![]() |
Ephedra
Hoeveel mg moet je nemen om het een beetje te voelen?
|
ligt eraan wat je tolerantie is, je lichaamsgewicht, wat je verstaat onder 'een beetje voelen'.. etc
gewoon proberen :confused: |
Ik zou toch eerst even kijken wat het maximum is dat je kunt nemen voor je aan het proberen slaat.
|
500 mg zit er in een stacker2
maar daar voel ik eigenlijk niks van. ik weet niet of hier iemand die ook gebruikt?en hoeveel? |
Mja ligt eraan. Soms heb ik bij 500 mg zoiets van whiee. En soms heb ik er 4 of 5 genomen zonder iets te merken. Als je het vaak neemt (om bv. af te slanken) ga je ook een tolerantie opbouwen en voel je het steeds minder of minder heftig. Tot nog toe heb ik zelf geen patroon kunnen ontdekken ivm eten/drinken/roken/whatever wanneer het wel erg goed werkt en wanneer het niets doet.
Overigens, wat verwacht je ervan, want die whiee die ik bedoel is nog altijd nix bijzonder heftigs. |
Stackers zijn toch zwakker?
Als ik die gebruik heb ik er een stuk of 2 a 3 nodig, maar bij een gewone pil 1. |
Om het een beetje te voelen heb ik er 1 a 2 nodig, wil ik iets meer voelen dan een ietwat versnelde hartslag dan neem ik er 4 a 5. Mijn ervaring is dat ik beroerd slaap als ik ephedra heb gehad; niet in slaap kunnen vallen, erg zweten e.d. Begin gewoon met 1 capsule, is het effect na een half uur te weinig dan neem je d'r nog 1.
|
1 capsule anaal inbrengen voel je wel.
|
kut spul :D
|
Citaat:
|
ik denk dat ie het meer heeft over het voelen van de inname ;)
|
Citaat:
|
Ik ben ephedra-fan. Ik nam volgens mij altijd 900 mg. Heel netjes, niet meer dan één pil per dag enzo. Sinds het alleen nu dus verboden is en mijn potje leeg was, heb ik het alleen nooit meer gekocht. Ik weet ook verder niet waar ik het zou moeten zoeken nu.
|
ow, dat is tegen de regels coop! :| En dat van een FB, ga je schamen!
|
Citaat:
|
Ik heb er ooit 1 genomen en ik merkte er weinig van. Wat ik wel merkte, toen het uit was gewerkt dak me n btje down voelde. Maar da was alles.
Ik denk da t vooral aan jezelf ligt. Maar misschien ook wel of je net hebt gegeten of juist nie etc. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |