![]() |
Type O Negative [appreciation topic]
Zo, laatste tijd weer eens flink geluisterd. Nog meer liefhebbers van de heer Petrus Staal en zijn vrolijke kornuiten?
http://www.roadrunnerrecords.co.uk/i...os/TONwall.jpg Natuurlijk blijven Bloody Kisses en October Rust topplaten maar laatste tijd moet ik zeggen dat ik World Coming Down erg kan waarderen. En natuurlijk blijft meneer Steele een knuffelbeer die zonder pardon met een vinger wat bass-snaren van zijn gitaar af trekt. http://www.pop-rock.be/IMG/breveon972.jpg Mensen die niks te doen hebben moeten de oude bio lezen, vermakelijk stukje literatuur al zeg ik het zelf: http://www.typeonegative.net/oldbio.html In april duikt de band overigens de studio in (y) |
Ik zoek trouwens nog steeds Carnivore's Retaliation en Carnivore! (op cd dan hè)
|
Citaat:
|
false
|
we hate everyone
|
Fijne muziek ja, Summerbreeze nog steeds 1 van mijn top nummers.
|
gave band. Vooral Bloody Kisses maakt hier nog wel eens wat rondjes in mn cd-speler. Kill All The White People!!!! (y)
|
Ik waardeer.
|
Vermakelijke bio trouwens
|
ik ken alleen my girlfriend's girlfriend en dat vind ik geweldig!
|
Behoort tot een van mijn favoriete bands. Als ze in NL komen ben ik er zeker bij!
|
Geweldige band. Ik apprecieer dit hard.
Heb nu toevallig World Coming Down opstaan. Een van de weinige bands die ik al draaide toen ik 15 was en nu nog steeds draai. @ Carn: Ik heb trouwens Retaliation van Carnivore gekocht bij Dollhouse in Arnhem, zag de eerste er toen ook liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke band. Mijn moeder is tevens groot fan. :cool: (y)
|
To make it clear that you can't bone me
My tattooed ass reads "exit only" I don't care much for sodomy 'Cause - I like goils Bad goils all over this world :cool: |
heerlijk ironische band :cool: (y)
|
nettie!
|
Loveleh wine habits. Slap it !
|
Ik vind het ook wel doldwaas.
|
Citaat:
|
KNAC.COM: You said you have a Polish-Russian background. Do you speak… Polish or Russian?
STEELE: I can fake it pretty well, you know? Especially in bed. Actually, my father’s people were, I would say that they were Northern Slavic, because he was a combination of Polish and Russian. And my mother’s people were a combination of Celtic-Nordic: Norwegian, Irish, Scottish and Icelandic. So I am a typical American mutt. I am what I call, an “Ice-nigger” hehe :cool: |
Jammer dat ze niet regelmatig in Nederland touren. Ze lassen te grote pauzes in en ik wil ze weer live zien. Die kutsite van hun is ook onoverzichtelijk trouwens.
|
Weet iemand of ze binnenkort nog met een nieuw album komen?
|
Ja, op hun forum gaan al een tijdje geruchten over een nieuw album.
Het zou wat meer 'punky' worden, zoals er op de vorige ook een aantal nummers stonden, en eind dit jaar uitkomen. Maar then again, er staat elke keer wel weer andere onzin op dat forum, en die bandleden (Josh) zijn ook niet zo betrouwbaar met wat ze daar typen. |
Citaat:
goede band trouwens, maar ik vind niet alles even goed. |
'Hey Peter where are you going with that ax in your hand?'
Ja, ik ben ernstig beinvloed door mijn broer. Toen ik 12 was ofzo zelfs live gezien op Waldrock. |
Nooit iets gevonden.
|
Hadden zij niet ooit die clip op de box "metal" avond?
I don't wanna be, I don't wanna be me of iets van die strekking? Dat is alles wat ik ervan ken voor zover ik weet, ga maar eens op zoek naar meer :) |
Citaat:
|
ik vind het wel tof (y)
|
Citaat:
|
agreed carn! type o for teh wuiN!
|
zozo, gaan we weer appreciaten ;)
|
I know you're fucking someone else.
HE KNOWS YOU'RE FUCKING SOMEONE ELSE! De videos/DVDs zijn ook geniaal. |
Kill all these white people!
|
Ik luister er nooit naar, maar zoals jullie begrijpen ben ik wel groot fan :)
|
ik bedacht mezelf deze week nog dat ik dringend Bloody Kisses weer eens uit de mottenballen moet halen (Y)
Geweldige band. |
En ze mogen eens opschieten met het volgende album, ik kijk er weer ouderwets naar uit.
|
hoort bij mijn top 5, helaas maar 1x live gezien
|
Citaat:
Vette band, kan de ironie van deze band waarderen. Mooi dat het niet alleen bij (zwarte)humor blijft, maar dat ze ook nog verdomd goede nummer kunnen maken. Al was ik niet onder de indruk van World Coming Down en die erna kwam (Life is killing me?). Overigens vind ikSlow, Deep and Hard ook een erg goede cd, maar Bloody Kisses blijft een favoriet, meer omdat het een soort perfecte mix tussen beatles en sabbath is |
Type O <3
|
Toffe band. (Y).
|
Nieuwe plaat is overigens goed te doen!
|
vind life is killing me juist geweldig.
|
Citaat:
|
nieuwe plaat is zwaar ok, meer gas geven en gave koortjes. Wel weer 77 minuten, dus ik moet er nog ff goed in duiken
|
Citaat:
|
Na October Rust vind ik het eigenlijk al wat minder interessant worden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |