![]() |
Arrow Classic Rock 2006
Als ik een man was, kreeg ik een strakke plasser van deze line-up. Wie gaat er heen? Ik wil erg graag heen, maar in heb het geld niet. Moederlief gaat natuurlijk wel. :mad: :(
De voorlopige festival-lineup is als volgt: vrijdag 9 juni: Journey Deep Purple Status Quo Whitesnake Uriah Heep Ted Nugent John Waite George Thorogood & The Destroyers Frank Marino & Mahogany Rush zaterdag 10 juni: Roger Waters & Friends (Pink Floyd!) Porcupine Tree Def Leppard Queensr˙che Ray Davies DIO Starsailor Pavlov's Dog |
|
Ik vind het een geile lijst, alleen snap ik niet zo goed waarom Porcupine Tree en Starsailor er tussen staan. Al is dat natuurlijk geen probleem. :o
|
Ik ga er natuurlijk naar toe, voor de derde keer alweer. Alleen editie 3 gemist helaas. Alleen voor Roger Waters al ben ik bereid 100+ op tafel te leggen! (Gelukkig doet papa dit al :cool: )
|
ik vind 't nogal prijzig :( 64 euro voor 'n dagkaart..? :o als ray davies op vrijdag kwam was de vrijdag helemaal gaaf (y)
|
Ik ben er, kaarten al binnen.
|
mijn ouders gaan, en roger waters & friends is GEEN pink floyd. Wel speelt hij the wall helemaal.
Verder is de line-up niet om over naar huis te schrijven, maar dat had je zelf ook wel door. Er staan bands op die live nooit interessant zijn geweest, en muzikaal ook niet. |
Roger Waters speelt niet 'The Wall' maar 'The Dark Side of the Moon' (www.arrowrockfestival.nl). Persoonlijk vind ik de Line Up zeker wel lekker; ooit Deep Purple of Status Quo live gezien? Die laatste is natuurlijk muzikaal gezien niet het summum, maar ze zetten wel een lekkere show neer. Ook de andere bands zijn naar mijn persoonlijke mening zeker interessant genoeg.
|
Citaat:
|
oe! Deep Purple, Uriah Heep en whitesnake op 1 dag!! Dat wordt genieten :cool:
|
suckss.
|
ik ga met mn papa 1 dag, naar de zaterdag
|
Dio, Deep Purple en Whitesnake (Y) gelukkig ga ik Whitesnake op graspop zien.
|
Beetje jammer dat DIO op andere dag optreedt :(
|
Arf is leuk, 2004 voor t laatst geweest. Ik ga waarschijnlijk wel, met mijn pa. Zaterdag denk ik.
|
Ik ga met mn pa en een maat van m :) (y)
|
Allemaal vergane glorie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Geen vergane glorie 2) er was sprake van dat ze zouden komen, maar dit is niet doorgegaan vanwege de tour :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deep Purple
Uriah Heep Roger Waters & Friends Queensr˙che DIO <3 om deze bands wil ik sowieso gaan :o weet nog niet of ik geld heb voor dit, GnR/AiC en Wacken :o |
Citaat:
Ik ga dr ook heen :) |
Citaat:
|
Journey & whitesnake!
Men twijfelde of ik metal was. |
Dat doen we nog steeds.
|
Citaat:
|
Ik ga waarschijnlijk met mn vader en een vriend, zetten onze oude Constructam ergens neer en we zien het wel. Ik heb er zin in!!
|
YES. Mijn moeder heeft ruzie met dr vriendin en nu is er een kaartje over. En nu gaat Siegrid alsnog mee. (y)
|
Citaat:
ik twijfel nog steeds :bloos: beetje te veel geld uitgegeven :bloos: |
wat een namen staan er zeg :D
/me kaartjes ook binnen heeft |
DIO
Maar, geen geld. |
ik ga daar werken!... lekker muziek luisteren en toch nog geld verdienen.. vorig jaar en dat jaar ervoor ook gedaan, echt ideaal! :)
|
Ik heb er zin in. (y)
|
Roger Waters & Friends (Pink Floyd!)
Die zou ik nou echt graag willen zien! Het is geen Pink Floyd, oke, maar wel een beetje. Ik zou er eerst heen gaan, maar dat gaat niet door. :( |
Porcupine Tree (y)
Nee ga niet.. geen tijd/geen geld |
Citaat:
2. bla |
Het was echt geweldig. Ik heb heel veel bands gezien in mn korte leventje, maar Roger Waters...... WOW. WOW WWWOOWW.. :|
Geen forumers gespot. |
Het was echt supergaaf, vooral Roger Waters vond ik helemaal te gek. Mooie show ook, met dat 'vuurwiel' e.d. Niet dat de muziek het nodig had, maar het oog wil ook wat..
Persoonlijk hoogtepunt: Roger Waters Persoonlijk dieptepunt: Ray Davies, vond ik echt geen reet aan Voor de rest was Deep Purple natuurlijk harstikke goed. Was het nou de gitarist van Journey die meespeelde bij 'Smoke on the Water'? |
Citaat:
Zao: metallica is nogal vergane glorie, maargoed |
Roger waters was erg strak,supergoed geluid,(y)
verder vond ik ray davies oid wel leuk en de rest niet. Citaat:
|
zij heeft het over niets anders
|
ik ging voor roger waters, speelde best goed.
vond alleen wel dat ie een paar nummers echt verneukte door er solo's etc. in te stoppen. maarja dat vind ik en t is vrij normaal bij live-optredens, dus je hoort me verder niet klagen. tsja en je merkt gewoon dat hij echt al ouder is en de muziek niet meer op volle toeren kan zingen, maar ook daar kan hij niks aan doen dus :) wel nog met mn gouden muntje bij de SNS bank gratis cd van hem gekregen :D |
|
ik spot veel forumers maar niet zo vaak tijdens concerten. natuurlijk meld ik het even wanneer ik MET forumers naar een concert ga, niets mis mee.
niet zo zeuren stef |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |