![]() |
Death Cab For Cutie - Paradiso
Zondag 25 Juni
Kosten: 15 euro Voorverkoop 8 April Zal wel weer snel uitverkocht raken :) |
Hmm wel leuk opzich, maar waarom moeten ze weer zo snel terug komen!?
Ik ga denk ik wel, daar niet van. |
Citaat:
|
8 april koop ik kaarten :)
Hopelijk een publiek dat iets meer beweegt dit keer, he. En de melkweg was sowieso niet echt intiem genoeg voor deze band. Maar ik ken de paradiso nog niet.. |
Citaat:
|
helaas graspop anders had ik het mogelijk overwogen.
|
misschien.
|
Citaat:
|
Tof, ik was te laat voor het concert in de Melkweg. Alleen weet ik niet helemaal zeker of ik die zondag kan, maar ik gok het er maar op. (y)
|
Ik ga niet weer de tocht maken.
Ze hebben me niet zo kunnen bekoren vorige keer. |
Ah fijn, kan ik nu wel. :)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het optreden doordeweeks was zou ik het zeker nog een keer doen, nu twijfel ik een wel..
|
kut op zondag
denk het niet, maar wie weet. |
ik sla over, deze keer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben jij nou een fan?!
|
Citaat:
|
alweer?
misschien als ik iemand mee kan krijgen |
Citaat:
ik vind dat echt gelul, helemaal bij een band als death cab. ik wil niet eens bewegen bij death cab, ik wil gewoon staan en alles helemaal in me opnemen. als ik jouw concertervaring verpest omdat ik niet aan t dansen bent, vind ik dat heel erg voor je :rolleyes: |
ik g it keer waarschijnlijk ook niet,pas gezien en komen ook op hurricane
|
Citaat:
http://www.af.nl/voorraad/massief/teak/stoel.JPG |
Citaat:
|
Citaat:
dat maak ik zelf wel uit. |
escapism teh wallflower!
|
Citaat:
|
haha, gaat dit daarover?
haha, wat een grappig ventje ben jij zeg. |
je komt niet echt overtuigend over :(
|
waarom nou zondag? :mad: komt er weer een bult ov-kosten over heen, dus nee, denk het niet
|
Citaat:
Ik zou echt balen als ik zoiets m'n ervaring zou laten beïnvloeden. |
Zit ik nu ook vol poep? :cool:
|
:)
ik pas |
Citaat:
Ik zal 't maar zo stellen: Lamheid VDO. |
Kom je daar voor die band of het publiek? Freak.
|
Citaat:
Knaap. |
Citaat:
Edit: daarnaast weet je zelf maar al te goed dat een goede show bestaat uit een goede band en gezellig publiek. |
alsof 'het publiek' alleen maar goed is als ze dansen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm misschien ga ik wel, maar ik heb eigenlijk geen zin in 20 euro betalen voor een kaartje voor de trein.
|
Citaat:
Er zijn geen onschreven wetten voor optredens, en je moet niet denken dat iedereen dezelfde wensen heeft als jij. Misschien hou jij van meezingende dertigers, dansende attentionho's en giechelende hipsters, maar ik bedank ervoor. Gezellig publiek trek ik ook niet, want dat samenhorigheidsgevoel kan me gestolen worden. Of ben ik nu te kil? :). |
wat ben je toch een ijsheks!
|
Citaat:
|
Dan heb je het niet goed uitgelegd.
|
Ik kan nu wel op zo'n manier gaan reageren om het laatste woord te krijgen, maar jij mag me gestoord vinden.
|
Ik vind het wel leuker als een publiek uit zijn dak gaat en lekker staat te dansen, maar dan wel bij dansbare muziek ala underworld ofzo. Als dáár iedereen stil staat is het lame. Als bij Death Cab iedereen stil staat vind ik dat logisch en ok.
|
Ja, maar dat is wat anders. Daar is de muziek voor gemaakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |