![]() |
alcohol 120%
Heb ergens gelezen dat als je bestanden download van een bepaald formaat, de image van een cd, dat ze ze dan of kan branden of kan "mounten" met programma's zoals alcohol 120%. Heb dit dus gedownload, maar hij roept dat ik een cd in moet voeren...
Help? |
Als alles goed gaat tijdens de installatie van Alcohol, dan 'verschijnt' er een extra CD-ROM drive in je systeem. Je moet het spel dat je wilt spelen dan als .ISO-formaat op de harde schijf hebben, zgn. 'mounten' en vanaf die drive installeren. Dan denkt het spel echt dat dat jouw CD-ROM drive is.
Maar ik neem aan dat je die melding krijgt tijdens het opstarten van het spel. Welnu, de kopieërbeveiliging van sommige spellen is zo goed dat Alcohol ze niet voor de gek kan houden. |
Ahzo, inderdaad, ik probeer Daggerfall te installeren omdat het nergens meer koop-baar schijnt te zijn en ik wil weten waarom iedereen het zo geweldig vind/vond.
|
Citaat:
Dus je hebt Morrowind gespeeld zonder ooit van Daggerfall gehoord te hebben? :eek: |
|
Citaat:
|
en hoe gaat het als je het spel eenmaal gemount heb? moet je dan alcohol blijven gebruiken? of kan je het dan gewoon spelen zonder virtuele schijf?
|
Citaat:
|
Even tussen door:
Alcohol is een beetje een pruts programma. Veel makkelijker en duidelijker is Deamon Tools. Die is ook gratis te downloaden. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de extra opties van Alcohol 120% kunnen handig zijn, mits je ervoor wenst te betalen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |