![]() |
Het leven is zo zwaar blablabla
ja toch?
|
|
Citaat:
|
Me: "Hoi pap"
Pap: "ruim die troep op/ruim nu je kamer op/je hebt m'n batterijen gestolen/en m'n schorpioen/ben je nu nog steeds niet afgereden/je kost mij klauwen met geld" Me: "Ik ga weer huiswerk maken, bis später" |
Oh ik ben zoooo moe.
|
Geef m'n schorpioen terug :eek:
Omg. Wtf moet ik met een dooie schorpioen :( |
omfg ik kijjk nou naar 'fok jou' op nl 3
en zo'n urban typje noemde een joint een 'G' (djie) niet een 'J' (djee) of is dat normaal? ben bang dat dit niet leuk wordt |
Daarom kijk ik geen tv :(
|
Citaat:
ot even een kutsmiley: http://img.photobucket.com/albums/v465/aize/snij.gif |
Citaat:
zo'n marokkaan die in zijn opgedirkte bmwtje 14 jarige meisjes van school komt halen, zucht |
Citaat:
hhaha ha inderaad. Wat een PC ,bij de tijds, hip programma. Dunya en Desi > Fok jou |
Niemand op dit forum is fan van mij :(
|
Citaat:
Theo maassen in het duits nagesychroniseerd, das pas hard! Helaas is mijn duits niet zo goed, maar het blijft grappig. :D |
En ik ben moe, sjeeez
|
Dag allemaal,
Ericson verdeelt gratis gsms via internet, dit omdat de concurrentie (nokia) hetzelfde doet. Zij willen hun naamsbekendheid verbeteren via internet, en boven alles door mond tot mond reklame. Zij verdelen daarom gratis hun nieuwe Wap Phone. Alles wat je moet doen is deze mail doorsturen naar 8 van je bekenden. Indien je dit doet ontvang je binnen 2 weken een Ericson TI 18. Indien je deze mail verstuurt naar 20 personen of meer, ontvang je een Ericson R320 WAP PHONE. PS. DIT IS GEEN GRAP wat denkt die idioot wel niet |
Citaat:
|
Ik vind het eerder verontrustend dat hij het echt gelooft.
|
Ik heb zo weleens een iPod gewonnen.
|
'Pwned'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duidelijk ben je geen fashion type.
|
Citaat:
|
Beter hou je je mond.
|
Duidelijk is iedereen jaloers op mijn gratis iPod.
|
nah, ik ben 'n Creative/Soundblaster-sl00rie: Zen ftw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boeoeoe :(
|
ik wou dat ik in plaats van met de user Botulismf, iets met de user Huzaartje begonnen was. damn wat is die gast lekker :o :bloos: :o :bloos: :cool: (y) :cool: :D
|
ja, echt he. die kerel laat me twijfelen aan mijn geaardheid. :(
|
ja ik dacht altijd dat ik op westeuropese mensen viel, maar zo'n huzaar laatr mijn vuur sneller vlammen hoor :eek:
|
:confused: ;) ja huh kopfgfkppppppppppppppppppppv,flv,fl;v,flv,;lf'v,f'f,vl'foprvorvopr,vor ,vo,vv,oov,v,o
oh! :eek: :evil: |
huh ik wilde een zin typen
|
het was kut dat ik net een overheerlijke cappuccino verspilde door m over mijn been te gooien :)
|
Dat ik straks engels mondeling heb en dan weer lekker verder kan gaan leren aan m&o waar ik nog niets voor heb gedaan en ik heb dan ook natuurkunde dus het is allemaal weer lekker geregeld :(
|
Citaat:
|
ik moet invullen wanneer ik in de zomervakantie ga werken en hoeveel uur, maar ik ga heel lang op vakantie dus eigenlijk moet ik wel veel werken in de weken dat ik kan werken maar ik heb ook geen zin om 5 dagen in de week te werken... hmm hmmm..
|
Oh jeetje verslapen. (n)
|
Jep, strax beginnen aan de derde toets van deze sombere dag. Maar een troost -- vanavond Holly Golightly in de Ekko :D
|
Maandag had ik koorts, gisteren had ik alleen keelpijn en nou heb ik koorts en ONTZETTEND KEELPIJN!! En ik heb toetsweek, dus a. als ik nu niet naar school ga mis ik een van de weinige dagen dat we maar 2 uur hebben en b. moet ik als ik beter ben zo fucking veel inhalen!
Ik haat me kut voelen op zo'n mooie dag! :mad: |
Ik kan nergens een mesje vinden. grjfikdsohva :mad:
|
godverdomme kkfrans en wat een eikel :mad:
|
godverdomme morgen eerste centraal examen (n) ckv2 en ja ik weet dat ik niet de enige ben :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoho! Sinds ik die antibiotica moet slikken heb ik van die steken bij m'n hart. :mad:
Net verlamde mijn linker arm even, erg plezant. |
Citaat:
|
Dat ik zo geen zin in vanavond heb
|
dat ie je niet ziet staan, oke, best. maar dat ie dan nog ff duizend keer zo hard over je tedere zieltje moet rijden. boeoeoe sniff :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |