![]() |
Vraagje GSM
Ik heb een nokia 7250i en ik heb pas een sim-only abonnement erbij afgesloten. Maar steeds als ik een smsje heb getypt en ik druk op verzenden dan staat er automatisch al zo'n nr in beeld, in dit geval '221', waarnaar je hem dan heel vaak per ongeluk verstuurd omdat ik gewend ben om direct op zoeken te drukken voor het desgewenste gsm nummer. Weet iemand hoe je dit weg kan krijgen? Want het is vreselijk irritant.
Verder had ik nog een vraagje. Als je de gespreksduurteller weer op '0' wil zetten aan het begin van de maand, en hij vraagt een beveiligingscode daarvoor, waar kan ik deze vinden, want ik heb deze nog nooit veranderd, en de standaardcodes (0000, 1234) die pakt 'ie niet. Weet iemand hier iets meer over? Alvast bedankt. :) |
Citaat:
|
Bij Nokia is die code vaak 12345, probeer dat eens zou ik zeggen. Voor je andere probleem heb ik helaas geen mogelijke oplossing
|
Voor dat probleem met dat nummer dat er al staat, moet je eens bij de instellingen van je berichten gaan kijken, daar kan je dat veranderen.
|
Citaat:
|
Mijn telefoon (6230) had dat ook altijd, dat als je een smsje stuurt dat hij dan automatisch al een nummer kiest (ook 221) bij mij was dat een nummer van telfort geloofik, want soms kreeg ik een smsje terug van ze :P
Maar goed, het is in ieder geval te veranderen bij sms-instellingen. Mijn vriend heeft het voor mij veranderd dus ik kan je niet vertellen waar precies, maar volgens mij is het niet zo lastig en moet je gewoon even zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
In principe kan je als eigenaar die code laten resetten bij een nokia-herstelpunt. Wel handig als je per ongeluk toch ooit zo'n beveiligingscode hebt ingesteld, maar je weet het niet meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |