![]() |
[poll/stelling]: Nintendo heeft de nieuwe zelda compleet verkloot...
Op alle screens is het duidelijk te zien: de Zelda game berust op cartoon graphics, dan mogen alle gamesbladen er wel positief over doen, maar wat was jullie eerste reactie op de screens?
Poll: de nieuwe zelda - compleet verkloot? [*] ja, ik koop \'m niet [*] ja, maar ik koop \'m toch [*] nee, dat is mooi [*] ik w8 nog ff af [*] iets anders Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7 http://www.dubbelf.com/poll/img.php?...=3779&var=.png Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com |
ik w8 zelf nog ff af.
als het tegen valt koop ik de remake van OT, anders deze PS ik ben jarig! :D |
Iets anders, tis niet mooi maar ik ga hem ook niet kopen, ik zeg niet dat ze het verkloot hebben want dat is als het spel niet speelt maar met cartoon grapics kan je spelen..
|
ik wacht nog ff af...
screens en filmpjes zijn leuk maar zolang ik 't zelf niet heb gespeeld oordeel ik liever niet... |
Ik koop em gewoon.
Graphs zeggen nix als de speelbaarheid goed in elkaar zit. Daar draait het nl. om. En het is niet Cartoony, het is Cell Shading, net als Jet Set Radio. |
Citaat:
zelf w8 ik nog de definitieve review van de pu af, voordat ik oordeel, en misschien huur ik 'm dan wel eerst, als de review te vaag is... |
het was in het begin wel ff schrikken toen ik het zag :D
maar op zich ziet het er zo wel stoer uit, het zou dwaas zijn om dit meesterwerk te laten liggen alleen omdat de graphics niet echt super zijn... |
2 woorden: Shigeru Miyamoto.
Alles wat van deze "vader van Nintendo" kunt kopen zit wel goed , Hij is gewoon fucking Briljant. Zelda is de VETSTE serie aller tijden(op nintendo dan). |
pixel shading ziet er best vet uit... en de gameplay zal ook wel weer magnifique zijn
|
Eerst dacht ik ook van: "Wat hebben ze nu gedaan?!"
Maar ik ben er al aan gewend geraakt en kan echt niet wachten om het te spelen. De game ziet er erg goed uit (bekijk eens wat filmpjes, en niet alleen de screenshots), met mooie effecten en zo. Ik koop hem zeker en vast. En gelukkige verjaardag Firebolt. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me heel sterk dat deze zelda niet leuk gaat worden. i\k heb bijna alle zelda's gespeelt en ze waren allemaal (y) Bovendien vertrouw ik op Myamoto en Nintendo: als die twee samenwerken komt er altijd wat goeds uit..
|
Filmpjes zijn supervet, dus ik koop 'em. De gameplay zal ook wel oke zijn, dat zijn we gewend van N-games.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |