![]() |
Ipod nano
Ik heb van de week zo'n Inear hoofdtelefoontje voor mijn Ipod gekocht. Erbij gezegd werd dat de geluidskwaliteit veel beter zou zijn.
Nou niet dus, het geluid is hartstikke schel. Iemand anders dit ook meegemaakt of ligt het aan mijn Ipod??? |
in-ear is wel beter. Hierbij is het wel belangrijk dat de dopjes goed in je oor zitten. Als het goed is heb je verschillende maten rubbertjes erbij gekregen?
|
Citaat:
Welk merk in ears heb je gekocht btw.... |
hangt van het merk af, sommige klinken als blikjes andere klinken perfect.
|
Dan ben ik wel benieuwd naar de perfect klinkende, welke zijn dat?
|
Het zijn gewoon diegene van Apple, maar ze klinken idd als blikjes.
Dan ga ik toch maar die groter hulsjes proberen en inspelen maar. Maar toch, de bas is ver te zoeken. |
Ik heb die van sony MDR-EX51LP
Die zijn klinken goed i.s.m mijn sony nw-e99. En die rubbertjes zijn belangrijk, want als ik de kleinste gebruik dan is het geluid schel en blikkerig. De medium zitten perfect voor mij en dan hoor ik wel bass etc. Maar zit op die nano geen equalizer, waar je het geluid kan instellen? Dan moet je ff de bass verhogen en treble verlagen. en van inspelen heb ik nog nooit gehoord. Als ze schel blijven klinken gaan ze heus niet oppeens beter klinken later. Misschien zijn de dopjes kapot dan, daar moet je ook rekining mee houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je op de forum van tweakers.net leest bij de topic oordoppen dan wordt je alles haarfijn uitgelegd over allerlei oordoppen. Daar worden in ears van Shure van dik over 150 euro of meer besproken.... Zitten wij met onze "schrale" Sony's..... |
Citaat:
Alles over wat de beste en goede oordoppen zijn vind je hier... http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1100700 Op de begin pagina ergens in het midden staat ook een stuk over inspelen van oordoppen... |
sony heeft fijne dopjes voor 12 euro, de mdr e818
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: mx 300 dus |
Citaat:
|
Citaat:
Geluid is wel al aanmerkelijk beter dan al die crappy headphones bij mp3 spelers. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |