![]() |
Welk stripfiggur ben jij?
|
Okay, ik neem mijn woorden terug.
|
Ik ben die Pepe le Pew ofzo. :o
|
Citaat:
|
Tweety.
Wat een onzin-test. (en toch doe ik er aan mee :o (N)) |
Tweety.
|
ik ben nog net bugs, 1 puntje meer en ik was tweety
|
Citaat:
|
Tweety :p
|
Ik ben Pepe Le Pew
|
Bugs Bunny
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bugs.
|
Bugs Bunny
Klinkt heel betrouwbaar: Een team onderzoekers heeft de karaktertrekken van verschillende stripfiguren onderzocht en de informatie in deze kwis verwerkt. en wat is een 'plezanterik'? |
Tweety.
|
Speedy Gonzales. :)
@flyaway: een plezanterik is vlaams voor een lolbroek ofzo. Plezant is leuk, plezierig o.i.d. Nou je snapt wel wat ik ongeveer bedoel. |
ik ben taz!!! :)
|
De gele kanarie 'ben ik' :D (n)
|
(27-34 punten) je bent Tweety
Je bent schatig en iedereen houdt van jou. Je bent de beste vriend die niemand graag verliest. Je kwetst nooit iemand, en je bent ook bijna nooit gekwetst. Het leven is een heerlijke bries. Je bent meestal geestig en kalm. Let op voor steken in de rug, en je komt het leven door zonder zorgen. "schatig".. :s |
Citaat:
Ik was trouwens Taz. |
Bugs Bunny.
|
Citaat:
|
Pepe le Pew. Als er iemand níet romantisch is, ben ik het wel:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent plezierig, vriendelijk en populair. Je bespeelt het publiek. Je bent waarschijnlijk vaak weg, maar komt graag terug met de waarden die je van je moeder hebt geleerd. Huwelijk en kinderen zijn belangrijk, maar enkel na je pleziertjes. Laat mensen je niet beïnvloeden zodat je niet afdwaalt. |
Het scheelde maar één puntje met Tweety, maar;
(18-26 punten) je bent Bugs Bunny Je bent plezierig, vriendelijk en populair. Je bespeelt het publiek. Je bent waarschijnlijk vaak weg, maar komt graag terug met de waarden die je van je moeder hebt geleerd. Huwelijk en kinderen zijn belangrijk, maar enkel na je pleziertjes. Laat mensen je niet beïnvloeden zodat je niet afdwaalt. |
18-26 punten) je bent Bugs Bunny
Je bent plezierig, vriendelijk en populair. Je bespeelt het publiek. Je bent waarschijnlijk vaak weg, maar komt graag terug met de waarden die je van je moeder hebt geleerd. Huwelijk en kinderen zijn belangrijk, maar enkel na je pleziertjes. Laat mensen je niet beïnvloeden zodat je niet afdwaalt. Tof hoor. |
Je bent schatig en iedereen houdt van jou. Je bent de beste vriend die niemand graag verliest. Je kwetst nooit iemand, en je bent ook bijna nooit gekwetst. Het leven is een heerlijke bries. Je bent meestal geestig en kalm. Let op voor steken in de rug, en je komt het leven door zonder zorgen. :D (n) |
bugs
"what's up doc?" |
Tweety :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had 33 |
Je bent schatig en iedereen houdt van jou. Je bent de beste vriend die niemand graag verliest. Je kwetst nooit iemand, en je bent ook bijna nooit gekwetst. Het leven is een heerlijke bries. Je bent meestal geestig en kalm. Let op voor steken in de rug, en je komt het leven door zonder zorgen. Hahahaha wat een onzintest. |
Taz :)
|
Ik ben geen stripfiguur.
|
Ik schaam me voor het feit dat ik 1) überhaupt op deze sneue topictitel klikte 2) ook nog de test deed. :(
Anyway, ik ben Tweety. Afgezien van het feit dat ik wel eens gekwetst ben, helaas bepaald niet iedereen van mij houdt en ik totaal geen humor heb, klopt het wel met wat anderen van mij vinden. Nou ja, eigenlijk klopt alleen het schattig zijn en dat van dat briesje. :( |
ik zie nu pas die topic-titel .. daar vind ik een foutje :o
|
bugs bunny
|
Ik vraag me toch af wat 'schatig zijn' inhoudt...en welke dag is 'zodag'?
|
Citaat:
|
Tweety (beschrijving klopt, maar die van Speedy Gonzales ook)
|
Ik haat Looney Tunes! Waarom zijn er geen coole stripfiguren?! :nono:
|
Tweety, beschijving klopt half.
|
Tazzzzz :cool: :o
|
Ik ben tweety
NEE ik wil het niet hebben :( Kk, alles behalve tweety, ik haat dat beest :mad: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |