![]() |
One Tree Hill #2
|
Ik was te lui om een nieuwe te openen, maar gelukkig heb jij t nu gedaan (y):o
|
Nog steeds herhalingen toch?
Ik heb seizoen 1 op DVD gekocht :o I love it. |
Uit de VS??
Hoeveel kost hij nu ? |
Citaat:
Ik ken verder die hele serie niet, ik zag dus enkel die box zo pas liggen bij Mediamarkt en ben toch wel benieuwd... Is het een serie die beetje in straatje past van Dawsons Creek etc? Wie wil mij overtuigen het te kopen en waarom :o :cool: |
Citaat:
Dat had ik echt niet verwacht, maar wel leuk, denk dat ik hem dan ook ga kopen |
Citaat:
|
Oeh als ie echt die prijs is geworden wil ik m ook wel misschien! Laatst was ie bij MM nog steeds iets van 50 euri (n)
@SimplyABoy19: OTH past wel in het DC straatje zegmaar :) Ze zijn sinds afgelopen zaterdag weer begonnen met het uitzenden van seizoen 1, dus je zou het eens kunnen kijken om te zien of je t leuk vind (y) Zaterdags rond 16u op Net5. |
ben blij dat t weer op tv is, de 1e epi had ik nog nooit gezien.
eindelijk Chad weer op tv :o :o |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de prijzen zijn echt overal verschillend, dus effe goed vergelijken en opletten welke box met welke prijs je mee naar de kassa neemt :) |
Citaat:
|
Ik lees nu pas dat het alweer begonnen is! :eek:
|
Citaat:
|
ja weer vanaf het 1e seizoen.
hopelijk komt daarna ook het 2e seizoen! |
Citaat:
|
dan moet ik werken :(
|
De nieuwe aflevering was echt zielig :(
Spoiler
|
^ Ik kan hem pas morgen zien! :(
Maar de vorige aflevering eindigde al zielig... |
Citaat:
Maar ik ben het grondig grondig met je eens. Hij ging ooit dood in een droom van dat blonde mens, helaas was het een droom :p Edit: want het zijn toch herhalingen? Of moet je dan ook alles in een spoiler zetten voor degenen die het nog niet hebben gezien.. Deden we dat ook bij de GG herhalingen? |
Shit, heb vandaag de eerste 15/20 min gemist. Had telkens in mijn hoofd dat ie om 16.40 zou beginnen, moet dus 16.20 uur zijn. (n)
|
Citaat:
Dit gaat over de afleveringen in amerika dus seizoen 3 :) |
Citaat:
Spoiler
|
:(
Ik wist niet dat het weer begonne was! Damn, meteen de eerste alweer gemist... Maar wel leuk dat het er weer is, hoewel het echt een enorm kuttijdstip is :mad: Volgende week dan maar :) |
Over de nieuwste s3 ep:
Spoiler
Met andere woorden: Kan niet wachten tot a.s. donderdag (y):D |
Komt 't ook op donderdag dan???? :confused: 't Komt ook op zondag heb ik gezien, maar ist dan 'n herhaling van zaterdags? Heb 't nu al 2 x gemist namelijk door die stomme k*t tijd... :mad:
|
Citaat:
edit: OMG je ava :D |
Citaat:
|
Ik heb Lucas echt gemist :o
|
Citaat:
|
Het is nu ook op tv.. ze zenden het dus op zaterdagmiddag en op zondagmiddag uit.
Voor de mensen die het nu volgen misschien handig om te weten :) maar ik weet niet of het opeenvolgende afleveringen zijn, of misschien zondag een herhaling van zaterdag ofzo. |
volgens mij is het een herhaling, maar ik heb het nu al weer 2x gemist :( (n)
Ik denk dat ik seizoen 1 maar ga kopen |
ik denk dat ik Chad maar ga kopen
|
Als dat nou eens kon :(
|
Citaat:
Doe mij Hilarie dan maar. Of Sophia :D Op zondag zijn idd herhalingen van zaterdag, zag t net in de gids :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie nu pas dat het weer is :eek:
heb ik veel nieuwe afleveringen gemist? |
ik snap er niks meer van, ik heb te veel niet gezien en ben ook veel vergeten. klein beetje jammer
|
Maar nu zijn toch herhalingen op tv? Is pas het begin van seizoen 1 hoor :)
|
Inderdaad :)
|
ooh vandaar dat ik er niks van begreep :o
|
Citaat:
|
ik up dit topic even omdat ik denk dat ik hier de meeste kans heb:
ik wil graag kleren bestellen bij www.clothesoverbros.com (het zogenaamde kledingmerk van brooke) en nou vroeg ik me 2 dingen af 1: heeft iemand hier dat wel is gedaan en hoe gaat dat enzo? 2: willen er mensen samen bestellen om de invoerrechten laag te houden? |
Citaat:
Ik wilde een zi'n roze shirtje met One Tree Hill erop. Is niet van CoB, maar wel van dezelfde site, en de verzendkosten komen dan op 17 dollar ofzo. Best veel, aangezien het hen maar iets van 5 dollar kost om zo'n shirt op te sturen :( Verder weet ik t niet... |
ja ik wil graag het groene rokje.. en eigenlijk ook de jurk maar dat durf ik niet aan
maargoed ik zit nu te overwegen het naar iemand in amerika opte sturen, en dat diegene het dan naar mij stuurt |
Weet iemand misschien bij welke aflevering ze nu zijn??? Heb 't al te vaak gemist, dus 't wordt downloade... :s
|
Citaat:
De afleveringen op tv op zaterdag zijn nu bij seizoen 1 aflevering 7. (Aflevering 6 is afgelopen weekend geweest dus a.s weekend komt 7) Dus als je toch wilt downloaden valt t nog te overzien ;) |
Tyfus wat een season of series finale.
Echt niet normaal, gebeurt zoveel in 1 aflevering wow :eek: :eek: Dr moet echt een seizoen 4 komen, ik wil antwoorden en duidelijkhuid (y) (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |