![]() |
Lange Frans
Lange Frans niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem
HAARLEM - Het rapduo Lange Frans en Baas B is niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem. De organisatie heeft het optreden afgezegd naar aanleiding van een vechtpartij waarbij Lange Frans vrijdag betrokken was. De rapper mishandelde tijdens een optreden een jongen uit het publiek die een ijsblokje naar zijn hoofd zou hebben gegooid. Gister was op RTL Boulevard de jongen te zien die geslagen was door Lange Frans en deze jongen zei dat hij helemaal niet diegene was die het ijsklontje had gegooit! Wat vind jij dat er nu met Lange Frans moet gebeuren??? |
ophef om niets :)
|
mishandelde nog wel! het is natuurlijk stom dat hij het deed, maar er word wel erg veel ophef over gemaakt. Als het een willekeurige onbekende zanger was had dit nooit de krant gehaald.
Verder voorspel ik dat iemand ''tiswah'' gaat zeggen. |
Die iemand zal ik dan wel zijn :) : tiswah.
Also, gegooid is met een d. Lange Frans is een vrij achterlijke naam :) Lange Frans moet op zijn vingertjes getikt worden en heropgevoed worden (y) Lange Frans Lange Frans Lange Frans |
ik geef hem groot gelijk. dat ijsblokje gooien is zinloos geweld, kan nog knap hard aankomen.
zijn reactie was natuurlijk wel DOM hij had kunnen weten wat er van zou komen. voor het filmpje kijk hier: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6...97c/index.html |
Haha, wat een suffe lul.
|
Citaat:
En bovendien maak je jezelf wel erg ongeloofwaardig, als je eerder een hit scoorde door te zingen over zinloos geweld.. |
Giel Beelen bedankt voor Bevrijdingspop
3FM-jock Giel Beelen, sinds een aantal jaar vaste presentator van Bevrijdingspop in Haarlem, zal dit jaar niet presenteren tijdens het festival. Omdat zijn vriend Lange Frans niet welkom is op Bevrijdingspop, naar aanleiding van het ijsklontjesincident, heeft ook Beelen bedankt voor de eer. De dj liet dat de voorzitter van het festival vanochtend, live in zijn radioprogramma op 3FM, weten. Volgens de dj heeft Lange Frans zijn excuses gemaakt, en zou het daarmee klaar moeten zijn. De organisatie in Haarlem vindt echter dat de rapper geen goede ambassadeur voor de vrijheid meer kan zijn na de affaire. Wat het ijsklontjesincident betreft. De 18-jarige Boy Tanahatoe uit Amersfoort liet gisteren in RTL Boulevard weten helemaal geen ijsblokje te hebben gegooid: ''Ik zag een ijsblokje langs vliegen. Vervolgens vloog de rapper gewoon mij aan.'' De volgende dag had Boy hoofdpijn en een bult, zo vertelde de scholier. Tanahatoe heeft aangifte gedaan tegen de rapper. Lange Frans op zijn beurt heeft laten weten aangifte te zullen doen tegen Tanahatoe, die hij beschouwt als de dader van het gooien van een levensgevaarlijk ''ik had wel blind kunnen zijn'' ijsblokje. bron |
Citaat:
|
Als Boy je voornaam is verdien je wel een beuk
|
Iemand die de tekst 'ga je mee naar Diemen-Zuid, want je ziet er lekker uit' op zijn geweten heeft, mag nergens meer over klagen.
|
Lange Frans Lange Frans
Doorboor je schedel met een lans Slotje? |
nee, waarom??
|
Dit is zoiets waar je nooit uitkomt. Die knul heeft dat ijsblokje wel of niet gegooid, de ware gang van zaken achterhaal je nooit, maar wat wel zeker is, is dat Lange Frans er meteen op los geramd heeft. Daarvoor moet-ie gepakt worden. Vind ik zeer onprofessioneel.
|
kuttopic, kut lange frans. al die ophef over een paar beuken komt mijn strot uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er worden dagelijks mensen het ziekenhuis in gerost en daar hoor je niets over. |
Het gaat erom dat ie eerst zingt over zinloos geweld en dat je al in elkaar geslagen wordt om niks en dan doet hij het zelf. Dan moet je er ook geen liedje over maken vind ik!!! En als je dan al iemand wil slaan, pak dan ook wel de goede!!
|
ik geloof dat de artistieke integriteit van frans en baas b al lang en breed met de noorderzon was vertrokken....
van fok: "Nou who cares eigenlijk m.b.t. die Beelen en LF. Overigens wat een gezeik in dit land ....... we hollen van het ene nitwitterige gedoe naar het andere. Een groot dorp dit land" dus.... |
Citaat:
|
Dit 'schandaal' lijkt me niet bevordelijk voor de carrière van onze gangstervrienden.
|
boo fucking hoo, waar maken jullie je in godsnaam druk over?
|
Nou ja goed, het is wel de meest hypocriete actie van 2006.
Verder: Tiswah. |
Tiswah²
|
jullie moeten trouwens weten dat dit geen zinloos geweld is. zinloos geweld is als hij zomaar voor de kick het publiek in sprong om iemand een paar klappen te geven.
als iemand eerst een baksteen of ijsklontje of wat dan ook naar je kop gooit, als hij je uitscheldt voor kankerlijer of wat dan ook. dan is het al geen zinloos geweld meer maar heeft die gast het gewoon uitgelokt. |
Citaat:
Maar, hoe minder mensen worden blootgesteld aan prutsers als Lange Frans, hoe beter. Hij wordt ook alleen maar uitgenodigd in al die praatprogramma's zodat de makers hun politiek correcte waardering voor culturele diversiteit kunnen tonen. |
Teh dramaa!!
|
Ja, ik zou er ook op los gebeukt hebben. Sorry hoor. (y)
En verder vind ik het jammer dat hij hierdoor niet meer mag optreden tijdens de Bevrijdsingspop in Haarlem. |
Citaat:
|
Zinloos geweld - Lange Frans ft. Baas B en Ninthe.
Jammer dat dit ook ten koste gaat van Bart. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zij staan voor de vrijheid van meningsuiting. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
:| een ijsklontje hè. Geen hamer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kimo en negativ bij jensen gisteren waren toch stukken aardiger ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als die jongen dat ijsklontje nou helemaal niet heeft gegooid, zoals hij zelf zegt??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als hij zich zo bedreigd voelde door dat ijsblokje, dan had ie kunnen vragen of de beveiligingsmensen, die er vast wel waren, de betreffende jongen eruit wilden zetten. Nu heeft ie laten zien dat ie zelf snel agressief wordt, terwijl er ook wel een andere oplossing was geweest. En op die manier kun je niet meer geloofwaardig tegen zinloos geweld zijn.
Ik vind 'm een sukkel, maarja dat vond ik sowieso al. |
Ik denk dat Lange Frans een kansje zag om zijn imago juist te vergroten. Want rappers zijn immers bad ;) kuch... vooral als je uit de gevaarlijke ghetto's van boeren Nederland komt.
Waarschijnlijk gaat het om een mannetje van 1.60 fragiel als een graspriet, want als het om een wat bredere gozer ging was ie niet zo snel erop afgesprongen daar ben ik van overtuigd. Het grappigst vind ik die baas B als ie stoer probeert te kijken in ze clips.... (n). Met die rooie gepoederde wangen en wazige droopy look. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |