![]() |
Cosmetica Enquette
Haihai!
Ik doe voor school een onderzoek en zou het super vinden, als je even tijd wilt nemen om deze korte enquκte in te vullen. Het makkelijkst voor mij is als je het op deze manier invult: 1a,2c,3abc,4abc,5ab,6c,7a,8abc,9c,10b,11abcf ,12abc,13abc,14c,15d b,16 .. Succes en allemaal super bedank alvast !!!!!! 1. Binnen welke leeftijdscategorie val jij? A: 11-13 B: 14-15 C 16-18 D: 18+ 2. Wat is je geslacht? A: Man B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Douglas B: Ici paris C: Etos D: Anders namelijk... 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes C: Deo D: Oogschaduw E: Foundation F: Anders namelijk... 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? A: < 10,- B: Tot 20,- C: Tot 30,- D: Tot 40,- E: Tot 50,- F: > 50,- 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? A: Niet B: <3 C: 3-5 D: 5-10 E: <10 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes C: Deo D: Oogschaduw E: Foundation F: Anders namelijk... 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? A: Ja B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? A: Ja B: Nee 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes C: Deo D: Oogschaduw E: Foundation F: Anders namelijk... 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? A: Paypall B: Van te voren overmaken C: Credit card D: Rembours E: Anders namelijk... 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) A: Ik vertrouw het niet B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten C: De levertijd D: Beperkt aanbod E: Geen persoonlijk advies F: Anders namelijk... 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? (open vraag) |
1c, 2b, 3 ellegirl, 4c, 5abcd, 6a, 7b, 8b, 9b, 10a, 11b, 12d, 13abcd, 14 nvt
nou ik hoop dat ik je enigszins heb geholpen (Y) |
1 d
2 b 3 Elle girl, Elle 4 b, c 5 a, b, c, d 6 b 7 c 8 a,b, f anders namelijk: lipgloss 9 b 10 a 11 a 12 c, f anders namelijk internetbankieren 13 b 14 nvt |
Citaat:
|
1. Binnen welke leeftijdscategorie val jij?
C 16-18 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) Elle girl, Celebrity 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) C: Etos 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes C: Deo D: Oogschaduw F: Anders namelijk.. oogpotlood enz 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? B: Tot 20,- 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? D: 5-10 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) B: Luchtjes 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? B: Nee 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) F: Anders namelijk... geen 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? D: Rembours 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten |
1. D
2. B 3. Welke bladen lees je regelmatig? Van alles. Niet een bepaald blad. 4. D: Anders namelijk overal 5. A,B,C,D,E,F: Anders namelijkoogpotlood 6. B 7. A 9. B 10. A: 11. A,B,C 12. A 13. B,C,E 14. nvt |
1. C
2. B 3. Yes, Viva 4. A+C 5. A.B.C.D 6. A 7. C 8. B 9. B 10. B 11. B 12. A 13. A.B.C 14. nvt |
1C
2A 3. Elsevier 4A, B, C, schiphol, buitenland, online 5B,C, moisturizer, scheercreme, maskers, scrub, face cleanser, wax 6C 7B 8B 9A 10A 11 Alles wat prijstechnisch interessant is. 12A, C 13C 14. Goed |
Oke hier is ie dan! :D
1. D 2. B 3. Cosmo Girl, Glossy, Yes, glamour 4. Etos, Kruitvat en de Ici Paris 5. Ik koop alles 6. B 7. C 8. Parfum, oogschaduw of lipgloss 9. B 10. A 11. A 12. E, namelijk acceptgiro achteraf 13. A en B 14. Nog nooit gedaan |
1. c
2. b 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) Celebrity 4. d: Kruidvat 5. alles 6. a 7. a 8. nvt 9. b 10. a 11. alles 12. e: kopen op rekening 13. b, c |
A: 11-13 2. Wat is je geslacht? A: Man 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) Hitkrant, maar opgezegd want vind het niet leuk. 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) D: Anders namelijk... kruidvat enzo, overal wel.. 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) B: Luchtjes C: Deo 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? A: < 10,- 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? C: 3-5 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes D: Oogschaduw E: Foundation F: Anders namelijk... 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? A: Ja 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) B: Luchtjes 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? B: Van te voren overmaken 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) A: Ik vertrouw het niet 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? (open vraag) Geen. |
C 16-18 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) Van alles, in de bieb 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) D: Anders namelijk... Hema 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara C: Deo D: Oogschaduw 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? A: < 10,- 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? A: Niet 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? B: Nee 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? A: Paypall 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten C: De levertijd D: Beperkt aanbod F: Anders namelijk... 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? geen [/B][/QUOTE] |
1. D
2. B 3. Geen 4. C en D: Hema/Yves Rocher 5. A, B, C, D 6. B 7. B 8. B en F: douche/bad dingen 9. B 10. A 11. B 12. Accept Giro 13. A |
1. c
2. b 3. geen, ja, volkskrant magazine. 4. c 5. b, c 6. a 7. c 8. b 9. b 10. b 11. x 12. c 13. a, b, c |
1.d
2.a 3.Aardschok, Slagwerkkrant, Technisch Weekblad, Ublad?! 4.b+DA drogist 5.b, c, f (gezichtscreme, lotion) 6.c 7.a 8.- 9.b 10.a 11.b, c, f (zie 5) 12.a, b 13.b, e 14.- |
1. C
2.B 3. Cosmo Girl, (Amerikaanse) Cosmopolitan 4. A 5. A B C D 6. B 7. B 8. B 9. B 10. B 11. F: geen 12. D 13. A B 14. nvt. |
D: 18+ 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) niks 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Douglas C: Etos 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes C: Deo D: Oogschaduw E: Foundation F: anders, namelijk: ook andere make-up zoals oogpotlood ofzo 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? B: Tot 20,- 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? B: <3 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) B: Luchtjes D: Oogschaduw 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? B: Nee 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) niks 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? E: Anders namelijk... acceptgiro 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten C: De levertijd 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? (open vraag) nvt |
1D
2B 3 elle, elle girl, cosmopolitan 4ABCD, kruidvat, hema 5ABCE 6B 7C 8BF, nagellak 9B 10A 11AB 12A 13B |
1. d
2.b 3. geen 4. D: hema, kruidvat 5. A,E,F: oogpotlood 6. A 7. A 8./ 9. B 10. B 11. / 12.B 13. B,C 14. geen |
1c, 2b, 3 geen, 4c, 5c, 6a, 7b, 8b, 9a, 10a, 11 f creme en zeep enzo, 12d, 13 abcd, 14 goed
|
enquete is met 1 T
|
1D:
2.B: 3. cosmopolitan, elle, quest, marieclaire 4.C: 5.A, B, C, E, F: Anders namelijk Oogpotlood 6. C 7. B 8, B 9.B 10.A 11.A, C, E, F: oogpotlood 12.D, E: acceptgiro 13.A, B 14. geen |
Citaat:
oid |
1C
2B 3 Celebrity, Cosmopolitan 4D, Da of Kruidvat 5A,C,D,F: Oogpotloden 6A 7B 8B.D 9B 10A 11A,C,D,F: Oogpotloden 12D 13B 14 Nvt |
C 16-18 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) De vpro-gids :rolleyes: 4.Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Douglas B: Ici paris C: Etos D: Anders namelijk...andere drogisten 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes C: Deo D: Oogschaduw E: Foundation F: Anders namelijk... oogpotlood, lipgloss enz.. 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? B: Tot 20,- 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? C: 3-5 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) B: Luchtjes D: Oogschaduw 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? A: Ja 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara D: Oogschaduw 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? D: Rembours 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) A: Ik vertrouw het niet B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten D: Beperkt aanbod F: Anders namelijk...verzendkosten 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? (open vraag) Geen ik doe het niet. |
1c 2b 3aardschok, donald duck 4etos 5df(eyeliner) 6a 7b 8b 9b 10a 11f(zwarte lippenstift) 12b 13b 14n.v.t
|
1. C
2. B 3. Donald Duck & Celebrity 4. C + D: Hema 5. A,C 6. A 7. A 8. N.v.t. 9. B 10. B 11. F : Niet 12. B 13. B 14. N.v.t. alsjeblief |
D: 18+ 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) Viva, Yes, Elle, Starstyle, Ellegirl, Cosmogirl, Cosmo, Flair, Stars, In (rip) 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) C: Etos D: Anders namelijk... andere drogisten 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes C: Deo D: Oogschaduw E: Foundation F: Anders namelijk... oogpotlood 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? C: Tot 30,- 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? B: <3 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? A: Ja 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes D: Oogschaduw E: Foundation F: Anders namelijk... 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? E: Anders namelijk... ideal 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) C: De levertijd 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? (open vraag) geen |
1. D
2. B 3. Flair 4. Hema, Ive Rocher, Parfumerie 5. A,B,C,D,E 6. B 7. A 8. / 9. B 10. B 11. / 12. C 13. A B C D E 14. / |
D: 18+ 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) vara tv magazine. 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) D: Anders namelijk...hema en kruidvat. 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara C: Deo D: Oogschaduw F: Anders namelijk...lipbalsem, poeder. 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? A: < 10,- 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? B: <3 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) D: Oogschaduw F: Anders namelijk... 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? B: Nee 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) nvt. 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? A: Paypall 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten C: De levertijd F: Anders namelijk...niet altijd te vertrouwen. 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? nvt. |
oeps ik heb hem op de verkeerde manier ingevuld. :(
|
1c, 2b, 3 Elle, Blend, 4c kruidvat, 5abcdf:zeep en shizzle?:P, 6b, 7b, 8b, 9b, 10b,11geen eigenlijk, 12a, 13ab, 14 geen.
|
*heeft vijf minuten dood te slaan*
1. Binnen welke leeftijdscategorie val jij? D: 18+ 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) HP de Tijd, Groene Amsterdammer, Onze Taal, Skin n Ink :P 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) C: Etos 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) B: Luchtjes C: Deo F: Anders namelijk...lekker ruikende smeersels voor nare huidoppervlaktes...dus bodylotion, of dagcreme, of hoe ze die zooi ook noemen. 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? B: Tot 20,- Gemiddeld, dan...twee keer per jaar koop ik alle zooi die ik nodig heb: voor de zomer, en voor de winter. 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? B: <3 Loos kado...maar voor m'n mammie is een luchtje altijd goed. 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) B: Luchtjes 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? B: Nee 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) F: Anders namelijk...niks. Wil cosmetica meteen uit kunnen testen/ruiken, en heb geen zin om dingen terug te moeten gaan sturen als het me niet bevalt. 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? D: Rembours 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) A: Ik vertrouw het niet B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? (open vraag) Geen. |
hihihi 7b ;) ;) ;)
|
D: 18+ 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) yes, panorama, aktueel, kranten, revu, quest, flair, vriendin 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Douglas B: Ici paris C: Etos 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara C: Deo D: Oogschaduw E: Foundation 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? F: > 50,- shame on me 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? A: Niet C: 3-5 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) F: Anders namelijk... ligt aan de persoon 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? B: Nee 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) F: Anders namelijk...make-up die ze in Amerika hebben maar hier jammergenoeg niet 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? B: Van te voren overmaken 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? (open vraag) geen ervaring, maar het lijkt me een beetje onzin met al die kruidvatten en etossen in nederland om het via internet te doen. |
D: 18+ 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (open vraag) Geen, hooguit de krant. 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) C: Etos en HEMA 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara C: Deo 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? A: < 10,- (amper een paar euro) 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? A: Niet 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? A: Ja 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara C: Deo 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? C: Credit card 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) A: Ik vertrouw het niet B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? (open vraag) Niet |
1C
2B 3 Quest, Starstyle 4 Etos, DA drogist, Bodyshop, Hema 5 A,B,C,D 6 B 7 C 8 B 9 B 10 B 11 B 12 D 13 A,B,C,D 14 geen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |