![]() |
DVD rip
Is er een site met een uitgebreide uitleg over het rippen en branden van DVDs? Tot nu toe heb ik shrink DVD geprobeerd, waar ik geen hol van begreep. Als het me dan lukte om een DVD op mijn harde schijf te krijgen en ik wilde deze branden, speelde hij vervolgens alleen af als ik de inhoud van de DVD naar mijn HD copieerde->niet handig. Daarbij komt dat je hieruit toch nog films van een aantal gigs.
Wil graag van die bestandjes van minder dan 700 mb, zodat het op een cdtje past. Twee is ook goed, maar dan wil ik graag leren hoe ik het moet splitten. Kortom, ik wil riples :). Van een site, of van forumgebruikers. |
|
doom9 heeft een zéér goede tutorial voor et rippen van DVDs..
|
|
|
Citaat:
Ik wil mn homevideo ook wel eens rippen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben bang dat ik m gespiegeld en verkeerd om ben begonnen, want mn film is nu ondersteboven en in het chinees :( Alleen ik snap Momento nu wel in 1 keer :D (y) |
Citaat:
Edit: mijn opa had nog zo'n pc met twee slappe foppen, één met het programma, de ander als opslagmedium, dus daar ik heb ook nog mee gespeeld, erg leuk :). |
Citaat:
:p |
Citaat:
aka B-floppys? of bedoel je de casette decks ? |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Bambix van de band? |
Citaat:
Ik kan je anders wel helpen van DVDshrink :) |
Yap, heb nu easydivx en dat gaat prachtig.
|
Citaat:
Een programma van 3 jaar oud :p Vraag me af hoe de kwaliteit is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mjah, 't is een vrouw he? Dan willen mannen wel helpen ;) Laat deze slechte reactie de laatste zijn in deze slow-chat ^_^ |
Citaat:
Ik ga de IT business uit en Commerciële economie volgen, dus aan vrouwen geen gebrek volgend jaar hoop ik :p |
Citaat:
|
Citaat:
Op 1 of andere manier denken mensen gelijk dat er wat te versieren valt als een vrouw hulp vraagt :p |
ik gebruik DVD X Copy XPress.
super handig je ken zelf uizoeken wat je brand (ondertiteling en audio taal):D pm me als je wil hebben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |