![]() |
Als je premier van Nederland zou zijn, dan...
....?
wat zou je doen? ik zou politiek weer sexy maken ;) |
De politiek dichter bij de burgers brengen!!1!
|
Ik zou het parlement dwingen me dictoriale volmachten te geven, en dan elimineer ik alle rechtse partijen en sticht ik een Nederlandse Heilstaat. :(
|
Citaat:
|
Ik zou mijn best doen.
|
Citaat:
als ik premier zou zijn, zou ik direct aftreden. wat ik zou willen, kan niet doorgevoerd worden, tenzij ik een dictator zou zijn, en mijn wil wet zou zijn. |
Nederland op een verantwoorde mobiel en bereikbaar houden. (y) :cool:
|
zou ik verbaast zijn, ik heb geen politieke interesses.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm, ik ben niet echt rechts zegmaar :D
|
Dan ging ik nu slapen, want ik ben moe.
|
ik richt strafkampen op op rottemeroog waar mijn tegenstaders heen gaan
en ik annexeer vlaanderen |
Citaat:
|
Dictatuur invoeren; ik heb 0 vertrouwen in de Nederlandse kiezer.
|
Zou ik zorgen dat iedereen gratis kan parkeren (y) (y) (y) (y) (y)
|
Ik zou eerst de helft van de 2e kamer ontslaan, gewoon uit bezuiniging.
|
De macht grijpen en de belastingen verhogen. :)
|
Geclausuleerd stemrecht invoeren, dwz. beoordeling van elke Nederlander op de capaciteit om te stemmen, door een commissie waarvan de leden door mij benoemd zijn natuurlijk. Dat is trouwens ook één van de programmapunten van de Anti-democratische Klootzakken Partij.
|
Weer zo'n elitair partijtje. :p Steun van het volk, daar gaat het om. :p
|
Voel jij je verbonden met het gewone volk? Kijk eens om je heen op straat zou ik zeggen :)
|
Nee, ik voel me niet verbonden met het gewone volk. :( Gisteren was ik op een 'vlooienmarkt' in een buurthuis en ik wilde de bitterballen daar niet aanraken, en ik wilde de verkopers daar langzaam executeren omdat ze zo volkerig waren. :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
En dan zijn vlooienmarkten nog prachtige uitspattingen van spontane burgerzin en organiseerlust! Ik had het eigenlijk over shagrokend, neusringdragend vies paupertuig dat met een agressief uitziende hond in de binnenstad luidkeels loopt te schelden met een lomp boers accent.
|
Ik heb ook een neusring :mad:
|
Ik zou alle racisten en allochtonen uit het land zetten. :)
|
Zulke mensen waren er ook. :(
Maar toch wil ik me inzetten voor het gewone volk, dat is mijn missie. :o |
eigen volk eerst :o
|
oehh :mad:
|
Citaat:
|
Als ik de baas zou zijn van het journaal (8)
|
Ik zou meiden gaan versieren. Want vrouwen kicken op belangrijke mannen.
|
Citaat:
|
Aftreden ;)
|
Dan zou ik de kleur blauw verbieden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anders gewoon met spelen en brood |
serieus antwoord:
Meer geld voor onderwijs en subsidies voor de universiteit want in vergelijking met heel de EU besteden wij het minst van ons BNP aan onderwijs terwijl we pretenderen een kenniseconomie te zijn!!!!!! Meer huisvesting voor studenten en betere doorstroommogelijkheden voor starters. Fietsendiefstal harder aanpakken en meer opsporing naar gestolen fietsen. Het belachelijke zorgstelsel afschaffen want dat is toch alleen maar een belastingmaatregel terwijl de kwaliteit van de zorg er niet op vooruit gaat.. De betuwelijn terugdraaien (kon dat maar). Meer groen in de steden en het groen behouden. Voor iedereen gratis OV. Belastingmaatregelen invoeren voor de grote graaiers op de beurs en de topmannen in het bedrijfsleven. Strengere controle op vrouwenhandel en illegale prostitutie. Hogere gevangenisstraffen voor zede-delinquenten. Betere cursussen Nederlands voor Immigranten, en ze meer betrokken maken bij de Nederlandse maatschappij. |
nu de betuwelijn er toch ligt kan je deze beter nationaliseren.. dan gaan de opbrengsten (die zullen hoog worden) aan de kenniseconomie besteed worden
|
Ik zou van Sylph een vice premier maken en ideeen jatten van de Anti-democratische Klootzakken Partij. ;)
|
Aftreden
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik geen minister van Volksemancipatie en Propaganda worden? :( |
Citaat:
|
- Iedereeen een inburgeringscursus
- Heropvoedingskampen - Three-strikes-out - Hogere straffen - Zero tolerance - enz. ;) |
Citaat:
|
Een cultus rond mij oprichten
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |