![]() |
MS Word traag
Ik heb een probleempje met MS Word
Wanneer ik gewoon bezig ben in Word dan komen de letters steeds een poosje nadat ik ze getypt heb...het gaat dus gewoon verschrikkelijk traag. En als ik bij Processen kijk dan schommelt hij ook constant rond de 95/100% CPU En het is een aantal keren gebeurd dat bestanden fouten weergaven die later weer automatisch hersteld werden of dat gewoon alles weg was. Misschien dat jullie weten waar het aan kan liggen?? Het gaat om MS Word 97 |
Wat je kan doen is:
|
Citaat:
Verder heb ik 1024 mb werkgeheugen en dat is ruim voldoende voor wat ik nodig ben. Het lijkt me in ieder geval niet dat het aan onnodige processen o.i.d ligt. Word updaten zou eventueel wel kunnen. |
Mijn vader heeft dat ook gehad, dat het echt tien minuten duurde voor je een afdrukvoorbeeld kreeg enzo en toen was het een of ander sluipend virus. Misschien eens virus scannen?
|
Och als dat zo is, maak voordat je gaat scannen dan ook nog ff een hijackthis-logje (zie handleiding) en plaats deze dan in [centraal] spy- adware & virussen.
Ennuh als je toch 1024 mb aan geheugen hebt, kan je ook meteen ff in plaats van office 97, het gratis openoffice.org downloaden en installeren, mar87. :) |
Citaat:
En verder is Word 97 uiteraard uit de tijd maar omdat ie 't altijd normaal deed boeide 't me niet. Maar misschien tijd voor iets beters.. In ieder geval bedankt!! |
lijkt me op een macro-virus? Tenminste, als het in ms word draait....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |