Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik denk dat de vriend van mijn vriendin haar gebruikt. Wat te doen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1385407)

Sammy92 30-03-2006 13:28

wat moet ik doen?

heeyy,

Ik heb een vriendin en ik denk dat zij een probleem heeft. Ze heeft een leuk vriendje, hij ziet er leuk uit en veel meiden vinden hem ‘hot’. Maar ik denk dat hij haar gebruikt! Als zij niet naar de disco gaat maar ik wel met een andere vriendin zie ik hem daar vaak met andere meiden flirten, en 1 keer heb ik hem met een ander meisje zien zoenen. Op een feestje van een jongen uit de 4de probeerde hij mij zelfs te versieren!! Ik vind dit zo zielig voor mijn vriendin en ik heb het haar ook vaak proberen te vertellen, maar ze luistert niet of ze zegt dat ik jaloers op haar ben, een paar keer is ze zelfs boos weggelopen en heeft ze 3 dagen niks tegen me gezegd! Wat moet ik doen?

xx dankje ,, :)

Loontjuh 30-03-2006 13:35

Heb even je topictitel aangepast.

M'ne 30-03-2006 13:53

Misschien moet je ook even je geslacht aanpassen?
Of ben je gewoon een jongen? Kan natuurlijk, je bent niet de enige.

Maar wat je moet doen? Óf met die vriend van je vriendin praten, zeggen dat wanneer hij niks tegen zijn vriendin zegt, jij dat wel voor hem zal doen (mits je dit wilt). En als jij het een erg onsympatieke jongen vindt, het er direct met je vriendin over hebben.

Smokin' 30-03-2006 14:06

Bewijs verzamelen zoals een foto, anders kop dicht.

Metal 30-03-2006 14:12

'liefde' maakt blind.

Magican 30-03-2006 14:41

Hij is je niet waardf

Amma 30-03-2006 14:44

Als je haar hebt ingelicht over wat je hebt gezien en met haar hebt gepraat, heb je je best gedaan. Ze zal het toch zelf in moeten zien want van iemand anders neemt t blijkbaar toch niet aan. Laat haar maar lekker haar gang gaan, ze komt er vanzelf achter.
En daarna kan jij zeggen: "told you so" ;)

Toet0r 30-03-2006 14:57

Citaat:

Amma schreef op 30-03-2006 @ 15:44 :
Als je haar hebt ingelicht over wat je hebt gezien en met haar hebt gepraat, heb je je best gedaan. Ze zal het toch zelf in moeten zien want van iemand anders neemt t blijkbaar toch niet aan. Laat haar maar lekker haar gang gaan, ze komt er vanzelf achter.

Hier sluit ik me bij aan!

Sammy92 30-03-2006 15:01

Ik snap dat dit een heel moeilijk probleem voor je is, je zit tussen 2 dingen in, je wil je vriendin niet teleurstellen maar je weet ook dat die jongen fout is!
Het is wel goed van je, dat je het al vaak hebt proberen te vertellen, en aan de andere kant snap ik ook dat ze de waarheid niet wil geloven… Als ze al een paar jaar met hem heeft, is het moeilijk in te zien.
Maar om terug te komen op je vraag, wat kan je doen? Ik zou gewoon nog een keer proberen om met haar te praten, als je bijvoorbeeld rustig bij elkaar zit, huiswerk te maken ofzo. En dan rustig erover beginnen dat je hem een paar keer hebt zien flirten en zoenen met een ander meisje. Als ze het dan nog niet wil geloven, kan je altijd een briefje schrijven en op de post doen, naar haar adres. Wil ze het dan nog niet geloven? Dan zou ik het probleem een klein beetje laten rusten, en haar bijvoorbeeld meenemen naar een feest, waar haar vriendje ook heengaat, maar dat hij niet weet dat ze komt, zodat ze het zelf kan ontdekken dat hij fout is, en daarna zou ze zich schuldig voelen omdat ze jou niet geloofde.

Is dit jullie conclusie?? :D

Fingon 30-03-2006 15:06

Citaat:

M'ne schreef op 30-03-2006 @ 14:53 :
Misschien moet je ook even je geslacht aanpassen?
Of ben je gewoon een jongen? Kan natuurlijk, je bent niet de enige.

waarschijnlijk de M van Meisje

M'ne 30-03-2006 15:08

Citaat:

Fingon schreef op 30-03-2006 @ 16:06 :
waarschijnlijk de M van Meisje
Ja, want je mag zelf kiezen waar de m of v voor staat, dat om het lekker spannend te houden voor je mede forummers!!

Sammy92 30-03-2006 15:15

Zo beterr? .. :D

M'ne 30-03-2006 15:19

"told you so"

Toch zou ik er als ik jou was over praten, het is je vriendin en ik neem aan dat je niet wilt zien dat ze gekwetst wordt.

Nu ben jij de enige die hier mee rond loopt, aangezien haar vriendje het niet zo veel boeit. En jij bent nou net degene die hier zo min mogelijk bij betrokken hoeft te zijn.

Mariekje* 30-03-2006 15:42

Citaat:

Amma schreef op 30-03-2006 @ 15:44 :

Hier sluit ook ik me bij aan. :)

Ik zou nog eens met haar proberen te praten, en luistert ze niet: Jammer dan!

eelco 31-03-2006 10:08

typisch geval van: wie zijn billen brand moet .............

een gewaarschuwd mens telt voor twee.......

XQseMe2 31-03-2006 12:23

Citaat:

Sammy92 schreef op 30-03-2006 @ 14:28 :
heeyy,

Ik heb een vriendin en ik denk dat zij een probleem heeft. Ze heeft een leuk vriendje, hij ziet er leuk uit en veel meiden vinden hem ‘hot’. Maar ik denk dat hij haar gebruikt! Als zij niet naar de disco gaat maar ik wel met een andere vriendin zie ik hem daar vaak met andere meiden flirten, en 1 keer heb ik hem met een ander meisje zien zoenen. Op een feestje van een jongen uit de 4de probeerde hij mij zelfs te versieren!! Ik vind dit zo zielig voor mijn vriendin en ik heb het haar ook vaak proberen te vertellen, maar ze luistert niet of ze zegt dat ik jaloers op haar ben, een paar keer is ze zelfs boos weggelopen en heeft ze 3 dagen niks tegen me gezegd! Wat moet ik doen?

xx dankje ,, :)

Als zij dit niet wilt inzien, kun je er toch weinig aan veranderen.
Zij zal hiervoor pas gaan openstaan op haar eigen tijd. Dus je kan hoog en laag springen en op je hoofd gaan staan, maar zoals ik al zei, als zij dit niet inziet / niet wil inzien....zal je er weinig aan hebben.

Het is lief van je dat je zo bezorgd bent om haar, maar ze moet het toch zelf leren voor zichzelf op te komen in deze situatie, etc.
Zorg er iig voor dat je er bent voor haar als ze in zak en as zit.

Daarnaast...misschien weet ze het al, en wilt ze er niet op ingaan naar jou toe omdat zij en haar vriend er al over gepraat hebben.
Misschien vindt ze het helemaal niet erg dat hij zulk gedrag aan de dag legt, miss doet ze het zelf ook wel (als jij er niet bij bent).
Of miss zie jij zijn gedrag als zijnde flirten maar is hij gewoon heel spontaan in zn hele doen en laten naar andere mensen toe.
Dit kan verkeerd worden opgevat door andere mensen, maar betekend niet automatisch dat deze mensen dan ook meteen gelijk hebben.

Je weet soms niet altijd het hele verhaal...
En hierdoor kun je dus niet altijd je oordeel geven over het hele gebeuren..

Methuselah 02-04-2006 00:33

Triootje voorstellen. (y)

Freyja 02-04-2006 00:35

Citaat:

Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:33 :
Triootje voorstellen. (y)
Spammerd. Heb je geen vrienden ofzo (n)

Methuselah 02-04-2006 00:36

Citaat:

Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:35 :
Spammerd. Heb je geen vrienden ofzo (n)
Nee, ik moet zieligjes thuis zitten wachten tot m'n ouders terug zijn van vakantie, anders kunnen zij niet binnenkomen. :(

Freyja 02-04-2006 00:38

Citaat:

Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:36 :
Nee, ik moet zieligjes thuis zitten wachten tot m'n ouders terug zijn van vakantie, anders kunnen zij niet binnenkomen. :(
Waha, goeie (y) :p

Methuselah 02-04-2006 00:39

Citaat:

Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:38 :
Waha, goeie (y) :p
Nee echt waar, uurtje geleden belden ze me dat ze geland waren op Zaventem, en dat ze over nu drie kwartier à anderhalf uur thuis zouden zijn... :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.