![]() |
The Music In My Head
Ik keek net naar TV West (vraag me niet waarom) maarrrrr daar hoorde ik de eerste namen van The Music In My Head:
- Editors - Maximo Park - Secret Machines - Ron Sexsmith - Kill The Young - Fat Freddy's Drop 9 & 10 juni, Paard van Troje, Den Haag. Editors en Secret Machines zijn gaaf, ik wil (Y). http://www.livexs.nl/node/42682.jpg |
omgomgomg!
Editors en Maximo Park zijn leuk. De rest ken ik niet eigenlijk. :o Maar dit beloofd veel goeds, moet maar es iemand vinden die met me mee wil. |
Dat ziet er tof uit.
|
Fijn dat de twee leukste bands dan ook weer op verschillende dagen staan. :rolleyes:
|
Aanwezig (y)
|
Citaat:
|
ja ik ga weer, vorig jaar was erg leuk
Ed Harcourt is ook bevestigd |
lijkt me best een cool festival , is het zoiets als motel mozaique ?
jammer dat british sea power vorig jaar niet meer kwam spelen. dan was ik zeker gegaan, + clap your hands say yeah (Y) als er dit jaar nog leuke bands worden bevestigd, ga ik het heel misschien overwegen. |
misschien ga ik wel, ligt eraan of ik geld heb
|
gaaaaf, maar dan heb ik examens. :(
|
Citaat:
het was vroig jaar gaaf, maar de line-up tot nu toe is niet boeiend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is in den haag en MM niet.
|
Editors & erg dichtbij. hmhmhm. (y)
|
Citaat:
|
Wat mag dat feest kosten?
|
festivalinfo:
De kaartverkoop start op 1 april en wees snel, vorig jaar waren beide dagen uitverkocht! Dagkaart: 25 euro Combikaart: 45 euro. |
Citaat:
mm is met allerlei culturele dingen,etc. music in my head is alleen gericht op de muziek. |
Misschien.
|
Programma is compleet;
Vrijdag 9 juni: EDITORS, LITTLE MAN TATE, SECRET MACHINES, KILL THE YOUNG, MY LATEST NOVEL, FAT FREDDY'S DROP, DOLL HOUSE DRAMA, GRUBER, DISCO ENSEMBLE Zaterdag 10 juni: MAXïMO PARK, NOISETTES, JOHN CALE & BAND, ED HARCOURT, HOWLING BELLS, RON SEXSMITH, NOBLESSE, FEVERDREAM, @ROCK'S BLUNTAXE ORCHESTRA |
Mwah.
|
Citaat:
|
Ik heb wat van The Secret Machines gedownload en dat is best gaaf, eigenlijk.
|
tweede album van secret machines vond ik een beetje teleurstellend, alleen lightning blue eyes is echt hip/gaaf/da bomb (of wat de jeufd van tegenwoordig ook mag gebruiken)
overweeg een kaartje voor de negende |
Citaat:
|
Ik ga me nog even een kaartje halen want ik wil editors toch eens zien na ze drie keer gemist te hebben.
Vrijdag 9 juni: Editors Little Man Tate Secret Machines Kill the Young My Latest Novel Fat Freddy’s Drop Doll House Drama Gruber Disco Ensemble Zaterdag 10 juni: Maxïmo Park Noisettes John Cale & Band Ed Harcourt Howling Bells Ron Sexsmith Noblesse Feverdream Edrock's BluntAxe Orchestra wat zijn dat allemaal voor bands op de vrijdag buiten de editors? |
@cut off: Secret Machines zijn <3, voor de rest zegt het me weinig.
En hmm het lijkt me wel tof, maar het is iets teleurstellender als ik in het begin had verwacht. |
Citaat:
Verder verwoordt dat wel mijn mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil de Editors wel zien maar ik ga er geen 25 euro voor betalen. (n)
|
Jammer dat ik niet kan. Ron Sexsmith is een van de meest ondergewaardeerde singer/songwriters van dit moment. Briljante nieuwe cd trouwens, 'Time Being' heet 'ie.
|
Oja.
Pipettes vervangt Fat Freddy's Drop. |
Citaat:
|
Te hip :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stuur je wel een keer wat als ik je online zie :) Oh en of ik ga hangt er vanaf of ik moeite ga doen om een invulformulier in te vullen om een perskaart te bemachtigen. |
Citaat:
Citaat:
|
|
Hmm weet ik niet. Op de site van FFD staat trouwens nog wel dat ze spelen in het paard. Maar ik de laatste nieuwsbrief stond dat ze niet meer spelen.
|
Zijn er nog mensen van hier geweest?
Hoe dan ook, Editors, Maximo Park, Secret Machines en John Cale waren geweldig :) |
Ik heb een stukje van Gruber en de hele set van Editors gezien. Waar waren The Pipettes gebleven?
|
Ziek bandlid.
|
die waren de enige die ik wilde zien, toch maar mooi dat ik niet gegaan ben :)
|
Editors waren puik.
|
Maxïmo was <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |