![]() |
Hoeveel verdien je per fotoshoot als model?
Als je model bent en gevraagd word door bijvoorbeeld de fancy?
|
Zucht... Bel gewoon op ofzo
|
Je kan niet zomaar model worden bij de Fancy, dan moet je eerst ingeschreven staan bij een modellenbureau
|
Je verdient als model eerst heel erg lang niks, en als je geluk hebt kun je daarna ooit wat betaalde shoots doen.. maar dat is lang niet voor iedereen weggelegd.
Maar ja, als je het wil weten, bel een modellenbureau ofzo. |
Per fotoshoot kun je bij een beroemde fotograaf echt heel veel verdienen, weet het zo niet uit mijn hoofd. Anders kun je voor 50euro-250euro per shoot in de studio verdienen en 250-500 op locatie. Plus nog wat je met de fotograaf hebt afgesproken wat je zou krijgen als hij je foto verkoopt :)
|
Beginnende modellen verdienen vaak niets. Ze werken bijvoorbeeld voor een fotograaf, en krijgen dus wel foto's voor in hun portfolio. Als je een redelijke portfolio hebt, kan je eens verder kijken.
Als je serieus verder wilt, zou ik je inschrijven bij een betrouwbaar modellenbureau. Dus niet eentje waar jij inschrijfkosten/fotokosten moet betalen. Als ze daar potentie in je zien, kunnen ze je opdrachten geven en kan je zo wat verdienen. |
Toen ik in Amsterdam werd aangesproken hadden ze het over 65 euro per uur, en reiskostenvergoeding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad :rolleyes:
|
Ik denk dat je er wel een halve tot hele dag me bezig bent hoor :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar aangezien het wel de 2e keer is dat ik op straat ben gevraagt zit ik er wel over te denken om volgend jaar als ik studeer dat erbij te gaan doen.Want het verdiend echt verrekkes goed. |
Citaat:
|
65 euro voor een shoot van 10 uur?
Dat is echt onwijs weinig....dat figureer je want als je voor een beetje merk model staat verdien je veel meer. Ik ben trouwens ook benieuwd hoe je dan en door wie je benadert bent want echt als je figureerd in een avro serie verdien je voor een dag een beetje rond lopen hetzelfde...dus model staan is echt iets anders. 65 euro...Ik zou me bedrogen voelen. |
Citaat:
|
Inderdad, 650 euro dus :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|