![]() |
Signs vanavond!!!
Vanavond Signs mensen, mis hem niet!!
20.30 SBS6! |
Om 21.30 is de finale van america's next top model dus ik weet wel wat ik vanavond ga kijken, lang leve de dvd-recorder!!
|
Hij was er pas ook al op, op Canvas, lekker zonder reclame.
Leuke film, maar mja, niet zo bijzonder. |
Heb hem al op dvd en al meerdere malen gezien, dus ik ga iets anders doen vanavond :o
|
Citaat:
|
Ik heb 'm afgelopen week op tv gezien (Canvas idd) maar heb 't eind niet gezien omdat ik moe was en ik geen zin meer had.. Maar ik neem het einde misschien vanavond wel op.
|
van de week ook al gezien op canvas ja,
vond het wel een goede film had het begin gemist,maar CSI is ook op tv vanaaf dus ik weet het nog niet |
Haha, voor zo'n boutfilm denk ik er niet eens aan om m'n tv aan te zetten. Tering.
|
Alweer?
|
Wat een kutfilm is dat zeg, jezus mina (n)
|
Een van de slechtste films die ik de afgelopen jaren heb gezien. :|
|
Dit topic was ook naar aanleiding van de discussie in t Welke film heb je t laatst gezien topic. :) .
|
Johnny Cash aka Joaquim phoenix aka quasimodo uhhh commodus aka broertje van River Phoenix, pimp, en beste vriendje van dat joch die gebeten werd in z'n penis door een leech, verslaat op een sappige, amerikaanse wijze de fuckin' alienheid back to ET's pile of shit.
Oh ja, ik ben een alien en ik ben bang van H2O aka water aka WTF @ script. |
:confused:
|
^^ Signs.
|
Zo slecht was de film helemaal niet, ondanks Mel Gibson.
|
Ik vond van wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel leuke film, maar al zo vaak gezien.
Dus ga maar naar antm kijken :) |
Als ik nou eindelijk eens een tv-aansluiting zou hebben, zou ik hem wel willen zien, omdat ik nu wel eens wil weten hoe slecht -ie nou daadwerkelijk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, ik zal niet voor Dinalfos praten, misschien bedoelde hij heel wat anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Signs is bezig. Een mooie gelegenheid om even een glaasje WATER te vullen.
|
Spoiler
|
:d
|
Erger nog, straks staat ''What women want'' Mel Gibson, gekke Max voor de deur, met een script voor de sequel van Signs. ''Signs 2: Could this shit be anymore whack? ''
|
Als die voor m'n deur zou staan, zou ik z'n gezicht verbouwen zodat hij het nooit meer in z'n hoofd haalt om in een film te gaan spelen
|
Citaat:
|
Pfft, niet zo zeiken of Mel Gibson hoor. (n)
|
Voorkom liever dat hij nog meer films gaat regisseren. Anders krijgen straks nog The Passion II: Back from a-cross :rolleyes: :D (n)
|
''GENIET JIJ OOK ZO VAN MEL GIBSON. MAAK DAN KANS OP DEZE PRIJZEN. SMS MEL!''
Waarom voel ik me plots zo geil? :o |
Ik weet het niet.
|
Bo: There's a monster outside my room, can I have a glass of water?
Mel Gibson: Let's fuck. |
Citaat:
|
Morgan: The book says they're probably very good problem solvers. They'll find a way in.
Mel Gibson: WE NEED TO BUILT A FUCKIN' WATERSLIDE, PRONTO! Culkin, get your shit together! |
You very very funny man
|
Ik snap Otnemem's grappen niet.
|
movie quote nerd
|
Vind het alleen jammer van de Aliens, totdat je hun ziet is het wel een aardige film.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |