![]() |
Less Than Jake
wie gaan er 14 april allemaal naar Less Than Jake in de Melkweg?
entree €14,- je hoeft niet bang te zijn dat er geen kaarten meer zijn, Nederland is het enige land in heel Europa waar LTJ niet bekend is :evil: |
Ze staan bij mij op het podium op Paaspop, 2 jaar geleden op Pinkpop was het best grappig opzich met die enorme circle pit om de geluidstoren dus ik ga me wel vermaken. Ik zou er niet voor naar de Melkweg gaan verder.
|
hm dacht dat we daar al wel een topic over hadden maar ik vind hem niett.. nou ja ik overweeg nog om te gaan, niet dat ik het ooit nog luister maar ik vind het wel een beetje een raar gevoel dat ze hier zijn en ik niet zou gaan. hopen dat mr skull er deze keer weer bij is, laatste paar keer dat ik de band zag was ie op vakantie ofzo :p
en hoezo niet bekend? |
ja, ik dacht dat ze toch best bekend waren!
ik ken ze :D ga ze al zien op groezrock, wel zin in. heb t echt superveel geluisterd 2 jaar geleden ofzo. |
|
joo, ik ga ook de 14e naar less than jake, kan niet wachten!! waren er nog mensen bij reel big fish laatst in melkweg?
|
ik hoopte dat dit wel voorbij zou zijn.
|
Een jaartje geleden vond ik ze zeer vet, maar om nu 14 euro te betalen voor n band die ik amper meer luister...ik weet t niet.
|
niemand kent ze nee.
|
ik ben supa fan :eek:
|
te ver, dan kom ik niet meer thuis
ltj is wel tof |
Citaat:
All my friends are metalheads haha. Die stond op de THPS 4 soundtrack |
"dit luister je als je zestien bent ofzo"
ohnee meneer voelt zich nu te goed voor deze muziek!! |
For your information, ik heb nooit naar poppunk geluisterd. Ik heb het altijd al troep gevonden. Ik luisterde vroeger wel andere troep, numetal bijv, ik zeg heus niet dat ik altijd zulke gave dingen luisterde.
En, om het ff af te sluiten, als jij het toch wilt luisteren dan doe je dat toch? Ik zit daar niet mee. :) Je komt alleen nogal gefrustreerd over als je zulke dingen post, is dat zo, caro? |
Ze zijn in ieder geval wel zo bekend in Nederland dat het waarschijnlijk wel weer uitverkocht zou zijn. Maar ik ga er in ieder geval niet meer voor naar de Melkweg. Daar heb ik ze trouwens wel voor het eerst gezien. Zie ze misschien wel op paaspop, en zo niet dan is het ook goed
|
Nee :)
|
Citaat:
vandaar. |
is die kutband nu nog niet uit elkaar? :(
|
Citaat:
|
ghehehehe als je niet van een band houd hoef je er imo ook geen respect voor te hebben
|
sowieso, respect verdien je, dat krijg je niet bij voorbaat. :)
|
mee eens
|
zoals hij het zei: is die kutband nou NOG niet uit elkaar, zijn ze dus toch al een tijdje bezig... doe het maar na
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond less than jake vroeger al niet leuk en toen lag het nog in mn straatje ook.
En niet bekend? Het is geen Britney nee. en, pourlesyeux_, het is niet meer dan normaal dat mensen hun muzieksmaak ontwikkelen, het is net als met exen.. daarvan begrijp je na een tijd ook niet meer dat je er ooit sex mee gehad kan hebben. D'accord? |
Ik vond het vroeger wel ok, maar nu echt niet leuk genoeg om er 14 euro voor te betalen.
Ooit nog in de 013 gezien, was wel leuke show verder. |
Citaat:
|
ach ik denk dat ik er ook wel overheen gegroeid ben maar om er dan meteen op te kotsen gaat me wat ver.. ik vind het best leuk om dingen te luisteren die ik vroeger super vond maar nu niet meer zo waardeer.. heeft toch een soort van jeugdsentiment gevoel ofzo.. ik vond het ook super om de planet smashers vorige week weer te zien terwijl ik echt niet meer van ska houd.
|
Citaat:
|
LTJ is wel ok en ik zou best willen, maar am*dam is toch echt ietsje te ver... :(
|
ga eens iets anders kicken.
|
een dood paard bijv.
|
k ga ze al op groezrock zien :)
|
cha0s, ben je nogsteeds niet overleden?
|
Citaat:
ontopic: ltj, als ze niet op groez kwamen had ik erover nagedacht |
Citaat:
|
Hmm oke, nou ik vind less than jake behoorlijk vet
Maar dat zal er dan wel aan liggen dat ik 16 ben. Ik ben ook nog eens naar de Melkweg geweest, enne je hebt echt wat gemist als je er niet was. |
Citaat:
|
jaja(y)
|
was mr skull er?
|
Nu zijn alle mensen crucial hc kids natuurlijk.
Oh wee de tijd dat je nog verguisd werd als "hc kid" op dit gele gevaarte. Less than Jake(die hello rockview ofzo?). Vond dat ook lachen. Moet ergens nog die cd hebben. Nofx? Ik luister het nog steeds! Ouwe shit is cool. |
mr skull?
was zondag mooi om te zien hoe die gasten backstage complete zombies waren maar zodra ze het podium opgingen helemaal los gingen, ik zal het zelf niet opzetten maar live blijft het toch wel leuk. |
Jaaa ze hadden altijd een mr skull, een kerel in een skelettenpak die rond liep te dansen en fotos maakte voor lieve kleine meisjes en nou ja verder niet echt een functie had.
En ik vind ook dat stoere hc kids niet met ltj moeten spotten en ik ben het eigenlijk niet zo vaak met david eens geloof ik :p. |
Nofx en less than jake is toch wel een wereld van verschil. En nofx mag ik nog steeds graag horen.
|
Uiteraard, maar daar ging het ook niet om.
|
LTJ live blijft altijd wel een feest, op lowlands ga ik vast wel weer ff kijken.
|
Mr skull was er niet, jammer voor de kleine meisjes.
En inderdaad less than jake bouwt goede feesten. 16 zijn en [daarom] van less than jake houden is natuurlijk heel erg maar er zijn ergere dingen, gelukkig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |