![]() |
Signature Plaatjes
Ik zou het tof vinden als je in je signature een plaatje kunt plaatsen, kun je er iets meer mee doen als een avatar, en als zon zinnetje dat daar neergezet kan worden.
Een leuke stimulatie voor de creativiteit! |
o alsjeblieft niet :s
|
Ik ga met thunder110. :|
|
Waarom doe je dat plaatje dan niet gewoon als avatar? Zo'n spiraal stelt nou ook niet zoveel voor, als je dat andere plaatje zo leuk vind.
|
Okay, slecht idee.
|
Citaat:
|
Ik ben met al mijn bovenstaande mede-forummers behalve met jou, lieve topicstarter.
|
Oh, jaja, ik ben ook voor plaatjes! :D
Maar dan voor deze: http://www.edelsteenkralen.nl/shop/i...?productid=277 |
Haha nee.
|
|
TS komt denk ik te vaak op spelletjes forums.. :D
|
nee
|
Citaat:
|
Dit is meer iets voor Beleidszaken.
|
Ik ben tegen. Direct gevolg is dat de sig meer ruimte in beslag neemt dan de gemiddelde post, zeker als je meerdere plaatjes toelaat. Bovendien is dat pas datastroom, iets wat we in een ander topic juist in wilden perken :)
|
Er zijn fora die dat hebben, en ik vind dat zooo onoverzichtelijk(N)
|
Hoe zou het er uit zien als iedereen alleen al in dit topic plaatjes van een halve meter had?
http://i1.tinypic.com/sc5kkh.jpg Nee dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsjeblieft niet!
Idd, heel overzichtelijk, duurt langer voordat een pagina geladen is en gewoon onnodig. |
Interresant idee, hier komt mijn mening:
Nee! |
Citaat:
|
|
Nee, dat gaat niet werken :)
|
serverload, uit het evrband getrokken indelingen
lelijk chaos en nu 1 reden om het wel te doen ehhhhhmmm precies dus nee |
Dat lijkt me niet zo'n goed idee, we zijn nu juist aan het bezuinigen op de serverload
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm, het lijkt ongeveer 50/50 te zijn qua stemmen. Ik zal dan maar de doorslag geven: Driewerf neen!
|
Nee, dat is best vervelend. 1 regel tekst en 90 regels plaatje, dan zit je telkens naar hetzelfde plaatje te kijken wanneer iemand een paar keer post in een topic. Nu is dat niet erg maar die plaatjes in de sig vallen dan meteen ontzettend erg op omdat het erg groot is en de snelheid zou daarmee heel erg aangetast worden. Je merkt nu al haperingen door de 60x60 plaatjes kan je nagaan.
|
Dat is idd vervelend.
|
Als je plaatjes zo geil vindt dan doe je toch gewoon onder iedere post van je een [img] tag of niet?
|
Citaat:
|
ik ben in principe niet voor.
|
Ik ben ook tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GMB doelt waarschijnlijk op die threadsluitnazi's die McCaine regelmatig post(te). Maar je verliest daarbij uit het oog dat mods zich niet aan regels hoeven te houden en altijd gelijk hebben ;)
Maar even serieus, ik erger me op Engelstalige fora ook altijd gruwelijk aan die extreem opvallende signatures: plaatjes, gekleurde en enorme letters, je kunt het zo gek niet bedenken. Dat maakt een thread zo verschrikkelijk onoverzichtelijk en rommelig, behoede ons dat dat ooit ook hier gebeurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik het lelijk, te veel ruimte in nemen en het topic onoverzichtelijk maken :o Je kunt jezelf ook op een andere manier uitdrukken (avatar, signature, fotoboek)
|
|
Ik ben tegen.
|
Citaat:
En nu is het wel weer genoeg geweest met dit topic. Hij blijft alleen nog hoog omdat er elke dag wel iemand is die ook even toe wil voegen dat hij tegen is. ;) *hangslot* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |