![]() |
[Meeting] En we hebben er weer zin in!
Althans, ik. Zullen we eerst eens kijken of er amino is, daarna kunnen we de meetingmanager ermee vullen. Vooral omdat ik nog enkele (tientallen :o ) drankjes uit heb staan, en deze natuurlijk alleen in Eindhoven haal, kan dat een doellocatie zijn. Maar de meerderheid beslist, natuurlijk!
Laat je horen, of zwijg voor de rest van het jaar! :) |
Aangezien ik een kwebbeldoos (:p) ben, zal ik wel iets moeten laten horen. Ik stem voor Eindhoven, again. Daarnaast, ik deel wel mee met die drankjes (hoewel het er nog geen tientallen zijn), omdat ik voordat Deliana het postte ook nog eens gezocht heb op foutjes.
|
*zwijgt dan maar :P *
|
Citaat:
|
Je bent er vast al achter gekomen dat ik daar heel goed in ben.
|
In zwijgen ja, maar nu ook ideeën graag :D
|
Noord-Holland? :P
|
Dan krijg je geen drank van me, waarschijnlijk kom ik dan ook niet, omdat het me geld gaat kosten. Simpel?
|
Misschien krijg ik wel werk ofzo. Dan heb ik geld.
|
Citaat:
|
Ben ik welkom? :confused:
|
Citaat:
|
Volgens mij mag ik wel uit naam van de meeting master spreken dat ieder serieus persoon welkom is.
|
Iedereen is welkom, behalve DoP regulars. Dat zijn immers spionnen van het kwaad. :) nou, eigenlijk zijn DoP regulars ook welkom, we hebben ook eten nodig die dag.
|
:cool:
Is er dan al een datum bekend? Vast niet he :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom, óók als het in Eindhoven is. Wat niet wegneemt dat Enschede me ook wel aanstaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel komen, als ik mag. En voor het mogen maakt het niet uit waar het is, zodra ik voorbij Amersfoort/Utrecht kom, is alles gevaarlijk, volgens mijn ouders.
|
Citaat:
|
Spamsletten.
Maar als het niet te duur is qua afstand kom ik natuurlijk. :) Wat is dat naamzoeken toch een hype, ookal snap ik niet wie dat nou steeds doet... Nieuwsgierig of er ergens over je geroddeld wordt ofzo? :p |
Citaat:
|
Heuj, in mei zit ik op Texel, hoor. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt van de plaats af en wie er komt. :)
|
Citaat:
Binnenkort maar een poll openen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zeer geïnteresseerd! Hangt een beetje van mijn financiële toestand af en van de datum, maar ik hou me aanbevolen!
Meivakantie kan ik niet, 6 juni t/m 13 juni kan ik ook niet, en daar tussenin kan ik voornamelijk in de weekenden. Wel examens, maar hé, ontspanning is zeer belangrijk! |
Geld kan men van mij hebben, als dat nodig mocht zijn. Nog steeds, doet er niet toe wie.
@ Roosje: dan maak je toch even tijd in de weekeinden. Je kan vast wel een keer. (desnoods als je anders alleen naar wolter zou gaan, moet je hem nu maar een keer met de andere Letteraars delen. Gun ons ook eens een keer iets ;)) |
Citaat:
Ik kan niet midden in de meivakantie, want dan zit ik in Parijs. Ik kan niet van 19 t/m 27 mei, want dan zit ik in Toscane. Oh en Pasen enzo kan ik ook niet. Voor de rest, zullen we a soon as possible een poll bovenaan gooien? |
Jeej, ik wil ook. Zo zuidelijk (:o) mogelijk. Wanneer ik kan weet ik nog niet, net als I C U examens en zo...
|
Citaat:
Ik ga voor Utrecht, die stad is sowieso super en lekker centraal :o Maar goed, mocht men tot iets anders besluiten, zal ik dat natuurlijk ook willen overwegen :cool: |
Quis, je zou sowieso nog een keer naar mij gaan, dan kunnen we er netzogoed een meeting omheen wikkelen :). Misschien kan ik zelfs een huis beschikbaar maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet als ik in Londen zit, hè? (rond 20 april)
Als het in Eindhoven is en ik kan, kom ik graag:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Kerboga: Joh, ik moet nog doenalsofikoptoneelweekend ga - wat immers niet doorgaat -, er komen nog twee vriendinnen bij me slapen, ik heb een ninjutsudag (kan ik vervelende mensen aanvallen :) ) en ik ga verjaardagen vieren. En naar Texel. En zo. Maar ik wìl wel. |
Citaat:
En waarom? Omdat ik dan vakantie heb;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |