![]() |
Het zelfde geslacht ouders... :S
Olaa...
Toen ik een jaar of elf was gingen mijn vader en moeder uit elkaar ( Scheiden duss ). Vanaf dat moment werd ons gezins leven totaal anders. Mijn MOEDER kreeg een VRIENDIN.. En dan vraag je je af .. Wat moet je daar nouw mee ? :S Dan opeens is je moeder een lesbie .. En gaat volgend jaar trouwen .. * HELP * Het heeft bij mij 5 jaar geduurd voordat ik dit eindelijk kon en wilde accepteren, ik weet dat heel veel mensen dit nooit zullen accepteren maar ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe jullie hier dan over denken en of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. Groetjes, Charliej |
Toen ik op de basisschool zat, zat ik in de klas met 2 jongetjes (stiefbroertjes) die twee moeders hadden. Ze waren denk ik 8 ofzo, ik was 1 of 2 jaar ouder. Het was eigenlijk heel normaal en ik kwam er pas heel laat achter dat die twee vrouwen ook echt samen moeder waren ipv dat het een normale vriendin was die af en toe meeging de kinderen ophalen. Maar ook toen ik het wist vond ik het heel normaal..
Maar goed buiten dit heb ik er zelf geen ervaring mee. |
Citaat:
|
ik moest lachen om het woord lesbie :o
verder vind ik dat dit naar Liefde en Relatie moet, of Artistiek. |
eh.. L&R? :|
Citaat:
|
Citaat:
Wahahahha jahhh misschien maar beter ook, maar dit gaat over mijn lifestyle ;) Maargoewd,, waarom moest je lachen om het woord lesbie ? :P |
Ik zie het probleem niet he.
|
^ Same. What's the fuzz?
|
Het hoort niet op Lifestyle.
|
Webcam in de slaapkamer en dan live streamen op internet (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb sinds gisteravond weer internet. :)
|
nou ik ken een spermatweeling en die hebben twee moeders en de ene is echt het moedertje en de ander echt het vadertje (ze heet zelfs OLGA :):)) en daar heeft verder nooit iemand problemen van gemaakt.
nouja behalve dan dat we ze spermatweeling noemen, maar als ze zelf aardiger waren geweest hadden we dat natuurlijk nooit gedaan (Y) |
Citaat:
Whahahahaha ok dan ;) Leuk verzonnen :P |
ik zou het ergens wel vaag vinden, je ma heeft lopen neuken met je pa en dan ineens houdt ze liever van pussy. Ik zou vooral het gegeven 'nieuwe partner' niet kunen tolereren want ik ben een maniakale jaloerse hoer, dus dan zou ik sowieso de schurft in hebben. Maarja, als m'n moeder al langer lesbische gevoelens zou hebben zou ik er een stuk minder problemen mee hebben denk ik. maar binnen een jaar scheiden en opnieuw trouwen is sowieso leip, lesbisch of niet. dat maakt geen fuck uit.
haaahaha maarja ik sta hier wellicht wat anders tegenover aangezien ik een beetje een familietrauma heb lol :) |
ik vind het niet raar.
:) |
ghehehe mijn post komt ietwat over alsof ik ' iehh lesbiennes bah potteuhhh' ben, maar het is vooral de situatie van scheiden en meteen hoppa nieuwe partner die ik bedoel natuurlijk, steklletje kutten op een stok.
|
Iewl. :nono:
|
Wat is het probleem?
|
Is je moeder knap?
|
Citaat:
|
mmm ja het doet wat met je als de ene tante gaat neuken met het vriendje van haar dochter en de andere tante met je opa gaat neuken <3
|
Citaat:
|
The Bold and beautiful :|
|
alleen dan zonder de aids
|
Ik dacht dat dit topic beter op pyschologie zal passen dan op lifestyle.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In groep 7 zat een jongetje bij mij in de klas met 2 moeders... Ik weet niet of het aan die moeders lag, maar hij was zo'n moederskindje :eek:
Oja... een keer had ie t opeens over z'n 2e moeder... toen zei ik dus, (omdat ik toen niet wist dat hij lesbische moeders had) ' HOE KAN DAT NOU? EEN 2E MOEDER??' (lkkr lomp he :p ?) |
de moeder van een vriend van mij was getrouwd, en die hadden zoveel gezeik dat ze gingen scheiden, en door dat gezeik is ze nu gewoon lesbisch. maar ze zijn heel leuk enzo (L)
|
Mjah, k heb een moeder en dat vind ik wel zat, ik hbe het over het algemeen niet zo op vrouwen. Dus ben zat blij dat mijn moeder nog altijd een hertroseksuele relatie heeft met de man die ik als mijn vader zie.
Des al niet te min, als ze een relatie met een vrouw zo willen zou ik daar geen probleem van maken mits deze vrouw van mij niet zou verwachten dat ik haar op welke manier dan ook als moeder of mede opvoeder zou zien. Aan de andere kant is het ook zo dat als mijn meoder nu een relatie zou krijgen met een andere man, dit ook de voorwaarde is, maar toch :). Goed, chaosmodus uit :). |
mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 jaar was omdat mijn moeder lesbisch was.
Ikzelf had er geen problemen mee maar de rest van mijn kortzichtige dorp wel en ik ben vreselijk gepest en zwartgemaakt. Zelf heb ik altijd problemen ondervonden met de keuze van haar vriendinnen. Ze bestolen haar, waren crimineel of gewoon zo dominant dat mijn moeder hun huisslaafje werd. Ze woont nu samen met ene lieve, maar domme vrouw, die totaal niet met mij op kan schieten omdat ik studeer etc en ze zich geen houding weet te geven. Ik heb mijn moeder al een jaar niet meer gezien, en heb alle contact verbroken. Ik heb er geen problemen mee dat ze lesbisch is, en ze heeft me goed opgevoed, maar haar partnerkeuze was traumatisch voor mij, en die hele homo scene staat me ook niet aan. Ik hoop dat ze erg gelukkig wordt, maar hoef er niks meer van te weten. |
De vader van een vriend van mij heeft ook een vriend (en 3 kinderen bij zijn ex vrouw) Hij heeft het er wel eens moeilijk mee... Maar ach :) opzich is het allemaal koek en ei.
Mensen maken er ook geen probleem van. |
Ik heb opgepast op een meisje die twee moeders heeft. (Heeft ze altijd al gehad). Toen gingen ze scheiden en kreeg er één een nieuwe vriendin. Nu heeft ze drie moeders.
|
Citaat:
|
Opzich is er niks ergs aan zolang ze maar gelukkig zijn, en zij ook normaal doet tegen jou. (dus jou behandelen als haar kind)
je moet het dus accepteren en proberen ermee te leven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja in theorie kan het wel... maar je krijgt alleen maar kopietjes en het kost veel moeite. en mannen zijn toch hartstikke gezellig :D |
Citaat:
|
ongeveer't zelfde, ouders gescheiden toen'k ongeveer elf/twaalf was, ondertussen is mijn pa hertrouwd (na een paar mislukte relaties) en mijn ma heeft een vriendin (ook na een paar mislukte relaties met andere vrouwen) heb er nooit een probleem van gemaakt, nooit een probleem in gezien, gaat perfect.
(+ de vriendinnen van mijn ma waren altijd veel jonger, ongeveer 25 en pas afgestudeerd dus kon daar wel goed mee opschieten.) |
Citaat:
|
Mijn ouders zijn vlak voordat ze 25 jaar getrouwd waren gescheiden omdat m'n moeder lesbisch is.
M'n vader is hertrouwd, m'n moeder heeft een vriendin. Dat betekent dat mijn kinderen straks 4 oma's en 2 opa's hebben. Gelukkig kan ik het met iedereen vinden (met alle aanhang) en kan iedereen het sowieso met iedereen vinden. Resultaat: vorig jaar zijn we met z'n allen (vader+vriendin, moeder+vriendin, kinderen+aanhang = 11 man/vrouw) op vakantie geweest. Erg gezellig! |
Het is wel grappig, ik heb ongeveer precies hetzelfde mee gemaakt.
Toen ik tien was, kreeg mijn moeder een relatie met mijn schooljuffrouw. Mijn ouders zijn hierdoor gescheiden. Ik wist dat mijn moeder al wel eens eerder een relatie met een vrouw had gehad en ik vond het niet heel schokkend dat ze verliefd was op een vrouw. Het feit dat ze verliefd was natuurlijk wel. Ik vond het heel erg dat mijn ouders uit elkaar gingen en dat mijn lievelings juffrouw er bij betrokken was, maakte het nog wel wat ingewikkelder. Op school was het toch wel min of meer bekend geworden en mijn zus en ik werden hier wel mee gepest. Dat was rot, maar we gingen snel naar een andere school en eigenlijk is het vanaf daar gewoon allemaal goed gegaan. Mijn vader had binnen een jaar een andere relatie en met deze vrouw is hij een jaar geleden getrouwd. Mijn moeder heeft ook trouwplannen met mijn ex-schooljuffrouw (nog steeds leuk om haar daar vaak aan te herinneren, ik zie de humor er wel van in). Verder heb ik me wel geschaamd om aan mensen te vertellen dat mijn moeder een vriendin had ipv een vriend. Ik schaam me nu nergens meer voor, wat je ouders doen heeft tenslotte niks te maken met wat je zelf doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |