![]() |
Playstation 3 prijs perceptie enquete(4 vragen)
Geachte lezers,
Mijn naam is Martijn Terpstra en ik ben op dit moment 2e jaars student aan Retail Business School te Leeuwarden. In het kader van deze opleiding doe ik een onderzoek naar prijsperceptie bij de consument, dit is nog een opdracht uit het 1e jaar van mijn studie. De betekenis van prijsperceptie is kortweg: de waarde in geld die een klant toebedeeld aan een product. Op de volgende pagina vindt u een viertal vragen over het product wat centraal staat in dit onderzoek, namelijk de spelcomputer Playstation 3. De mogelijkheden zijn hier te vinden De enquete bestaat uit slechts 4 vragen: De Enquete |
en kunnen we hier ook nog een I-pod mee winnen als we het e-mailadres van al onze kennissen achterlaten ?
|
Wat een kut onderzoek
|
idd , ik dacht ook al zoiets van wat voor niveau is die Retail Business School te Leeuwarden ...
|
Wat een BOUT onderzoek...hahhahahaha .. ;) .
hey man.. alles goed? STEVEN |
Je hebt door dat de link naar je enquete meteen naar de uitslag ervan gaat? Ik hoefde niks in te vullen maar werd wel bedankt voor het meedoen :p
|
Haha, wtf? :D (n)
"Bedankt dat u deze enquete heeft ingevuld. Ook namens Student&Onderzoek. Feedback op enquetes wordt met regelmaat gepubliceerd op www.studiosus.nl Deze website is een uitkomst voor studenten en kan bestaan dankzij advertentie-inkomsten: " en ik heb nog niets ingevuld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |