![]() |
Web-cam
Hallow PeePz
Ik ben nieuw hierzo dus ik wil alvast ff iedereen gedag zeggen :D Oke het onderwerp nu Ik heb de laatste tijd in me msn steeds meer meisjes die zomaar uit niets naakt voor de cam gaan en gaan ..... (niet dat ik erg vind maarja he he)!! Maar ik wou vragen hebben jullie dat ook Mannen/jongens? Of ligt het gewoon aan mij (en niet denken dat ik voor webcam zit te rukken ofzow wat ik heb geen eens een cam)! DeSSie |
nee, jammer genoeg niet :(
|
Nee en ook niet echt de behoefte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stuur die contact eens door..
:D:D |
o die adressen heb ik niet....
*hint* :D |
Citaat:
hahahahaha :D 't zal trouwens niet voor de webcam zijn hoor 't zal wel een filmpje zijn ofzo dus 'n stomme nep zooi... goeie grap van 'n hacker om 'n verbinding te legge met je pc ofzo lijkt mij |
Nah ikw eet wel zeker dat geen flimpje is
1. kan je zien aan de kwaliteit 2. Als je het meisje al meer dan ee jaar in je msn hebt en je ziet haar vaker en opeens ........ Dus :o) |
kun je geld mee verdienen, jij pimp!
|
opslaan als .mpg-bestandjes ofzo...
|
Citaat:
dan zorg ik wel voor een upload pagina voor je :D:D |
Citaat:
|
Nah upload gedoe heb ik ook wel :D
Als je eigen site hebt (http://www.MsnLand.nl) is het bezoek maar eens :D:D!!! Dan is een upload server ook nie zo moeilijk he he:D!! Enne ik zal wel kijken :p he he |
Ik zal ze wel 2 geven ma nie zeggen dat het van mij is he he!!!!
1. twobiatches@hotmail.com 2. wetnwild83@hotmail.com Veel plezier he he :D ;) |
stiekem stikt het hier van de cyberrukkers :]
wel vet, als die 2 lui ineens door een man of 10 worden toegevoegd op msn...;) |
Vind dit een beeeetje zielig maja.. schijnt leuk te zijn..
What ever.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :D |
ach... ik krijg ook makkelijk genoeg naaktfotos (van meisjuhs dus :o) enzow dus... (en neej die zijn nie fake, want ik heb ze ook voor de camera gezien en als je vraagt 'zwaai s' ofzow en dat gebeurd lijkt me n knap filmpje :p)
daar hoef je nie eens je best voor te doen :p |
Laatst liep mn zusje over straat en vond ze allemaal kleine verscheurde pasfoto stukjes. Wij ze thuis in elkaar gezet en wat bleek nou, allemaal meiden die hun borsten lieten zien.
Maar het mooie is nou dat er een paar van bij mij in de klas zitten. Vreemd volk toch dat vrouwlui. |
Citaat:
wie heeft ze nog meer toegevoegd????? en hebben ze jullie ook toegevoegd |
ik ga ze niet toevoegen vind het aan ene kant best wel zielig voor hun maarja.....
Ik ken wel iemand die het doet maar die doet het voor haar vriend omdat die in Engeland woont |
:cool: LOL :D :D
|
Ik heb ook een webcam!
Iemand filmpjes hebben van hoe ik mezelf masturbeer? |
al iemand raak geschoten? :D:P
|
Citaat:
|
zeker van die breezersletjes. blond, hoepels in de oren. en maar zeggen dat ze zichzelf lelijk vinden. bah! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*knip* |
Citaat:
|
Dit topic ging al nergens over, maar nu echt niet meer. Bovendien zitten we op dat soort foto's niet te wachten.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |