![]() |
Ex-lief
het brandende gevoel van binnen
wordt geblust met rode wijn het rood van de drank kleurt mijn wangen en mijn darmen een helrood tapijt vangt mijn dansende hakken op ik draai van de drank op de klanken van muziek tot ik mijn ex-lief zie |
Ik vind ex-lief een erg lelijk woord :bloos:.
Maar ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan EX. 'een helrood tapijt vangt mijn dansende hakken op' Mooi, maar ik weet niet of ik helrood wel zo'n mooi woord vind. |
Dankjewel.
|
Ex-lief, staat oppervlakkig vind ik. Dat doet afbreuk. Verder is het wel een mooi gedicht, geeft goed je gevoelens weer.
|
Wat zouden jullie dan i.p.v. ex-lief doen?
|
Citaat:
|
Sowieso, je laatste zin vind ik erg afbreuk doen aan de rest omdat er ex instaat en omdat de rest eigenlijk best mooi is. Misschien kan je iets anders verzinnen voor ex-lief, iets cryptisch. :p
|
Ik ga er een nachtje over slapen
|
Nou, eigenlijk vind ik het wel een fijn gedichtje! Vooral het 'en mijn darmen', ook al kan ik niet verklaren waarom ik dat zo leuk vind...
Maar ik ben het wel met LiefsvanHier, dat de laatste zin een beetje afbreuk doet aan je gedicht. |
Citaat:
Ik laat t gewoon staan. Ik wil t niet weghalen omdat dan 't 'doel' weg is zeg maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |