![]() |
Amsterdam Fantastic Film Festival 2006
22ND AMSTERDAM FANTASTIC FILM FESTIVAL
19 APRIL T/M 26 APRIL 2006 Openingsfilm MIRRORMASK Sluitingsfilm SLITHER Gehele programma hier te vinden. Wie gaat? |
Slither wil ik heel graag zien. Ik weet alleen niet of ik het ga redden.
|
Misschien.:)
Ouders zijn toch op vakantie |
ga der zeker wel heen, draaien serieus goede films tussen (y)
|
Denk ook wel dat ik even heenga.
Vooral de hills have eyes remake wil ik wel even zien |
denk dat ik wel even voorbij hobbel; programma ziet er wel interessant uit. Over Mirrormask heb ik goeie dingen gehoord en de slotfilm wil ik zeker zien.
|
Slither krijgt uitstekende kritieken. Nu ben ik echt hyped.
|
Ik zie mezelf wel bij The Rocky Horror Picture Show zitten. (y)
|
Misschien dat ik ga, maar dan wordt het alleen sympathy for lady vengeance.
|
Citaat:
Geen tijd. Was anders graag gegaan. |
Heeft Fangoria de verrassingsfilm al verklapt? Volgens de website van het bekende horrortijdschrift zal Lucky McKee's The Woods op de dag en tijdstip draaien van de verrassingsfilm. Het zou de wereldpremière zijn, maar de film is al eerder getest voor verschillende publieken.
http://www.twitchfilm.net/pics/woodspic2.jpg |
Mirrormask gister gezien...was erg mooi om naar te kijken, maar verder...mwah. Laten we er het kaartje 'onderhoudend' aan hangen?
|
Onderhoudend? Dat is al meer dan wat je van het gros van de andere films kunt zeggen.
Nou ja, dat is wat overdreven, natuurlijk ;) |
Ga zaterdag voor het eerst naar de Night of Terror. Heb er zin in, vooral in 2001 Maniacs en Evil Aliens. Wordt bovendien een romantisch avondje met een date. (y)
|
Vriendin van me heeft 2 kaartjes gewonnen, dus ik ga ook! :)
We gaan morgen naar "An American Haunting". Geen idee of t iets is, maar we hebben maar een beperkte keuze, omdat we heen en terug moeten met de trein en omdat we alleen maar morgen kunnen :p En de rest op vrijdag leek ons ook niet zo interessant... Ik ben benieuwd (y) |
Morgen naar Beowulf & Grendel en Sheitan. Kijk er naar uit..
|
Zojuist 2 kaartjes opgehaald voor The Night of Terror :D
Overigens zijn er wel andere films die ik best wil zien, maar dat wordt me wel erg duur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga naast Juice zitten en verslag uitbrengen op dit forum :cool:
|
zojuist bij European Fantastic Shorts geweest.
Zaten geniale filmpjes bij. De finse inzending was buitengewoon, maar volgens ingewijden al sinds jaar en dag online te vinden (Father Christmas/Rare Exports). Daarnaast ook paar aardige vondsten in de Nederlandse inzending (wipe out), maar helaas te weinig om echt een filmpje genoemd te worden. De kijk van de Russische makers op de toekomst geeft een subtiel beeld van de eigen tijdsgeest en kon ik daarom zeker waarderen. Filmisch maakte het spaanse filmpje een aantal opzichtige missers, maar het ontroerende verhaal over een jongetje wiens vader vroeger een levende kanonskogel was, maakt veel goed. Perfecte casting. En geheel non-verbaal, zoals er wel meer filmpjes tussen zaten, die het daardoor vast goed gaan doen op de tour langs de europese festivals. |
Citaat:
Maar ik heb me wel vermaakt ;) |
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Ja, dat was inderdaad het niveau in de zaal. Haha. Wat een sfeer. :cool: |
Citaat:
Mijn favoriete publieksquotes van de avond: "Ik snap het niet!", twee seconden na het begin van Reeker. "Als we een verhaal wilden hadden we wel een boek gelezen!", tijdens een saaie scene in Reeker "Hij doet er nog een schepje bovenop!", als die blinde tijdens Reeker een schep pakt. "Achter je!" in alle scenes dat er zich wat dan ook op de achtergrond afspeelde. En natuurlijk alle toepasselijke voorzetsels bij hoer; parkeerhoer, deurhoer, goed geacteerde hoer, etc. Reeker was slecht en niet erg geschikt voor het festival. 2001 maniacs was zeer vermakelijk. Evil Aliens was briljant. Hoogtepunt van de avond. Shadow: dead riot was slecht en had zijn momenten. Heb nog een lampje uitgedraaid. Moet ook gebeuren. En het was wel degelijk romantisch. (y) |
Qua niveau valt het me eigenlijk niet zo tegen. Ja, het is uber-lame, maar ik ben veel erger gewend.
|
Citaat:
En ik zat aan het pad, in het midden. |
Gemist, helaasch.
|
Ik ga een weekje rusten. Heb in totaal 22 films gezien. Helaas geen European Fantastic Shorts kunnen meepikken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |