![]() |
stomme vraag..
ik heb een vraagje..........
ik wil graag een knotje maken, maar mij lukt dat niet echt zo goed, ik wil niet zo'n drol op mijn kop maar ik wil dat de haren er met "slierten" uithangen. kun jij ff uitleggen hoe dat moet |
je maakt eerst een gewone staart,
dan pak je nog een elastiekje en dan vouw je je staart zeg maar dubbel, elastiekje eromheen en dan paar plukjes eruit trekken. Klinkt vaag, maar zo doe'k 't altijd ;-) |
Sja, oefenen oefenen oefenen..
Ik pak m'n haar altijd vast, een stukje van m'n hoofd af (niet er helemaal tegenaan), dan vouw ik m'n staart er in verschillende plukken tegenaan en bind ik er een elastiekje om. Nou ja, vage uitleg, ik doe het gewoon 1-2-3. Probeer het gewoon heeeeel slordig te doen, dan kan je het daarna altijd netter maken |
staartje maken
en daarna gewoon je haar heel rommelig bij elkaar pakken en dan een elastiekje eromheen doen als er dan super veel niet in je knotje zit moet je gewoon met wat klipjes of speldjes het wel even vastmaken een rommelig knotje gaat nooit verkeerd, want dat het niet netjes zit is de bedoeling Succes ermee :) D r u p p e l |
Citaat:
|
gewoon met allemaal zooi en klipjes iets op je kop frutte.
doe ik ookal tijd. :rolleyes: :D |
Ik deed het altijd gewoon zo snel mogleijk, dan werd het het beste :) Als je het te langzaam doen wordt het al snel te netjes.
|
ow wat trouwens ook leuk is, is van die grote haarspelden kopen (die in een "U" vorm lopen )
Dan neem je zo'n speld en die haal je zeg maar als een kam door je haar en dan steek je hem achter op je hoofd vast (doordat je hem eerst door je haar haalt blijft er een deel van je haar meegaan :)) En dat doe je met al die spelden en aan het einde heb je ook een hele rommelige knot, nog veel romeliger eigenlijk dan met een elastiek en je haar blijft er iets levender van (met elastiek krijg je nogal snel van die "deuken") |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |