![]() |
wel of geen merkkleding?
Moet erop jouw kleren een "merk" label zitten?
Ik zelf vind van wel. Draag voornamelijk alleen BOSS, Armani en D&G. Maar niet met super groot het merk op de rug of voorkant of waar dan ook. Meestal ergens klein of niet zelfs. Hoe denkt de rest erover... |
ik schoot in de lach toen ik je leeftijd zag.
|
Ik vind dat ook.
|
ibtl btw :o
|
A. Ik koop alleen maar merkkleding, want ik wil graag stoer zijn.
B. Ik koop alleen maar merkkleding, want ik ben ervan overtuigd dat het mij betere kwaliteit biedt. C. Ik koop alleen maar merkkleding van een gaaf merk, zoals OMG Clothing. D. Ik koop nooit merkkleding, want ik ben Best Wel Punk. E. Ik koop nooit merkkleding, en als ik het al koop dan knip ik het merk er uit, want ik ben Heel Erg Punk. F. Alles heeft in principe een merk, dus deze discussie is volkomen nutteloos. G. Wat een kuttopic. H. Wat een leuk topic. I. Het kan me niet minder boeien. J. Was ik maar dronken. Zo, hier heb je alles wat er over gezegd kan worden. |
Citaat:
L. Ik koop alleen merk kleding want geen merk is mij te min M. Ik koop geen merk kleding want ik wil wel maar heb er het geld niet voor. O. Niet alles heeft een merk dus het is niet volkomen nutteloos etc etc dus nog niet alles is er over gezegd... |
Ik ga voor optie F en optie J en voor je moeder.
|
Citaat:
|
je onvolwassenheid
|
ik ga voor optie J
|
Citaat:
|
het gaat er voornamelijk om hoe je een merk draagt
|
Citaat:
|
Ik word anders niet geaccepteerd.
|
ik wil bij anderen horen en durf niet zonder merkkleding te lopen. het merk moet er zo groot mogelijk opstaan zodat iedereen ziet dat ik merkkleding draag :rolleyes:
|
THIS TOPIC MAKES MY INCROWD VOMIT :(
|
Citaat:
|
beter geef je je geld gewoon uit aan crack of aan de dierenbescherming in plaats van kutmerken als armani. voor de helft van het geld kun je bij replay dezelfde bagger kopen. en als je de merkjes toch niet laat zien is het bullsit om die dure merken te kopen.
|
ik heb er geen geld voor en het boeit me iig voor geen meter. Van de week weer eens shorts halen bij de Hema! da's ook een merk.
|
Dit soort topics...worden altijd zo hard afgemaakt...als sommigen nu iets redelijker konden zijn :s
|
misschien ligt dat wel aan het onderwerp en het type mensen dat hier hangt, wat over het algemeen niet zoveel op heeft met merkkleding. en redelijk zijn is in mijn geval niet eerlijk zijn. verder, wie geeft een fuck about merken, het is lame om er een topic over te openen.
|
ik zeg h&m, arme sloeber uh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lid Lid sinds: 14-02-2006 Aantal posts: 14 (0.33 posts per dag) :confused: |
Citaat:
iemand die zich zorgen maakt om de juiste merken verdient een forumtrauma. ' moeder ik heb een forumtrauma' hoe hard is dat trouwens(Y) |
13:37 trouwens
|
Aantal posts: 3558 (18.87 posts per dag) :nono: |
ik ben te arm om merkkleding te kopen en daarom ga ik naar de zeeman :(
|
Citaat:
Dat je het er niet mee eens bent ok. Ieder zijn mening. Maar moet je gelijk iemand de grond in boren.... |
*word vervolgt*
|
Citaat:
hahahahaha :D dude, ik boor je nergens de grond in. Als je mijn mening al de grond in boren vond, dan heb je wel een heel erg laag zelfbeeld. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |