![]() |
Lilo & Stitch
Ik ga er volgende week naartoe geloof ik.
Het lijkt me wel een leuke film. Dat beestje is cool. De trailers ook. Vooral van De Kleine Zeemeermin en The Lion King. :) |
wil um ook zien!!
lijkt me een kei :cool: film :) |
dat stukje van de lionking is echt geweldig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik wat gemist? Die zijn toch al lang uit. Die staan hier in de kast. :o |
Ironisch, Dreamworks vervolgt het volwassen Shrek met het slappe, moralistische Spirit: SotC en Disney komt ineens met een aanvullende film met....zelfspot. :eek:
:cool: |
Ik heb de trailer met de Lion King parodie gezien, wel geinig. Maar jammer idd van de stem van Timon. Hij was niet eens Vlaams!
|
Citaat:
al die beestjes weer bij de rots maar dan ipv simba stitch :D al die beesten rennen weg enzow :) |
ik vond de spot mer Aladdin leuker ;)
'get your own movie!' and so he did. ik moet em nog ff zien, maar ik wil dat dan ook graag :) |
Keb hem gisteren gezien (LEGAAL --> in de bios --> Sneak preview)
Hij is zo grappig, tis zeker de entree kaart waard.. Brutaal/grappig/mooi uitgewerkt/ontroerend geweldig gewoon... |
Citaat:
|
Citaat:
|
*wilt hem ook zien*
het ziet er mooi getekend uit ! |
o ik ga morgen en hoor alleen goede dingen dus dat is weer mooi :)
ben benieuwd. |
ik heb een paar voorstukjes gezien, maar het leek mij juist een saaie film :confused: . Nouja, was toch niet van plan er heen te gaan ivm geldgebrek.
|
Ik heb hem vorige week gezien en hij was erg leuk!
|
Het lijkt me juist een hele stomme, walgelijke film. Ik houd niet van Disney.
|
lijkt me echt een supercoole film die ik ook snel ga kijken
iemand een idee waar je van die trailers kan downen? :confused: |
hij lijkt me onwijs leuk kga er zo snel mogelijk heen. Dat stukje van aladin is inderdaad vet grappig
|
Gister eindelijk gezien. Helaas niet zo hilarisch als de trailers en Emperor's New Groove.
Maar wel heel erg grappig, en vooral ook heel erg zielig. Velen zullen het een 'doordrammende moraal' vinden hebben, maar ik vond het heel goed passen in het verhaal, zeker omdat het om zo'n klein en eenzaam kindje ging. Stitch is gruwelijk. |
Citaat:
Ik vond die film SUPER!! Heel leuke film voor jong en oud. Ik moest best wel vaak lachen. Stitch rulezz :D Lilo is zo zielig :( *snif* Okey, ik begin nu echt over sentimenteel te worden. Hehehe. Anyway, deze film moet je zien! Totally worth it :) |
Hij was grappig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway ik heb ze toch al, maar bedankt |
Citaat:
|