![]() |
piercing
Welke plaatsen vinden jullie sexy of mooi of allebei voor een piercing?
|
Ik hou zelf niet van piercings, maar bij sommige mensen vind ik het mooi als het onder je lippen zit of een ringetje in je wenkbrauw.
|
>> Piercing topic op lifestyle.
Of onzin, heb je sneller reacties.. maar kan nu ook op kantine want daar zit niet zoveel verschil in. Maar je hebt het over sexy dus het kan ook wel op het seksualiteit forum. OF natuurlijk het Hardware forum. Als je nu niet goed weet wat je moet; gewoon naar psychologie! :) |
ik heb er 1 in me nek, ik vind het mooi en t voeld lekker :bloos:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...61Oi01Fc1A.jpg |
|
Citaat:
OT: ik moet er niet aan denken |
Ik vind een tongpiercing erg mooi, heb er zelf dan ook één :) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind een navelpiercing erg mooi! :)
|
Ik vind ze niet zo heel erg bijzonder.
|
anti eyebrow,labret en een navelringetje vind ik wel mooi (y).
|
Ik vind een lipringetje wel mooi, heb het zelf ook willen doen, maar nu vind ik me te oud :D
|
ik hou wel van piercings, heb er nu 4: ik heb n industrial gehad, maar die moest eruit omdat ie niet goed gezet was, daarom heb ik alleen in t bovenste gaatje nu een ringetje. verder heb ik een traguspiercing, tepelpiercing en smiley.
|
Citaat:
OT: ik vind ze mooi, ik heb er 5 en ze gaan er pas uit als dat moet ivm zwangerschap of werk. Misschien. |
Bij sommige mensen is een neusknopje wel leuk, bij andere mensen (nee, per definitie niet bij dezelfden :p) een wenkbrauwringetje of -staafje. Dingen in oren vind ik ook oke zo lang het niet overdreven is. Verder vind ik piercings niet mooi.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |