![]() |
Beetje in de war
Mijn beste vriend heeft mijn vriendin geneukt terwijl ik ziek thuis was.
Mijn vriendin wil mij niet kwijt en mijn beste vriend heeft er zoveel spijt van dat ie t had opgebiegt. iemand tips?.. |
Ja, je vriendin dumpen en je ex-beste vriend voor de rest van je leven negeren.
|
Laat ze allebei in de stront zakken :)
Die vriend een hengst verkopen wil ook nog wel eens helpen. |
Uhmm en dat noem je nog beste vriend... :|
Om maar niets over je "vriendin" te zeggen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je vriendin een hoer noemen en dumpen.
Je vriend een paar blauwe ogen slaan en kijken of je nog bevriend wil zijn met hem. |
Je beste vriend in de stront laten zakken en je vriendin mag hem gezelschap houden.
|
Wat een klotestreek. Dat zou voor mij onvergeeflijk zijn.
En je zogenaamde beste vriend heeft het verteld? Dus niet je vriendin? Dumpen.. |
Dumpen. Duidelijke zaak. Alsof je hen nog zou kunnen vertrouwen :eek:
|
Alle 2 dumpen.
Aan een slet en een matennaaier heb je niet zo veel he? |
Zonder verdere details zeg ook ik: loos ze allebei.
|
:D lullig
|
Wat iedereen hierboven zegt.
Dat wijf is gewoon een slet, en die 'maat' van je heeft het waarschijnlijk alleen maar opgebiecht om van zijn schuldgevoel af te komen. |
Citaat:
|
Beide afmaken
|
hun getuige worden over een jaar ofzo
|
vergeven is het beste (als je het kunt). Voor jouzelf alleen al.
|
ey mattie je koopt een pipa van een van je matties en je leegt die pipa in het hoofd van je bitch en je exmattie
|
Citaat:
Heey vriend, je koopt een pistool bij 1 van je vrienden en haalt die trekker over; gericht op je vriedins's hoofd en je zogenaamde vriend. :D :D :D :rolleyes: |
Dumpen.
Maar eerlijk gezegd geloof ik het niet zo? :o |
Haar maak je uit voor hoer, hem voor een loser. Uiteindelijke doel van de woordenwisseling: Je mietert ze beide aan de kant. (Y) :)
|
indeed :o
|
Citaat:
|
trio :)
|
eigen schuld man. had je maar niet ziek moeten zijn.
|
Citaat:
|
Steek hun huizen in brand en vermoord hun familie, dan staan jullie quitte.
|
Ik ben ook een beetje in de WAR. :) :)
|
Dat is echt een ontzettende grote naaistreek, van hun allebei.
Maar 1 ding aan te doen: dumpen. |
Ik denk niet dat ze ermee zitten wanneer je ze dumpt. Je kunt beter heel overdreven aardig tegen ze doen en dat net zo lang volhouden dat ze er helemaal gek van worden en vanzelf voor de trein springen. :)
|
Geen energie in stoppen. Dump ze beide en get on with your life! (y) In mijn geval zou ik idd. je 'vriendin' een flinke scheldkannonade geven (bij voorkeur waar veel mensen bij staan) en daar t.p. je 'beste vriend' een pak op zijn sodemieter geven. (geloof me dat lucht op :evil: )
|
Citaat:
Verder gaan met andere beste vienden en vriendinnen. Echt. Forget it. |
oh ehm...
ze allebei de tering in slaan in optioneel. Geen hond die er naar kraait als je hem en haar een tand door de lip slaat. |
of je lost beiden de bitch en gaat verder.
|
heerlijk stel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Letterlijk en figuurlijk een naai-actie: Weg ermee!
|
dumpen. allebei.
hem wel nog even een klap en wat trappen verkopen oid en haar nog een keer gebruiken voor de sex maar dan wel zo dat het haar pijn doet. en daarna uitmaken :) |
Citaat:
ik vind het namelijk echt onzin (n) :s |
Neem haar terug en vergeef het hem. Accepteer dat er geen betere alternatieven zijn dan dat. :)
|
Citaat:
:D:D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |