![]() |
Welke producten moeten er na de negerzoenen nog meer van naam veranderen?
Nu het hek van de dam is en de negerzoenen de belachelijke onuitspreekbare naam 'Buys zoenen' (welke mongool zet er nou een z achter een s?) hebben gekregen, zijn ook andere producten aan naamverandering toe om bepaalde groepen niet te beledigen.
Naast de vaak genoemde blanke vla ben ik voor een naamsverandering voor de Jodenkoeken en de Kindersurprise. |
Zwarte doos in vliegtuigen?
Afrikaantje (=bloem) Donker volkoren? :eek: Sorry, hier is het te vroeg voor. |
Ik vind bruin brood echt een belediging voor de gekleurde medemens! :eek:
:rolleyes: De mensen die het minste last hebben van dit soort namen zijn vreemd genoeg donker. |
moorkoppen lijkt me he
(ow nu reageer ik perongelijk serieus) :bloos: ik vind duo-penotti de apartheid benadrukken, laten we daar mixed penotti van maken |
jodekoeken...
|
roze koeken, alle roze mensen zullen zich hierdoor erg beledigd voelen :rolleyes:
|
Jodenvet, brownies, en verder weet ik er ff geen!
|
Niks, wat een boelshit zeg.
|
Jodekoeken, blanke vla, moorkoppen, wit brood. Niet dat ze het zullen doen, maar waarom negerzoenen dan wel?
|
Zwarte koffie
|
Ach ja, iedereen blijft het toch wel negerzoenen noemen!!
|
Ok, geen product, maar wel toe aan naamsverandering: forum.scholieren.com!
|
Ik ben voor een ban van de woorden 'zwart', 'bruin', 'blank' en 'wit'. Daar moeten we maar andere dingen voor gaan gebruiken. Ze doen zoveel denken aan de verschillen tussen mensen, en dat vind ik niet kunnen.
|
ik noem negerzoenen al heel m'n leven 'melocakes'. (ook al zegt de buurvrouw 'negerinnentetten'.)
Ehm, ik verander niks, ik ben van mening dat je niet zo snel beledigd moet zijn. |
Citaat:
maar we ZIJN toch verschillend? |
|
Citaat:
|
|
pindakaas..
ik ben er achter gekomen dat pinda kaas niet aardig vind.. maria biscuit.. waarom maria?! en geen kees of pauline?! ik vind t voortrekkerij van maria |
Hamburger.
|
Van de week las ik een reactie die kletsmajoor (serieus!) beledigend vond :D(Y)
|
chocola
|
Cif moet weer Jif worden
|
Citaat:
Ik vind negerzoenen juist een mooi woord wat naar mijn mening ook positief klinkt. Met zo'n woordsverandering lok je alleen maar negatieve reacties en een grotere segregatie uit. Wat een walgelijke bullshit dat daar mensen over vallen. :mad: Ik ga die mensen discrimineren! |
Poffertjes, wie heeft dat verzonnen. En Holotoast moet ook weg(N) .
|
Citaat:
|
zwarte pieten :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tevens is het een anagram voor padin, oftewel een vrouwelijke pad, en ik denk niet dat die er blij mee zijn dat hun naam op deze manier te grabbel wordt gegooid!
|
Vette hap
Is beledigend voor dikke mensen |
Het gaat trouwens bij de negerzoenen niet zo om het feit dat de koekjes vernoemd zijn naar donkere mensen, maar om het feit dat het woord 'neger' genoemt wordt, wat, volgens de metro, afstamd van negeren (kan net zo goed negroide zijn maar dat terzijde, een scheldwoord was voor zwarte slaven.
Maar goed het blijft belachelijk. Overigens heeft de israelische ambassade de naam 'jodenkoeken' goed gekeurd... :rolleyes: maar nu we toch bezig zijn ' witte chocolade' waarom is pure chocolade dan geen 'zwarte chocolade'!? :rolleyes: |
We geven gewoon alle producten een nummer, dat is tenminste veilig.
|
Ik vind dat men ook geen "jodefooi" mag zeggen :nono:
|
Dat gaan meneer en mevrouw vijfjes weer niet leuk vinden. (Is echt een achternaam!) :(
|
Huzarensalade :rolleyes:
Wat een onzin. |
En Zalmsalade dan?! Meneer Zalm vindt dat echnie leuk hoor. :(
|
Spaanse pepers :nono:
|
Berliner Bol :nono:
|
"Going Dutch" :nono:
|
"Double Dutch" :nono: