![]() |
mtv tmf the box betaal tv
waarom zouden tmf, mtv en the box gratis moeten blijven?
graag zinvolle reacties dank u |
Omdat ik erg graag naar R'nB negerts kijk!
Ik zou niet zonder G-unit kunnen. :( |
:(
|
omdat ik behoefte heb aan muziek?
|
Waarom niet? Ik weiger uberhaubt extra te betalen voor tv zenders. Verder zijn er geen andere gratis muziekzenders en ik vind dat er een breed aanbod van gratis zenders moet zijn, gewoon van alles wat. Als je meer wilt kun je betalen.
|
Dat zouden ze niet; ze hebben immers een negatieve invloed op de jeugd.
|
Ik denk dat iedereen die zenders wel kan missen. Nu het er is, is het voor sommige mensen leuk om af en toe te kijken als ze zich vervelen.
Als je opeens moet betalen vinden mensen wel andere manieren om makkelijk aan muziek te komen. |
Schaars geklede negerinnen/breezersletjes die dansen op eentonige beats onder belachelijk slechte lyrics noem ik geen muziek.
|
Citaat:
|
Aan de andere kant, met wie moeten onze Antiliaanse brothers zich vergelijken als ze hun matties niet meer op tv kunnen zien? :eek:
|
Citaat:
|
nee alsjeblieft zeg, dan nog liever gangbangs.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat beeld met alleen maar videos van sletten en slechte hiphop is niet echt gebaseerd op de werkelijkheid. Gangbangs komen echt niet door 50 cent clips, zelfde met Marilyn Manson luisteren en een school binnenrennen en iedereen van kant maken. |
Gratis? Je zou ervoor betaald moeten worden om naar die troep te kijken. :nono:
|
Muziek is wat het is... Ga me niet vertellen dat Hiphop geen muziek is omdat het zogenaamd slechte invloed heeft of te simpel is...En vergeet niet dat negers muziek hebben uitgevonden...
|
Citaat:
|
Lol
|
Citaat:
|
copy paste de gekstuh (y)
[edit] ja hee, je reactie veranderen waardoor mijn reactie slaat als een tang op een varken :nono: |
Citaat:
waar haal je de onzin vandaan? |
Citaat:
Huh, kijk je geen Discovery Channel--> Mr. Onzin :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Stomme naprater :o :o Ik pak je moeder in haar hol... dat is pas LOL (y) |
Citaat:
Ga jij maar mij eens vertellen wat die bevolkingssamenstelling van jouw te maken heeft met democratie.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal het simpel zeggen: Elvis Presley wordt door iedereen gezien als het begin van de popmuziek, en Elvis Presley deed wat de zwarte muzikanten van die tijd al deden.
Verder is de jazz uitgevonden door de zwarte amerikanen, evenals de R&B, Soul, Ray Charles, Michael Jackson en ga zo maar door. Wil niet zeggen dat de afrikanen "muziek hebben uitgevonden", dat getuigt wel van erg weinig intelligentie. |
Citaat:
en wtf@miGAnt |
muziek heeft geen slechte invloed op mij :)
ik vind veel programma's van mtv leuk om te kijken :) het aantal negerclips valt reuze mee toen de afrikanen nog op trommels aan t slaan waren maakte beethoven symfonieen ik vind Mephostophilis beetje raar want zijn naam/avatar doet vermoeden dat hij muziek luistert waarin zelfmoord en automutilatie wordt aangemoedigd en dan nog breezersletjes afzeiken :confused: ik vind de vraagstelling aan het begin van het topic eigenaardig... zouden wij een soort accijns moeten betalen omdat die zenders mogelijk een slechte invloed op ons hebben :confused:. als mtv geld voor hun programma's gaat vragen maken ze verlies.. waarom in vredesnaam zouden ze dat doen. |
hm wtf heeft dit eigenlijk met N&A te maken, is dit op het nieuws geweest of in de krant ofzo? Zo niet, topic dicht lijkt me.
|
Sowieso staan er niet zoveel zinnige posts in deze thread.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |