![]() |
The Strokes 11-07-06 HMH
MTV Brand New presents The Strokes
+ support + afterparty met Johan Dinsdag 11 juli 2006 Heineken Music Hall, Amsterdam Entree: €31 Aanvang: 20.00 uur Vvk komende zaterdag |
ooh. :)
maar ik heb vast geen geld na werchter (n) 31 euro |
Hardf, maar ik zie ze al @ Southside.
|
waarom betaal je zo ontiegelijk veel geld voor die kut hypebandjes. strokes zijn verder wel gaaf, maar 31 euro?
|
Citaat:
|
fuck de hmh, strokes zijn echt geen 31 euro waard (n)
|
Ik ga met Tom Violence.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
balen, dan ben ik op vakantie (n)
ik had het geld er voor over gehad. |
hm te duur en ik ben er niet
tof though |
Misschien.
Als ik opeens geld vind. |
ik ga niet,te duur en heb ze vorig jaar al gezien en dat gaan ze toch niet overtreffen
|
dat is aardig klote , net een rib uit mn lijf getrokken voor een radiohead kaartje en dan dit
|
Citaat:
|
aanwezig
|
Ik zal er zijn.
|
ik wil er ook wel zijn maar 31 euro is aardig overdreven. Als er een schip met geld binnenkom sta ik vooraan 11 juli!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mm wel veel geld, maar wel interessant
|
Dan zit in in fucking AFRIKA. :(
|
Nah..
|
Citaat:
|
Afrika > 31€ Strokes in HMH
en Citaat:
|
Hmm, The strokes vind ik een paar leuke nummertjes hebben, maar verder lijken ze me live niet heel boeiend. Ze komen zo ongeinteresseerd over. Maar ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben.
En verder lijkt Albert Jr. op mijn (ex)dude en daar heb ik even geen zin in. |
Citaat:
|
Fucking duur. Ik denk nog even na tot ze waarschijnlijk uit zijn verkocht.
|
Citaat:
|
Hoppa. (Y)
|
ik heb mijn kaartje ook.
|
Yezzur, ik heb hem ook binnen.
|
Citaat:
|
heb toch een kaartje
ben ook benieuwd naar johan. worden hier behoorlijk onderschat dunkt me. de nieuwe single is vet, iemand al gehoord ? |
|
die nieuwe plaat van johan is zeker leuk!
|
the strokes zijn dood
eerste album was een verademing, maar wat ze tegenwoordig uitbrengen :rolleyes: en de nieuwe johan ben ik wel benieuwd naar, eerste cd was erg plezant (tweede een stuk minder), maar dat belooft ook niet veel met een sms titel |
Ik heb er zin in, maar eerst nog even mijn examens halen. (Y)(N)
|
cool die single van johan. ik heb alleen het eerste album van ze, de tweede ken ik niet eens maar dit klinkt wel leuk. ik heb er zin in.
|
Oké, Adam Green in het voorprogramma. (Y)
|
adam green zz
|
Citaat:
|
kutband, maar alle nederlandse rip-offs zijn erger
|
Johan.(y)
|
Jammer van die laatste plaat, maar ik ga toch. Johan als afterparty, dat wist ik niet (Y)(Y)(Y)
|
natuurlijk; is this it is een heerlijk album en room on fire onderschat, maar ik kan echt niet begrijpen dat sommigen die laatste plaat, die duidelijk volwassener klinkt en beter in elkaar steekt, niks vinden.
niet om superieur te gaan doen ofzo, maar ga dan thuis lekker de cd is this it luisteren ofzo. 31 euro betalen voor alleen someday en nyc cops is echt zonde van je geld. |
ik heb ze gisteren gezien en het was heel strak. ze kwamen ook niet echt arrogant over eigenlijk, ik vond het echt vet (Y)
|
Morgen! :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |