![]() |
[NES] mario world 2
Wat o Wat doen de kersen in het spel? Krijg ik er wat door? Die hartjes die omhoog komen bijvoorbeeld?
|
Nee, de hartjes komen naar boven om de zoveel vijanden die je onder het paard z'n buik helpt. De kersen staan in verband met die sterren die om de zoveel tijd omhoog komen. Ik weet niet hoeveel je er moet hebben per ster, maar probeer ze gewoon maar allemaal op te eten. (Y)
LUH-3417 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat kansspel wordt bepaald door hoeveel munten je uit de grond trekt wanneer je door zo'n deur bent gegaan die uit zo'n scheikunde-potje komt. Elke munt is één keer de eenarmige bandiet aanslingeren.
LUH-3417 |
Citaat:
Ik heb trouwens per ongeluk een warp ontdekt naar level 7. Iemand nog meer warps? Deze zat in een potje --> deur. In die deur kon je in een pot waar normaal zo'n slang in zit en je vliegt naar level 7!! |
mario world 2 ? dat is yoshi's island, en voor de snes. je bedoelt super mario bros. 2 ?
|
Citaat:
|
Wow, ik wist niet eens dat er warps waren. Ik heb al die jaren dat hele spel hardcore van A tot Z zitten spelen. :)
Ik gok dat je ze op Gamefaqs wel kan vinden, of anders met een Google-zoekopdracht. Maar warpzones zijn natuurlijk wel zonde van je geld. Althans, vroeger. Koop je Super Mario Bros. voor weet ik het hoeveel gulden, speel je alleen 1-1, 1-2, 4-1, 4-2, en dan van 8-1 tot 8-4. De rest is ook allemaal betaald, hoor! :) LUH-3417 |
Tja, het is maar net waar je het potje kapot gooit. Er zijn vaak meerdere deuren beschikbaar. :)
|
Citaat:
|
Ik vond Mario bros 2 altijd stiekem heel erg leuk, ook al vonden veel anderen het een schande voor de mario saga. :o
Het was een heel verslavend spel, en had zeer leuke eindbazen. Roze draakje :) En die ijswereld. (y) |
kersen kun je idd aan het einde vergokken
EN, elke 5 kersen komt er ook een ster omhoog :) |
Als die kersen zijn om mee te gokken, waarvoor zijn dan die muntjes die je uit de grond kan trekken als je door een deur uit een flesje bent gegaan?
LUH-3417 |
Citaat:
De kersen zorgen ervoor dat er een ster uit de grond komt. Het aantal mannetjes dat je sloopt zorgt ervoor dat er een hartje uit de grond omhoog komt. De muntjes in de potjesdeuren zorgen ervoor dat je aan het einde van het level kan gokken!! Dat gokken is trouwens verdomd moeilijk. Die eerste kan ik meestal wel op de kers gooien, maar daarna is het ogen dicht en GAAN met die banaan. Iemand tips? Heb ook al geprobeerd om op de maat van verschillende liedjes te tikken :P maar dat helpt dus ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
Over het gokken: zelf had ik daar een bepaald ritme voor: als ik in een bepaald ritme drukte kreeg ik regelmatig drie dezelfde icoontjes. Wat ik er nog van weet is dat je iig zeer snel achter elkaar moet drukken. |
Citaat:
De tweede en de derde moet je halen door bestwel snel achter die eerste keer drukken nog twee keer te drukken. Niet meteen pampampam, maar je duim even de ruimte geven om terug te laten gaan. Er moet ongeveer een kwart tot een halve seconden tussen zitten. Zo haalde ik in ieder geval best wel veel levens altijd. LUH-3417 |
Citaat:
Toch bedankt ;) |
Citaat:
|
Damn, ik probeerde het nog zo duidelijk mogelijk neer te zetten. :)
LUH-3417 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |