![]() |
Je irritaties van vandaag
Brand maar los!
|
Ik heb een spier verrekt (n)
|
Mensen die mij constant doorstuurmailtjes sturen. (n)
|
Wegpiraten die opeens op de rem trapen
|
Nergens cd's van Pete Murray (n)
|
Klasgenoten.
|
Klaagmuur #2 :D :cool:
|
Moet nog veel voor school doen.
|
zit een griepje aan te komen,
weekje voormondeling examens :( |
Ik was mijn mesje kwijt. :(
|
mijn zusje was zó kinderachtig ONGELOFELIJK !!!!!
|
Keiharde opera als je net biologie aan het leren bent. :|
|
Pratende mensen in de bioscoop. Pratende mensen in de trein. Overal pratende mensen.
|
Tijd.
|
- Zenuwachtig voor morgen :s
- Verveling + heb nergens zin in - Kom er niet achter dat de F1 dit weekend een paar uurtjes later begint dan ik dacht |
Eigenlijk geen. (Y)
|
Citaat:
|
Een domme vriendin van me dioe me 6 keer achter elkaar belt op me mobiel alleen omdat ik niet reageerde op MSN. Terwijl er duidelijk stond dat ik een spel aan het spelen was -_-'
|
De wasmachines hier zijn nog vol met was die iemand er vergeten is uit te halen :mad:
|
eerste uur valt uit terwijl dat er gisteravond nog nieto pstond.
|
Wakker moeten worden:(
|
Grrrr ik wil Worms 4 opnieuw installeren maar het lukt niet en nu voel ik me een n00b.
|
Maar eigenlijk is mijn irritatie het tentamen van straks. Waar ik nog voor moet leren. Who am I kidding :)
|
De dag is nog jong maar de eerste irritatie is er al: ik kan nergens mijn haarverf vinden terwijl het noodzakelijk is dat ik het nu verf.. Gisteren gekocht en nu pleitos :mad:
|
***** Qantas konden me niet op een directe vlucht zetten dus nu zit ik 6 dagen in ******** Singapore voordat ik naar huis kan.
IK WIL NAAR HUIS! |
Ik zou vandaag sporten, maar ik kon me gewoon niet uit bed hijsen :(
|
Jaloerse medestudenten. :|
|
Mijn klas :(
|
Het is bij jullie ongebruikelijk om goede cijfers te halen of je werk af te hebben? :)
|
Een docent heeft mij voor een presentatie de hoogste cijfer van de klas gegeven en dat konden een stelletje rotmensjes niet hebben. Zij hadden namelijk gebruik gemaakt van sheets en ik had helemaal niets bij me behalve mijn verhaal, vonden ze zelf een pluspunt (die sheets). :/
Maar gelukkig zei de docent dat het om het verhaal en de overtuiging ging en niet om 'de versieringen erom heen'. :D Ze klagen btw nog steeds. :| |
Haha, wat een suffe mensen.
|
iemand op msn die vaag doet en kut antwoorden geeft...
ik word straks echt pissed op dr ze zit t maar met dr wandeltocht.. ga maar alleen |
waarschijnlijk twee uur lang acrogym. teh nutteloos
|
Citaat:
|
Het waait te hard en ik moet straks een wedstrijd spelen. Verder heb ik honger, heb al veel brood gegeten en wil m'n pizza van vanavond nu al eten. Maar dan zul je zien dat ik halverwege vol zit...
Ik kan dus alleen maar onbenullige dingen bedenken, dus de dag is prima vandaag (y):). |
School in het algemeen.
|
Citaat:
|
Oplossing is natuurlijk ook gewoon jezelf afmelden op msn als je toch iets anders gaat doen en niet kan/wil reageren.
Heb vandaag gelukkig geen irritaties gehad op dit na :| |
Citaat:
Heb er maar niet bij verteld dat ik geen sheets had omdat ik daar geen tijd meer voor had ;) @ Nare Man: powerpoint/sheets kunnen best handig zijn omdat ze ter ondersteuning dienen. Enkele kernwoorden erop waardoor de structuur van het verhaal meteen duidelijk wordt helpt om het verhaal beter te volgen. Wel ben ik tegen het gebruiken van volzinnen op sheets. |
kutwind zorgt ervoor dat ik niet normaal kan roken
kutwind zorgt ervoor dat mijn krullen in de war gaan ik heb veel te kort geslapen en mijn moeder maakte me irritant wakker waardoor ik een ochtendhumeur kreeg en hij smst me maar niet terug :( |
Veel te weinig geslapen ;) (n)
|
Niks. Helemaal niks. Ik ben blij. Kijk =>> :D:D:D:D:D:D:D Blij, beter. Enzo. |
Wil ik iets bij de Mexicaan bestellen, doen ze geen bestellingen vóór 16:00. Dus probeer ik de Italiaan, daar ook niet vóór 16:00 bestellen. Dus een andere Italiaan, ook niet vóór 16:00 te bestellen. Probeer ik de Turk, doen ze niet eens aan bezorgen.
Dus moest ik gedwongen maar een broodje kipkerrie kopen bij de snackbar. |
word een afspraak op het laatste moment afgezegt :mad:
|
ik heb nog geen mail:bloos:
|
c&a reclame: OOH LALA, LET'S GO DANCING.
|
Een vriendin van mij die een zwak heeft voor een player. :( :| :s :nono:
|
Geen Postmen te bekennen op internet
Me vreselijk dood ergeren aan een vriend, en er achterkomen dat ik het hele weekend met hem opgescheept zit (word best leuk maar nu vind ik het stom :o ) Een toets gemaakt, vragen waren heel anders dan ik had voorbereid |
Ikzelf :(
Reageer mezelf af door te laten zien dat ik een pesthumeur heb, terwijl ik mezelf eigenlijk gewoon heel erg ongemakkelijk voel... Stom. |
Vrij weinig, behalve natuurlijk de breezahtjes in de bus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |