![]() |
POLL met prangende kwesties!
De poll blijft twee weken open, je hoort nu op meerdere dingen te kunnen stemmen, zo niet, dan maakt iemand anders die poll maar =\.
Hoe dan ook, ik gooi de belangrijkere plaatsen en data bij elkaar, waarna de democratie kan zegevieren. |
Stem streep voor een rechtvaardig Letteren!
LUH-3417 |
*stemt*
Ik weet niet meer precies waarop, veel weekeinden en Eindhoven en zo, nu wacht ik gewoon af wat het wordt en dan kijk ik wel of ik kom(y) |
Stad doet er wat mij betreft niet zo heel veel toe, maar datum uiteindelijk wel! Ik durfde in begin juli maar niets aan te tikken, omdat ik rond die tijd op vakantie ga, maar dat kan ik nog uitvogelen. Verder heb ik alleen de weekenden genomen waarvan ik zeker was... Sommige zijn duidelijke twijfelgevallen...
|
Ik kan heel veel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zomevakantie noord (want daar valt Enschede onder) staat er niet tussen :nono:
|
Enschede, Eindhoven, Utrecht, Nijmegen, Amsterdam
--------------- Kan niet: Weekend van 15/16 april (Dan vier ik mn verjaardag) Weekend van 22/23 april (Dan krijg ik bezoek) Weekend van 29/30 april (Dan zit ik op Texel) Weekend van 15/16 juli (Dan zit ik in theater) Doordeweeks meivakantie 1/2/3/4/5 mei (Zie weekend 29/30 april) Rest kan :o |
Ik heb beide keren Eindhoven gestemd en de data dat ik kon, weet zo al niet eens meer wanneer dat allemaal was. :bloos:
|
Gestemd. Eindhoven (want daar wil ik wel eens heen), Hilversum (want daar komen we vaak dus dat mag vast), Amersfoort (net als Hilversum). Data: bijna allemaal. Niet op koninginnedag gestemd omdat ik me af vraag of ik Zeewolde dan uit kom (hoewel het zo'n vaart wel niet zal lopen...).
*krijgt opeens een idee* Waarom komt niet iedereen op konninedag in Zeewolde naar de koningin kijken? :p |
Citaat:
|
Ik heb niet op Enschede, Den Bosch en Eindhoven gestemd, want die zijn het duurste voor mij. :p
Datums die ik niet kon waren al bekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wilde net vragen of Lichtstad in Brabant lag (omdat alle plaatsen daaromheen liggen), bedenk ik me dat dat natuurlijk Eindhoven is :o :D .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zuid heeft als eerste vakantie, daarna midden, daarna alles. Ik had ook [alle, behalve midden en noord] kunnen schrijven, maar dat vond ik te lang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
En niet beweren dat Drenthe achterlijk is, daar wonen mijn vet lieve oppaskindjes, en in de rest van de provincies heb ik vast wel familie wonen. |
Citaat:
En oh, niet íedere provincie hoeft vermeld te worden, heeft weinig zin als er geen mensen vandaag komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga een Limburge invasie voorberijden. ("tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag. Dat heel Holland Limburg lult, dat heel Holland Limburg lult..." ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Grimm. Ik doe heel lief, maar jij begon! |
Citaat:
Het moet gewoon Eindhoven worden, klaar:) Ik heb nog precies 50 cent in mijn portomonnee, die wil ik wel aan Duifelaar doneren als ze dan wel kan komen:) |
Damn wat een onzin allemaal. Alle friesen, groningers, flevolanders, noord-hollanders, zuid-hollanders, utrechters, zeelanders, gelderlanders, overijselers, drenthenaren en limburgers komt gewoon naar brabant. Punt.
Nu nog een datum. :D |
Ik kom niet (ik heb toch alleen maar ooit één ding gepost).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En, beter dan op die datum, want dan hoef ik ook niet meer moeilijk te doen hier thuis. Wil niet opnieuw een dreigement in de richting van huis uitzetten. |
Mjah, serieus, waarom wéér Utrecht? Hier hebben we tenminste een huis beschikbaar en compensatie voor diegenen die moeten reizen. :)
|
Het laatste weekend van de meivakantie kan ik wel, natuurlijk. :)
Utrecht blijft centraal en populair; daar kan haast geen andere stad tegenop. (Behalve Nijmegen misschien. ;)) |
Citaat:
|
Hé, ik weet niet, maar in Utrecht hebben we an sich ook een huis, toch?
En hier ook. Een túínhuis nog wel. |
Citaat:
Tuinhuis, goh. :bloos: Dat heb ik niet, hoor. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |