![]() |
6 mei - VANILLA SKY + more - de Box, Boxmeer
Punk Rock Cup 4
VANILLA SKY [ITA] www.vanillaskyrock.com MAYBEE www.maybee.org ALLUNDERAGE www.allunderage.com meer info volgt of check: deboxboxmeer.nl bandconnecion forum |
JAAA GAAAAAAAAAAAAAF (y) (y)
woohoo :eek: |
ik kom maybee supporten, goeie vriend van me speelt er bij :) ben benieuwd naar de rest.
|
Citaat:
|
Zag er stiekem Vanilla Ice in...was ook te mooi om waar te zijn eigenlijk. :p
|
Nee joh,
Dit is nog veel mooier |
hahaha, chillen in de box is altijd relaxt
|
ik dacht even vanilla ice te lezen.
|
hehe kom op beetje orgineler mag wel he
|
ik had Spazz' reply nog niet gelezen. en ik las t er echt in.
|
oke ik geloof je
|
Vet!!!!!
|
Citaat:
|
Nee, 6 mei is de sterfdag van Pim Fortuyn, dan moet ga ik naar de kerk om kaarsjes aan te steken en daarna met spandoeken rondlopen.
Dus nee. |
Vanilla Sky + Allunderage = awesome. Zal er zeker zijn...
Boxmeer... daar zou ik zelfs nog op de fiets naartoe kunnen (ware het niet dat ik daar veel te lui (lees: cool) voor ben. Anyway: ik zal er zijn! |
Citaat:
|
Sky - Ice..
Ja klopt lijkt ook veel op elkaar; allebei met 3 letters maar check die bands, komt en danst: www.vanillaskyrock.com www.maybee.org www.allunderage.com |
vanilla sky is toch die vreselijke poppunk band uit italie? Wat verschrikkelijk kut is dat
|
Ey ik heb een idee...
dan ga jij ergens anders heen dan naar de box, goed? |
Citaat:
|
Citaat:
bleken ook nog sympatieke gasten te zijn ook nog. |
Ik dacht vorig jaar niks, omdat ik niks wist.
En ik werd aangenaam omver geblazen |
|
Citaat:
anyway, hoe gay ben je als je een punkrock avond organiseerd tijdens wasted? |
Wie noemt zn band vanilla sky ....
|
Wie noemt zich nou cutunderscoreof... Niet alles is aan een naam af te leiden, die vind ik in deze nou ook niet al te veel grammy's waard, maar ik waardeer het gewoon aan de hand van de muziek/show/band. (y)
Wees erbij, ik garandeer een vetvetvetvetvette show! ;) En dat voor maar kleine ronde 4 euro's. Mijn excuus voor het extra topic, dat had ik even niet meegekregen, die Eek is gewoon een snelle modderfokker! ;) Nog even een stuk uit het persbericht: ...Na Europese en Japanse tours werd hun nieuwe CD uitgebracht over de hele wereld en volgden spectaculaire optredens. Zo speelden zij al samen met onder andere punkrocklegende NOFX (!!!, USA), The Offspring (USA), The Hives (USA) en meer grote namen uit deze wereld. De band staat bekend om hun snelle melodieuze composities en enerverende show die iedereen zich zonder meer nog herinnert van vorig jaar. Hun debuut-album "Waiting For Something" ging meer dan 25.000 keer over de toonbank tussen Europa, USA en Japan. Alvast beLuisteren kun je op www.purevolume.com/vanillasky .... Oi! ps. Oh ja lepra je bent zelf gay als je iets tijdens vanilla sky organiseert :aars: |
begint die shit nou om 10 uur 's ochtends?wtf
|
Citaat:
|
Gast, je HOEFT niet de forumetter uit te hangen.
En als deze hele show zo kut is, laat dit topic dan ook links liggen en ga een of ander 'wasted'-topic volspammen. Dit topic is bedoeld voor mensen die heel misschien hier wel naartoe zouden willen. Heeel misschien maar... Want ja, niet iedereen is zo on-gay als jij |
zoals je moeder?
|
Vanilla Sky, vette band en toffe gasten! Afgelopen weekend gezien in Wenen! Erg strak allemaal! Tof om die feiten zo te lezen, dat wist ik allemaal niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gast, ontwikkel een gevoel voor fucking humor
|
ik weet het nooit helemaal met jouw humor.:D
|
dat is het mooie er nou aan, je maakt een grap en je krijgt meteen vet veel mensen op de kast!
|
wil vanilla sky eindelijk wel es zien want remco (van maybee) zit al zo lang te zeuren, maar ik heb echt geen zin naar fucking boxmeer te gaan..
ze kwamen tog ook in nighttown of was dat weer met five days off of maak ik dr nu echt een zootje van? btw... meningen over maybee? (ook voor/na toevoeging fabri) |
ga met idontcare mee (y)
|
Citaat:
na fabrizio de misselijke kutitaliaan klinkt het als wannabe incubus/hoobastank met hc gitaren kut dus |
Ik vond Gerbrandt (zo heet die vorige gitarist toch?) gewoon gaaf, een heel leuk onstage.
Zijn vervanger heb ik nog niet aanschouwd. We'll see... Maybee is iig gewoon een fijn bandje dat lekker in elkaar steekt ZO! |
Citaat:
|
lekker boeiend oetlul!
|
harrie in de tent!
|
waaaaaaaah, jezus, het is aan dit topic weer duidelijk te zien dat het een scholieren-forum is.
|
ohja, ik ben er niet bij, arbeit macht fleisch!
|
Citaat:
ieuwww!!! Gerbrandt is echt een dikke papzak! (and i know, ik ken m in t echt, arrogante lul is t) |
voor de fanboys, aanstaande donderdag staan ze in metropool hengelo voor niks
|
zeik zeik zeik zeik zeik zeik (n)
en t was vet. hap hap hap hap hap |
morgen dus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |