![]() |
Progammeren
Ik heb een vraag voor mijn programmatje in mijn casio GR.
Ik heb nu dit: ----------------------------- AxesOff Lbl 0 Cls Text 1,1,"1. BLZ 1" Text 7,1,"2. BLZ 2" Text 13,1,"3. BLZ 3" 0->A Do GetKey=72=>Goto 1 GetKey=62=>Goto 2 GetKey=52=>Goto 3 LpWhile A=0 Lbl 1 Cls Text 1,1,"DIT IS LABEL 1" 0->A Do GetKey=47=>Goto 0 GetKey=31=>hij moet nu verder met wat hier onder staat Cls Text 1,1,"2E DEEL LABEL 1"zo'n driehoekje Goto 1 ----------------------------- Dus eigenlijk het zelfde als zo'n klein zwart driehoekje alleen dan met de getkey functie. Ik kan niet voor het tweede deel een nieuwe label maken en daar naar verwijzen omdat ik dan te weinig labels heb voor alles... (als je begrijpt wat ik bedoel) Ik hoop dat iemand kan helpen... |
Hoe zo te weinig labels?
je kunt een label toch iedere naam geven die je wilt? |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Nolan (20-03-2002).] |
en 01,02,03,11,12,34,56 etc?
op de ti-83 kan dat wel... |
AxesOff
Lbl 0 Cls Text 1,1,"1. BLZ 1" Text 7,1,"2. BLZ 2" Text 13,1,"3. BLZ 3" 0->A Do GetKey=72=>Goto 1 GetKey=62=>Goto 2 GetKey=52=>Goto 3 LpWhile A=0 Lbl 1 Cls Text 1,1,"DIT IS LABEL 1" 0->A Do GetKey=47=>Goto 0 GetKey=31=>Goto AB Lbl AB Cls Text 1,1,"2E DEEL LABEL 1" zo'n driehoekje Goto 1 misschien kan je beter achter elke Text een pauze zetten, dat je eerst op enter moet drukken voor dat je door gaat naar n ander label, want nu gaat alles heel snel volgens mij [Dit bericht is aangepast door Steefjuh!! (21-03-2002).] |
Citaat:
|
Ik heb zelf een TI-83, en heb maar heel weinig Casio ervaring. Kan je binnen je programma een ander programma aanroepen op de Casio? Dan verdubbel je het aantal labels dat je hebt.
C/0 |
Citaat:
Ik zal ff over tikken: Goto~Lbl Function: This command performs an unconditional jump to a specified location. Syntax: Goto <value or variable> ~Lbl <value of variable> Parameters: Value (from 0 to 9), variable (A to Z, r, 0 (die laatste is zo'n 0 met een streepie erdoorheen, weet ff niet hoe die heet)). De rest zal je wel begrijpen. |
Het is niet precies wat ik wilde, maar ik ga nu werken met meerdere programma's. Dat is de enige manier waarop het me dan lukt...
Bedankt voor de moeite. Peace Nolan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |