelijk geen vrouwen die weleens misbruikt werden |
Citaat:
ff afwachten. |
Ik ben een player!!!!!!!!!
|
TZZZ. vrouwtjes..
Dan maar een slotje... het heeft inderdaad geen zin als niemand enig ervaring meedeeld :o |
ICH BIN MACHO!!!!!!!!!..
du player heeft scheisseproblem !! |
Wanneer je in mijn ogen een player bent? Als je geen echte meisjes kunt krijgen maar enkel breezersletjes met B-kwaliteit, glad bent, jezelf helemaal geweldig vind en ver weg gezakt bent in triestigheid (te ver).
Overigens heb ik me nooit laten playen, en de personen die het probeerde gingen tot nu toe altijd op hun bek met grootse complimenten in mijn richting. Voila! (y) Nieuwe uitdaging misschien? |
Citaat:
Slotje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
.:
|
.
|
nerd
|
omg dude, er staat een "post verwijderen" knopje hoor, in hetzelfde kadertje als waarin je'm aanpast :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik neuk alles wat los en vast zit :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat: