![]() |
nieuwe tekening
|
dr onderarmen zijn een beetje kort en dr neus zit een soort van scheef, maar verder is ie echt heel erg mooi (y):o
|
Citaat:
maar ik vin um voor de rest ook goed gelukt :) |
jah, gezicht en armen zijn beetje kut. maar verder gaaf gedaan, vooral dat haar! en de details over het algemeen wel.
|
Mooie handen/armbanden en een mooie buik (y)
|
dr lichaam vind ik echt toppie getekend, maar het hoofd vind ik minder.
|
goed goed goed
|
cool! mooi gekleurd en lijf en armen zijn echt goed, hoofd iets minder, verhouding klopt nie helemaal. denk dat als je de mond ietsomhoog doet het al stuk beter is..
|
Ik zit er nu al zo'n tien minuten naar te kijken... en ik vind hem zooooooow super mooi!!!! Ze leeft echt een beetje...!!!
Echt gaaf, super, knap, geweldig, en ga zo maar verder :)!! (En die kleine foutjes, daar kijken we gewoon even niet naar, keej??) |
Het hoofd is ietsje minder, maar de rest is echt zooo mooi! :eek:
De schaduwen en zo zijn echt fantastisch! Heb je dit met potlood getekend? |
Ik zei toch dat je 'm hier moest posten. :p
Maar zoals ik al had gezegd; ik vind'm echt heel erg mooi, alleen de neus vond ik iets minder, de wenkbrauw en het oog.. En dat van die korte onderarmen valt mij nu inderdaad ook op. Maar die riem/armbanden, buik vind ik echt super.. En het haar ook, echt mooie details enzo. :) |
mooi!
het gezicht is alleen iets minder, en naar mijn idee zit de navel ook een beetje hoog... maar de rest (vooral armbanden en buik en handen , ik kan zelf echt geen handen tekenen) is echt cool! (y) |
hij is mooi! vooral de riem en het haar, wauw
ze kijkt alleen een beetje vissig :o |
de handen vind ik enorm mooi getekend, de nek en schouders ook
maar idd, dr hoofd klopt niet helemaal |
Hij is wel mooi! Alleen bij de linker pols zit een beetje vreemt knikje.
(Je had tekenen moeten doen dit jaar, was heel gezellig met Andree, Arlieke, Daan, Bernard, Marijke, Neelie en ik (ra,ra wie ben ik? hint: zie tekening van mij hier, heb je vast wel gezien op school)) |
mooie tekening! 'k wou dat ik zo kon tekenen
|
je kunt goed met schaduw werken, alleen verhoudingen kloppen nog niet echt (armen, plaatsing van de ogen-neus-mond)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |