![]() |
Wat doe je?
Wat voor werk/opleiding doe je?
of wat wil je gaan doen? ikzelf wil volgend schooljaar brood en banket bakkersopleing gaan doen,daarna eventueel nog patiserie, en als ik dat allemaal gedaan heb een eigen ambachtelijke bakkerij gaan openen :p |
want je bent een ochtendmens?
ik weet nog niet wat ik wil gaan doen :mad: :mad: en de tijd dringt |
Opleiding : Accountancy
Stage : Loop stage bij KPMG Werk : Albert Heijn als vulploegleider. |
Ik ga komend jaar een opleiding doen in de detailhandel :)
Iig.. heb vrijdag een intakegesprek bij die school, hoop dat ik aangenomen word, heb er zin in (y) :cool: |
studie: geneeskunde
2e studie: masteropleiding clinical research, cardiovascular disease bijbaan: student assistent in het ziekenhuis :bloos: |
Opleiding: VWO, daarna hoop ik meteen geneeskunde.
Werk :Thuiszorg |
Nu vwo-6, straks geneeskunde. Of misschien Frans, als ik uitgeloot word.
|
nu nog havo hierna hbo electrotechniek en misschien daarna naar de TU als t me gaat lukken
|
sintlucas, grafisch/audiovisueel vormgeven (moet binnenkort richting kiezen maar ik weet t nog niet..)
|
Ik zit in 6vwo en ik ga taalwetenschap studeren. Als bijbaantje doe ik kranten en folders bezorgen, niet zo boeiend werk dus.
|
Vwo6, ga sociale geografie en planologie studeren
bijbaantje: voeding in een verpleegtehuis, schoonmaken in een bejaardentehuis en oppassen |
Opleiding: Nijmegen, Nederlands recht/ondernemingsrecht (cum laude). Ik ben (of beter gezegd word; 3 april is mijn eerste werkdag) advocaat bij een groot multinationaal kantoor met ongeveer 700 juristen in 10 landen.
|
Citaat:
|
Ik zit nog te twijfelen tussen Uni Nijmegen Psychologie. Of HBO opleiding Maatschappelijk werk. Waarschijnlijk wordt het het laatste.. maar moet nog ff orienteren waar..
|
afgestudeerd werktuigbouwkunde MBO
Nu 3e jaars technische bedrijfskunde HBO werk nu in de logistiek kleding en wil als ik klaar ben iets van sales of marketing gaan doen. |
Opleiding: 6vwo
Volgende opleiding: Digitale Communicatie Bijbaan: Kassamuts |
Citaat:
|
Opleiding: MBRT
Bijbaantje: Horeca :) |
Opleiding: geschiedenis
Bijbaantje: Cafetaria |
Opleiding: Geschiedenis
Werk: Ben net gestopt als kredietadviseur Uiteindelijk: Rockster |
Ik ga de opleiding dierengezondheidszorg op het vhall-larenstein doen in Leeuwarden
Ben gestopt met Makelaardij. Werk: nog nix |
Opleiding: nu 6 vwo, volgend jaar hopelijk geneeskunde (en dan ook nog graag in Utrecht)
Bijbaantje: nu niks, vanaf juni misschien bij een uitgeverij |
Opleiding: 3e jaars verpleegkunde
Werk: leerling verpleegkundige in een algemeen psychiatrisch ziekenhuis. (Ik doe mijn opleiding duaal) |
Opleiding: Kunstgeschiedenis
Volgend jaar: Master Moderne Kunst (met geplande stage bij Veilinghuis Christie's Amsterdam) Werk: Horeca (y) |
Opleiding: Spaans vertalen
Bijbaan: Postbode |
6gymnasium en vakkenvullen bij de jumbo (Y)
|
Citaat:
Ikzelf: Opleiding: (Notarieel) Rechten Werk: notariskantoor |
Momenteel geen opleiding, ik hoop dat ze binnen niet al te lange tijd de opleiding voeding&dieëtiek in deeltijd gaan aanbieden :cool:
|
Opleiding: Accountancy Duaal 2e jaars
Werk: Countus Accountants & Adviseurs |
Opleiding: hbo Communicatiemanagement. (verkorte route)
Werk: Promotiewerk bij 2 bedrijven, maar ik doe vooral kattenvoerdemo's :P. En avondmedewerker Hogeschool Utrecht. |
Studie: biologie en medisch laboratoriumonderzoek aan de Hogeschool Rotterdam, eerste en twee jaar ineen (ik doe het verkort).
Een vast bijbaantje heb ik niet. |
Citaat:
|
Opleiding: 6VWO, volgend jaar Internationale Organisaties & Betrekkingen aan de Rijksuniversiteit Groningen
Werk: Bibliotheekmedewerker |
Ik ben eerstejaars Rechten en als bijbaantje werk ik in de bediening in een restaurant in Dierenpark Amersfoort.
|
Opleiding:
Thuisstudie Psychologie aan de Open Universiteit Werk: -Retail-medewerker bij een pretpark -Medewerker bij een buurtsuper -Vrijwillig medewerker van winkeltje in een bejaardencentrum Overigens ga ik de laatste twee afbouwen als ik met de eerste ben begonnen (komend weekend eerste keer werken). |
Ik ben nu eerstejaars rechten student. Niet origineel, wel leuk.
Werk: Griffier bij de rechtbank Utrecht. |
Nu; 5 Havo
Volgens Jaar; (hopelijk) MBO Hotelschool aan ROC van Amsterdam Werk; Groenteboer bij "De Goudreinet" |
Op dit moment: ROC Leiden, opleiding; Transport & Logistiek, bijna klaar.
Werk: 1) Transport Bedrijf. 2) Chinees, in keuken. |
Citaat:
|
Opleiding vanaf volgend jaar: 5&6 VWO
Bijbaantje: Momenteel eventjes niets, al liggen er wel 7 sollicitatiebrieven klaar. :cool: |
Opleiding: Fijnmechanische Techniek Leeuwenborgh Sittard
Baantje: - |
Opleiding: tweede jaars NL recht
Werk: Verkoper B Albert heijn |
Opleiding: Momenteel psychologie, maar ik denk er over om daarmee te stoppen en volgend jaar een andere opleiding te gaan doen.
Werk: In een horecagelegenheid achter de bar. |
ik doe mbo opleiding in rotterdam(hofplein)
en ik doe als werk ernaast optreden en in retaurant werken:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Opleiding nu: HBO pedagogiek
Volgend jaar: Onderwijskunde Bijbaantje nu: receptioniste/telefoniste in een verzorgingstehuis en soms nog wat andere dingen Bijbaantje volgend jaar: hetzelfde als nu of wat anders :p |
opleiding :1e jaars HTRO
bijbaan: van alles wat.. maar hoofdzakelijk ecommerce |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |