![]() |
Een bewegende avatar maken
Hoe maak ik die?
Heb me laten vertellen dat dat met flash moet, maar als ik daar een filmpje heb, kan ik die niet opslaan als *.gif of *.jpg. En alleen die twee soorten worden geaccepteerd als avatar. Nu is mijn vraag, hoe krijg ik een bestand van *.fla naar *.gif of *.jpg? En als dit niet kan, hoe maak ik dan wel een bewegende avatar? |
Volgens mij gaat dat niet.
Een animated gif, dat is zo'n bewegend plaatje, is een achtereenvolging van verschillende plaatjes. Dus met een of andere programma "animated gif" kan je zo verschillende plaatjes achter elkaar zetten, en het opslaan als .gif |
Ik vind die avatars op zich al erg .. maar bewegende avatars :eek: :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jepmet animation shop pro 3 kei gemakkelijk en .gif
|
Kan je het niet via Corel Photo-paint 7 doen? En hoe zit het dan met bestandsgrootte?
|
Je kan ook Gif Movie Gear gebruiken om een animatie te maken van verschillende losse plaatjes. Met dit programmaatje kan je ook de animaties laten optimaliseren (in elk frame van de animatie worden de niet-veranderende onderdelen dan verwijderd), waardoor ie veel kleiner wordt en je dus meer in die 10 Kilobyte kunt krijgen. Verder was Microangelo Gifted ook een goed programma hiervoor, maar dat schijnt niet meer te bestaan :(
|
Citaat:
|
het is gelukt
en gewoon met Flash maar toch bedankt :) |
Het is mij ook gelukt. Dit is weliswaar een voorlopige versie, maar goed. 'T is trouwens van Gif Movie Gear :)
|
Citaat:
|
File => Export Movie => Animated gif
Werkt perfect met Flash MX... en volgens mij ook met eerdere versies... |
Voila! Bedankt voor de tip :)
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens er zit een mooie helpfunctie bij flash... ;) nah ik zie dat 't allemaal al is gelukt dus... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |